Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 stycznia 2025, 12:45

autor: Adrian Werner

Assassin's Creed: Hexe wyszedł z cienia. Ubisoft wspomniał o najmroczniejszym AC w historii przy okazji zapowiedzi Animus Hub

Omawiając usługę The Animus Hub, firma Ubisoft o raz pierwszy od dwóch lat wspomniała o Assassin’s Creed: Hexe.

Źródło fot. Ubisoft
i

Od premiery Assassin's Creed: Shadows dzięlą nas jeszcze niecałe dwa miesiące, więc firma Ubisoft koncentruje się na promowaniu tego projektu. Wydawca jednak po raz pierwszy od bardzo dawna wspomniał o Assassin's Creed: Hexe.

  1. Redaktorzy serwisu GamesRadar+, podobnie jak i nasza redakcja, wzięli udział w prezentacji Ubisoftu, na której omówiono m.in. The Animus Hub, czyli usługę, która ma połączyć wszystkie współczesne odsłony cyklu (począwszy od Assassin’s Creed Origins).
  2. W trakcie prezentacji producentka Andrée-Anne Boisvert stwierdziła, że z usługą zostaną zintegrowane wszystkie następne części serii i wymieniła konkretnie Assassin's Creed: Hexe oraz multiplayerowe Assassin's Creed: Codename Invictus.
  3. Nie wspomniała przy tym o remake’u Assassin’s Creed 4: Black Flag, ale to najpewniej dlatego, że gra nie została jeszcze oficjalnie zapowiedziana. Nie ma raczej wątpliwości, że również ona zostanie podłączona do The Animus Hub.
  4. To tylko mała wzmianka, ale ważna, gdyż jest to pierwszy od dwóch lat przypadek, gdy wydawca wspomniał o Assassin's Creed: Hexe.

AC: Hexe przeniesie nas do XVI-wiecznych Niemiec, a akcje będzie koncentrować się na wiedźmach. Według zeszłorocznych plotek jedyną protagonistką tej części będzie kobieta o imieniu Elsa, posiadająca nadprzyrodzone moce. Głównym zespołem pracującym nad projektem jest Ubisoft Montreal, czyli autorzy AC Origins oraz AC Valhalla.

  1. Oficjalna strona serii

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej