Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 czerwca 2020, 12:53

autor: Adrian Werner

Crash Bandicoot 4: It's About Time - wyciek informacji o grze

Wyciekły pierwsze informacje o Crash Bandicoot 4: It’s About Time, czyli nowej odsłonie popularnej serii platformówek 3D. Za projekt ma odpowiadać znane z Spyro Reignited Trilogy studio Toys for Bob.

Crash Bandicoot 4: Its About Time - wyciek informacji o grze - ilustracja #1
Klasyczna seria otrzyma nową odsłonę.

Organizacje zajmujące się przydzielaniem kategorii wiekowych często są doskonałym źródłem informacji o niezapowiedzianych jeszcze projektach. Najnowszym tego przykładem stała się agencja The Taiwan Digital Game Rating Committee, w bazie danych której znaleziono wzmiankę o grze Crash Bandicoot 4: It’s About Time, czyli kontynuacji popularnej serii trójwymiarowych platformówek.

Projekt ma zmierzać na konsole Xbox One i PlayStation 4. Odpowiedzialne jest za niego studio Toys for Bob, czyli autorzy m.in. Spyro Reignited Trilogy. Akcja gry ma się toczyć w 1998 roku i obracać się wokół tajemniczej maski, którą Crash znajduje podczas eksploracji jaskini. Szybko odkrywa, że jest to część zestawu masek kwantowych, umożliwiających podróże w czasie i do innych wymiarów.

Warto wspomnieć, że plotki o nowej odsłonie cyklu Crash Bandicoot krążą od dłuższego czasu. Ponadto wczoraj redakcja serwisu IGN podzieliła się filmikiem z puzzlami, które wydają się rozpoczynać kampanię marketingową zmierzającą do zapowiedzi nowej części serii.

Na razie nie wiemy, kiedy zadebiutuje Crash Bandicoot 4: It’s About Time, ale powinno to nastąpić w tym roku, gdyż gry kierowane są do agencji ratingowych gdy są już na ukończeniu. Spodziewamy się, że produkcja zostanie zbudowana na fundamentach kolekcji Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, zawierającej odświeżone wersje trzech pierwszych odsłon cyklu.

  1. Oficjalna strona EA Play Live
  2. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry
  3. Recenzja gry Crash Bandicoot N. Sane Trilogy – klasyk odświeżony

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej