CD Projekt RED pracuje nad kolejnymi grami
CD Projekt RED ma dla nas kilka dobrych informacji. W wywiadzie dla serwisu Videogaming247 Tom Ohle, specjalista ds. PR i marketingu, oświadczył, że producent Wiedźmina pracuje jeszcze nad dwoma pozycjami. Nie zrezygnuje przy tym ze wsparcia dla pecetowej wersji swojego najgłośniejszego tytułu, co w obliczu oficjalnej zapowiedzi konsolowych edycji gry mogłoby być bardzo prawdopodobne.
CD Projekt RED ma dla nas kilka dobrych informacji. W wywiadzie dla serwisu Videogaming247 Tom Ohle, specjalista ds. PR i marketingu, oświadczył, że producent Wiedźmina pracuje jeszcze nad dwoma pozycjami. Nie zrezygnuje przy tym ze wsparcia dla pecetowej wersji swojego najgłośniejszego tytułu, co w obliczu oficjalnej zapowiedzi konsolowych edycji gry mogłoby być bardzo prawdopodobne.
„Mamy w produkcji jeszcze dwie inne gry ” – oznajmił Ohle. „Mając na względzie fakt, że zaczynaliśmy na pecetach, wielce prawdopodobnym jest, że oba te tytuły ukażą się na komputerach osobistych ”, dodał. Nie pokusił się jednak przy tym o zdradzenie jakichkolwiek istotnych szczegółów, co jednak nie dziwi, ponieważ jest na to zwyczajnie zbyt wcześnie. Nie był to jednak jedyny temat podjęty w wywiadzie.
W związku z ujawnieniem oficjalnych informacji o konsolowych odsłonach Wiedźmina, wielu fanów wydanej już pecetowej wersji gry zaczęło dopytywać się o jej przyszłość.Ohle uspokaja ich, stwierdzając w rozmowie, że będą mogli liczyć na nieustające wsparcie techniczne. Aktualnie firma pracuje nad kolejną łatką, mającą usunąć szereg błędów, które wykryto w Edycji Rozszerzonej gry. W niedalekiej przyszłości opublikowane zostaną także nowe przygody, które powstają przy współpracy firmy z aktywną społecznością zorganizowaną wokół przygód Geralta.
Wróćmy tymczasem do konsolowego Wiedźmina. Od czasu oficjalnej zapowiedzi wiemy, że będzie się ona charakteryzować zupełnie nowym, bardziej dynamicznym systemem walki, usprawnioną w stosunku do wersji pecetowej grafiką oraz poprawioną animacją postaci. Według Ohle, twórcy tak naprawdę zdecydowali się na przygotowanie zupełnie nowego silnika. Zaznaczył przy tym, że obie edycje gry – na Xboxa 360 i PlayStation 3 – nie będą się pomiędzy sobą jakoś szczególnie różnić. Być może znajdzie w nich kilka innych opcji, jednakże nie wpłyną one poważnie na odbiór gry.
Przypominamy, że nad Powrotem Białego Wilka CD Projekt RED pracuje wspólnie z francuskim studiem WideScreen Games (do którego należy zastosowany silnik graficzny DaVinci). Konsolowym fanom Wiedźmina przyjdzie jednak jeszcze trochę poczekać, ponieważ premiera produkcji nastąpi dopiero jesienią 2009 roku.