Bethesda ceni twórców modów, dlatego zatrudniła jednego z nich do prac nad Starfieldem
Do pracy przy Starfieldzie Bethesda zatrudniła popularną autorkę modów do Skyrima i Fallouta 4. Pomogła ona m.in. przy tworzeniu scenografii wnętrz.
Jedną z zalet Starfielda, wymienianą w większości recenzji, jest szczegółowość scenografii. Lokacje – zwłaszcza największe miasta – są wypełnione przedmiotami, uwiarygadniającymi świat gry Bethesdy.
Niewykluczone, że jej pecetowa wersja wkrótce po premierze otrzyma mody, które jeszcze bardziej przesuną tę granicę realizmu. Podobnie było choćby w Skyrimie czy Falloucie 4. Co ciekawe, pewna autorka tego typu modyfikacji do owych gier została zatrudniona przez Bethesdę przy produkcji Starfielda.
Jest to Emmi „Elianora” Junkarri – jej poprzednie prace znajdziecie w serwisie NexusMods.com. Jeśli zaś chodzi o Starfielda, Junkarri pracowała przy nim od października 2021 roku. Co więcej, wyjawiła społeczności na Twitterze/X, że przez długi czas udawała, że nie ma pojęcia, jaki będzie Starfield.
Junkarri jest jedną z osób odpowiedzialnych za oświetlenie, projektowanie i budowę wnętrz, a także scenografie w najnowszej grze Bethesdy. Jej nazwisko pojawia się w napisach końcowych, a ona sama przyznała, że ulubioną częścią jej pracy zawsze były interakcje z deweloperami i możliwość otrzymywania od nich – jako twórców danej gry – informacji zwrotnych.
Dla przypomnienia dodam, że Starfield ukaże się już za dwa dni, tj. 6 września. Produkcja trafi na PC i XSX/S. Osoby, które zdecydowały się na preorder edycji Premium, mogą grać od 1 września. Naszą recenzję tego tytułu znajdziecie poniżej.