CoD: Modern Warfare - w plikach znaleziono nowe mapy i tryby
W plikach Call of Duty: Modern Warfare gracze dokopali się wzmianek o 38 dodatkowych mapach i 23 trybach rozgrywki. Daje to dobre pojęcie o planach rozwoju gry.
Od premiery Call of Duty: Modern Warfare minęły już ponad dwa tygodnie, więc wielu fanów zastanawia się, jak będzie wyglądał rozwój gry. Kilku z nich zaczęło w poszukiwaniu odpowiedzi grzebać w plikach gry. Znaleźli tamsporo wskazówek odnośnie planów studia Infinity Ward.
W sumie w plikach doszukano się wzmianek o 38 dodatkowych mapach. Wśród nich są zarówno nieznane wcześniej poziomy, jak i odświeżone wersje klasycznych dla tego cyklu lokacji, takich jak Crash i Shipment (z Call of Duty 4: Modern Warfare), Sub Base i Rust (z Call of Duty: Modern Warfare 2) oraz Stadium (z Call of Duty: Black Ops).
W plikach gry odnaleziono również wzmianki o 23 dodatkowych trybach, którym towarzyszyły ogólnikowe opisy. Wśród nich znalazło się m.in. Demolition oraz Capture the Flag. Oczywiście należy pamiętać, że nie wszystkie te elementy muszą ostatecznie zostać udostępnione przez autorów. Część z nich może być np. pozostałością po testach. Mimo to odnaleziona zawartość daje dobre pojęcie o tym, co twórcy zaoferują fanom w najbliższych miesiącach.
Lista potencjalnych nowych trybów gry:
Tryby z opisem w plikach:
- Team Juggernaut (gametype_tjugg) – każda drużyna ma w szeregach jednego Juggernauta, a jego zabicie zapewnia więcej punktów niż standardowa eliminacja. Wygrywa strona, która jako pierwsza osiągnie wymagany wynik.
- Reinforce (gametype_siege) – zajmowanie punktów pozwala wskrzesić poległych towarzyszy broni. Zajęcie wszystkich pozwala wygrać rundę .
- Rupture (gametype_rugby) – przejmujemy kontrolę nad Juggernautem i przeprowadzamy atak na bazę wroga.
- One in the Chamber (gametype_oic) – w tym trybie amunicję zdobywa się zabijając wrogów. Wygrywa strona, która po zakończeniu rundy ma najwięcej punktów.
- Invasion (+ Hardcore) (gametype_blitz) - w tym wariancie rozgrywki celem graczy jest dostarczenie własnej flagi do bazy wroga.
- Infected (gametype_infect) - zabici stają się zainfekowanymi. Aby wygrać musimy zainfekować wszystkich lub przetrwać do końca rundy.
- High Value Target (gametype_hvt) – eliminując członków wrogiej drużyny zdobywamy punkty. Możemy także podkraść punkty wydostając cele VIP.
- Gun Game (gametype_gun) – wygrywa ten, kto jako pierwszy uzyska jedno zabicie wroga z każdego typu broni.
- Grind (gametype_grind) – zbieramy nieśmiertelniki i przenosimy je na wskazany punkt na mapie.
- Drop Zone (gametype_dropzone) – musimy utrzymać punkty zrzutu, co zapewnia punkty oraz paczki z dronów.
- Demolition (gametype_demo) – drużyny naprzemiennie atakują i bronią lokacji, które należy zniszczyć za pomocą bomb.
- Defender (gametype_tdef) – staramy się przejąć drona i za jego pomocą wysłać cenne dane.
- Search and Rescue (gametype_sr) – drużyny na przemian próbują zniszczyć i obronić cele na mapie. Zdobywanie nieśmiertelników pozwala na wskrzeszanie poległych lub uniemożliwienie tego wrogom.
- Capture the Flag (gametype_ctf) – zabierz wrogom flagę i przynieść ją do swojej bazy.
- Fire Mission (+ Hardcore) (gametype_btm) – eliminuj wrogów, zajmij ich centrum dowodzenia oraz wydostań stamtąd VIP-ów.
- Assault (gametype_assault) – jedna strona atakuje lokację z bombami, a druga jej broni.
- All or Nothing (gametype_aon) – spawnujemy się z pistoletem, nożem do rzucania i bez amunicji. Za zabijanie wrogów dostajemy perki, ale w momencie śmierci tracimy wszystko.
Tryby bez opisu:
- Showdown (plus wariant Hardcore) (gametype_showdown)
- Onslaught (gametype_onslaught)
- Incursion (gametype_incursion)
- Fireteam (plus wariant Hardcore) (gametype_fireteam)
- Breach (gametype_breach)
- Arms Race (plus wariant Hardcore) (gametype_arm)
Lista potencjalnych map z plików gry:
Tryb Gunfight:
- Cage (mp_m_cage)
- Cargo (mp_m_cargo)
- Hook (mp_m_hook)
- Exclusion Zone (mp_m_exclusion)
- Shoot House (mp_m_speed)
Tryb 6v6/10v10
- Aniyah Tac (mp_aniyah_tac)
- Crash (mp_crash2)
- Dam (mp_dam)
- Krovnik Farmland (mp_farms2)
- Gulag (mp_gulag)
- Hospital (mp_hospital)
- Layover (mp_layover)
- Lowline (mp_lowline)
- Lumber (mp_lumber)
- Malyshev (mp_malyshev)
- Milbase (mp_millbase)
- Oasis (mp_oasis)
- Port (mp_port2)
- Prison (mp_prison)
- Rivne (mp_rivne)
- Shipment (mp_shipment)
- Shipmight (Day) (mp_shipment_am)
- Shipment (Night) (mp_shipment_pm)
- Slums (mp_slums)
- Stadium (mp_stadium)
- Sub Base (mp_subbase_lm)
- Super (mp_super)
- Urzikstan (mp_syrkistan)
- Torez (mp_torez)
- Transit (mp_transit)
- TV Station (mp_tvstation)
- Faridah (mp_faridah)
- Unnamed
- Rust (mp_rust)
- Takedown (mp_takedown)
- Borderline (mp_borderline)
Tryb Ground War:
- Smetna Farms (mp_farms2_gw)
Inne:
- Gun Course (mp_t_gun_course)
- Marksman Range (mp_t_sn_reflex)
Przypomnijmy, że Call of Duty: Modern Warfare ukazało się 25 października tego roku na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Produkcja została ciepło przyjęta przez media branżowe. Według serwisu Metacritic wersja na PlayStation 4 posiada średnią ocen na poziomie 83%. Gra przypadła do gustu również naszemu redaktorowi, który wystawił jej notę 8.5/10.
- Recenzja gry Call of Duty: Modern Warfare – prawie najlepszy CoD w historii
- Call of Duty: Modern Warfare to Battlefield, na którego czekają gracze
- Wszystko o Call of Duty: Modern Warfare 2019
- Oficjalna strona serii