Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 października 2024, 23:18

Assassin’s Creed: Shadows może otrzymać tryb sieciowy po premierze. Nie gościł on w grach z serii od ponad 10 lat

Ubisoft może planować dodanie trybu kooperacji w Assassin’s Creed: Shadows po premierze. Wydaje się, że pokierujemy w nim zarówno Naoe, jak i Yasuke.

Źródło fot. Ubisoft.
i

Po doniesieniach na temat domniemanych kulisów obsuwy Assassin’s Creed: Shadows, Tom Henderson powraca z rewelacjami na temat trybu kooperacji w nowym „Asasynie”.

  • Projekt ma być rozwijany pod kodową nazwą League.
  • Co-op trafi ponoć do gry po premierze.
  • Kiedy dokładnie wyjdzie? Nie wiadomo, gdyż z uwagi na opóźnienie debiutu AC: Shadows – z 15 listopada 2024 r. na 14 lutego 2025 r. – wszystkie związane z serią projekty zostały przesunięte w czasie. Tom Henderson zakłada jednak, że owego co-opa doczekamy się w odstępie 18 miesięcy.
  • Jak pewnie zdążyliście już pomyśleć i jak przypuszcza Henderson, tryb kooperacji w Assassin’s Creed: Shadows prawdopodobnie pozwoli 2 graczom pokierować jednocześnie Naoe i Yasuke, wykorzystując ich zróżnicowane umiejętności etc. w trakcie misji.

Należy przypomnieć, że nawet jeśli powyższe doniesienia o trybie kooperacji w AC: Shadows zostaną potwierdzone przez Ubisoft, nie będzie to pierwsza odsłona cyklu, która pozwoli na zabawę ze znajomymi. W AC: Unity był co-op – całkiem przyzwoity, lecz nie zdobył zbyt dużej popularności wśród graczy – natomiast w AC: Brotherhood, AC: Revelations, Assassin’s Creed III oraz w Assassin’s Creed IV: Black Flag mieliśmy do czynienia z trybem multiplayer.

Jeśli rewelacje Toma Hendersona się potwierdzą, przyjdzie nam zatem obserwować pierwsze od ponad dekady podejście Ubisoftu do rozgrywki sieciowej w serii o asasynach. Kolejne w jej historii, choć najpewniej niejedyne z planowanych, gdyż niedawne pogłoski o Assassin's Creed: Invictus wydają się dość wiarygodne.

Premiera AC: Shadows została zaplanowana na 14 lutego 2025 r. Gra trafi na PC, PS5 i XSX/S.

  1. Świat AC: Shadows można niszczyć, Ubisoft pokazał nam nowe możliwości silnika Anvil

Hubert Śledziewski

Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

więcej