Assassin's Creed: Shadows na nowym zwiastunie fabularnym. Ubisoft wyjaśnił, dlaczego ponownie opóźnił premierę gry
Otrzymaliśmy nowy zwiastun Assassin's Creed: Shadows. Tym razem skupiono się na warstwie fabularnej gry.
Ubisoft opublikował w sieci nowy zwiastun gry Assasssin’s Creed: Shadows. Tym razem twórcy skupili się na warstwie fabularnej produkcji, nakreślając historie i motywacje głównych bohaterów oraz wspominając co nieco o otaczających ich postaciach. Z wideo możecie się zapoznać poniżej.
Warto dodać, że w tej samej chwili, w której udostępniono zwiastun, w sieci pojawiły się również wrażenia osób, które miały okazję zagrać w nowego Assassin’s Creeda. Również nasza redakcja miała tę przyjemność, a ogrywający tytuł Michał Mańka wskazał kilka elementów, które mu się podobały, a także takie, które średnio przypadły mu do gustu. Na plus wymienił m.in. walkę, zmiany wizualne czy system budowania bazy, a na minus animacje czy przesadnie przegadaną fabułę.
Co ciekawe, poznaliśmy również konkretną przyczynę niedawnego miesięcznego opóźnienia gry. Jak podaje serwis IGN, głównym powodem miały być… dachy. Reżyser Shadows, Charles Benoit, przekazał, że zmian nie doczekały się żadne główne systemy, a zespół poprawił kilka mniejszych rzeczy, aby gra była przyjemniejsza w odbiorze. Nieco większym problemem było za to połączenie parkouru z unikalną architekturą Japonii.
Japońska architektura i dachy są superskomplikowane. To prawdopodobnie najbardziej skomplikowana rzecz, nad jaką pracowałem, przynajmniej w porównaniu z Odyssey i Syndicate. Potrzebowaliśmy specyficznych kodów i animacji, aby stworzyć coś płynnego, zmienić przejścia w parkourze, aby były jeszcze płynniejsze.
Ponadto Ubisoft zdecydował się wreszcie oficjalnie Animus Huba, o którym plotki krążyły już od dłuższego czasu. Będzie on pełnił funkcję platformy dla najnowszych gier z serii i zadebiutuje wraz z AC: Shadows.
Przypomnijmy, że premiera AC: Shadows odbędzie się 20 marca 2025 roku. Tytuł zmierza na PC oraz konsole PS5 i XSX/S.