Brothers in Arms 3 na Unreal Engine 3
Dotarły do nas pierwsze wieści z prezentacji trzeciej odsłony cyklu Brothers in Arms, która odbyła się wczoraj w Dallas, na zorganizowanej przez firmę Gearbox Software imprezie o nazwie Liberation Party.
Dotarły do nas pierwsze wieści z prezentacji trzeciej odsłony cyklu Brothers in Arms, która odbyła się wczoraj w Dallas, na zorganizowanej przez firmę Gearbox Software imprezie o nazwie Liberation Party.
Konkretnie chodzi o silnik, na jakim działać będzie Brothers in Arms 3. Programiści z Gearbox Software postawili na Unreal Engine 3.0, który jak wiemy, staje się ostatnio niezwykle popularny wśród wszelkiej maści producentów. Komentując swoją decyzję, Randy Pitchford podkreślił, iż spośród wszystkich testowanych silników, właśnie ten – stworzony przez Epic Games – wydaje się być najlepszym. Nie jest to pierwsza współpraca obu firm. Poprzednie odsłony cyklu również korzystały z Unreal Engine – tyle, że starszej generacji.
Przypomnijmy, że Brothers in Arms 3 (tytuł roboczy) została zapowiedziana jak na razie tylko na konsolę PlayStation 3. Druga odsłona cyklu – Earned in Blood - zadebiutuje na rynku z początkiem października.