ray tracing - sprzęt i technologie (5)
Fotorealistyczny ray tracing od Nvidii w akcji. Technologię "uciągnie" pojedyncza karta graficzna
Maciej Żulpo, 20 sierpnia 2018, 20:10
Fotorealizm dociera do gier – i nie trzeba na niego wydawać tysięcy dolarów. Podczas tegorocznych targów gamescom Nvidia zaprezentowała fotorealistyczną technologię ray tracing – z którą bez problemu poradzi sobie każda karta graficzna z rodziny RTX oparta na nowej architekturze Turing.
Sterowniki GeForce 397.31 z ulepszeniami dla gier Frostpunk i BattleTech
Adrian Werner, 26 kwietnia 2018, 09:22
Nvidia udostępniła nową wersję sterowników dla kart GeForce. Tym razem zoptymalizowane zostały one pod kątem gier Frostpunk i BattleTech. Ponadto deweloperom udostępniono za ich pośrednictwom wczesną wersję narzędzi pozwalających skorzystać z technologii raytracingu w grach.
Zobacz technologię raytracingu w Metro Exodus
Bartosz Świątek, 23 marca 2018, 09:47
W czasie trwającej GDC 2018 firmy Nvidia i 4A Games zaprezentowały demo Metro Exodus korzystające z zapowiedzianej niedawno technologii Nvidia RTX Real-Time Ray Tracing.
Gwiezdne wojny i potęga raytracingu w nowym demie Unreal Engine
Karol Ryka, 22 marca 2018, 14:13
Głośna w ostatnich dniach technologia Real-Time Ray Tracing doczekała się zupełnie nowej prezentacji swoich możliwości. Jest nią opublikowane przez firmę Epic Games demo technologiczne silnika graficznego Unreal Engine, zaktualizowanego o API DirectX Raytracing.
Futuremark pokazuje możliwości narzędzia DirectX Raytracing
Amadeusz Cyganek, 21 marca 2018, 13:26
Futuremark – producent popularnych benchmarków 3DMark oraz PCMark - zaprezentował na obrazkach efekty działania narzędzia DirectX Raytracing, które stało się elementem API DirectX 12. Efekty są bardzo interesujące.
AMD również wdraża wsparcie dla technologii raytracingu
Karol Ryka, 20 marca 2018, 18:55
Firma AMD zapowiedziała pełne wsparcie dla współpracujących biur deweloperskich oraz współudział przy tworzeniu nowego API Microsoftu – DirectX Raytracing.
Rewolucja w grafice? Nvidia wprowadza technologię raytracing
Amadeusz Cyganek, 20 marca 2018, 08:48
Szykujcie się na nowe doznania graficzne – Nvidia zamierza wykorzystać znaną z kinematografii technikę raytracing, pozwalającą na bardziej realistyczne renderowanie w czasie rzeczywistym. Wiąże się to z wydaniem nowego API DirectX przez Microsoft.