52. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 52. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Star Prospector
Strategiczne 25 stycznia 2012
Star Prospector jest debiutanckim dziełem kanadyjskiego studia Crypstone Games. Gra łączy elementy strategi czasu rzeczywistego i RPG. Gracze wcielają się w tytułowych prospectorów, czyli śmiałków, którzy wysłani zostają z misją badawczą na odległe planety. Kolonizacji sprzeciwia się jednak frakcja scavengerów, potomków ludzi wygnanych niegdyś z Ziemi.
Rise of Immortals: Battle for Graxia
Strategiczne 12 września 2011
Rise of Immortals: Battle for Graxia to stworzona przez studio Petroglyph sieciowa strategia czasu rzeczywistego (RTS) wzbogacona o elementy RPG i zręcznościówki. Akcja gry osadzona została w fantastycznym świecie Graxia. Gracze przejmują kontrolę nad jednym z tytułowych nieśmiertelnych i formują maksymalnie 5-osobowe drużyny, które toczą ze sobą pojedynki w konwencji MOBA (Multiplayer Online Battle Arena).
Realm of the Titans
Strategiczne 26 października 2010
Realm of the Titans to sieciowa strategia czasu rzeczywistego autorstwa studia Ningbo SG-TY. Twórcy wyraźnie inspirowali się modem Defense of the Ancients do gry Warcraft III. Gracze mają do dyspozycji ponad 50 bohaterów z kilku różnych frakcji, a w rozgrywanych na zamkniętych arenach potyczkach może brać udział do 10 uczestników.
Distant Worlds: Return of the Shakturi
Strategiczne 16 grudnia 2010
Pierwszy dodatek do Distant World, strategii osadzonej w realiach sci-fi. W rozległym świecie gry zajmujemy się eksploracją, ekspansją i eliminowaniem wrogów. Usprawnieniom uległy rozbudowy kolonii, a także drzewko technologiczne. W grze odnowiono także interfejs, w którym wprowadzono kilka nowych funkcji.
End of Nations
Strategiczne prace wstrzymane
Udostępniana na zasadzie free-to-play (za darmo z opcją płatnego abonamentu) strategia z rodzaju MMORTS, za której powstanie odpowiada studio deweloperskie Petroglyph Games. Akcja End of Nations toczy się w świecie niedalekiej przyszłości, w którym dominująca rolę sprawuje totalitarna organizacja Order of Nations. Przeciwko niej występują dwie wzajemnie zwalczające się frakcje – Liberation Front oraz Shadow Revolution.
Król Artur: Sasi
Strategiczne 8 czerwca 2010
Rozszerzenie do King Arthur: The Role-playing Wargame pozwalające nam objąć dowództwo nad Saksonami. Autorzy przygotowali nową kampanię i rozbudowali system dyplomacji, który zwiększa daje możliwość interakcji z Kościołem, Sidhe, innymi królami, gildią wyjętych spod prawa, słynnymi rycerzami, a nawet z kandydatkami na naszą żonę. Dodatek wymaga posiadania podstawowej wersji gry.
Ancient Tribe
Strategiczne 28 czerwca 2010
Strategia czasu rzeczywistego, która przypomina serię Populous. Wcielamy się w niej w antycznego boga dbającego o losy poddanych ze pewnego plemienia. W grze budujemy wioski, zbieramy surowce, dowodzimy armią i rozwijamy cywilizację. Celem rozgrywki jest zbudowanie statku kosmicznego, aby przenieść się na nowy obszar. Gracz może wchodzić w wiele interakcji z ludźmi i stosować przeróżne moce.
AI War: The Zenith Remnant
Strategiczne 12 stycznia 2010
Obszerny dodatek do złożonej strategii czasu rzeczywistego AI War. W rozszerzeniu rozbudowano opcje technologiczne, wprowadzono mnóstwo nowych jednostek i dodano kilka frakcji. W samej grze prowadzimy międzygalaktyczne wojny z zaawansowaną sztuczną inteligencją – w pojedynkę lub w kilkuosobowym trybie kooperacji.
Arena Wars Reloaded
Strategiczne 22 czerwca 2007
Arena Wars Reloaded to druga część opracowanej przez studio exDream Entertainment i wydanej w 2004 roku gry Arena Wars, która łączy w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz dynamicznej strzelaniny. Produkcja zachowała większość zasad rozgrywki znanych z poprzedniej odsłony, a główne zmiany developerzy poczynili w warstwie wizualnej i silniku gry.
Depths of Peril
Strategiczne 5 września 2007
Depths of Peril to program będący ciekawą miksturą gier z gatunku strategii i zręcznościowych cRPG, stworzoną przez niezależne studio developerskie Soldak Entertainment.
Dimensity
Strategiczne 5 sierpnia 2008
Dimensity to osadzona w klimatach fantasy gra łącząca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz RPG. Produkcja jest debiutanckim tytułem bułgarskiego studia deweloperskiego Dagger Games. Akcja osadzona została w klasycznym świecie fantasy rozdartym wojną pomiędzy ludźmi a okrutną rasą stworzeń zwanych triends.
Shattered Suns
Strategiczne 19 sierpnia 2008
Shattered Suns – najnowsze dzieło zespołu Clear Crown Studios - jest grą strategiczną, zaliczaną do gatunku RTS (strategia czasu rzeczywistego), osadzoną w realiach science-fiction.
Nobunaga's Ambition: Rise to Power
Strategiczne 5 lutego 2008
Skomplikowana strategia czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się w czasach feudalnej Japonii. Dowodzimy armiami, zajmując się także dyplomacją i rozwojem miast.
PixelJunk Monsters Encore
Strategiczne 8 maja 2008
Pełnoprawny dodatek do wydanej w styczniu 2008 roku gry "PixelJunk Monsters". Rozszerzenie dodaje jedną nową wyspę, na której na gracza czeka 15 poziomów. Ponadto wprowadzono drobne zmiany w gameplay'u i grafice.
Command and Destroy
Strategiczne 14 marca 2008
Klasyczna strategia czasu rzeczywistego, w której zakładamy własną bazę oraz zajmujemy się tworzeniem armii. Opowiadamy się po stronie ludzi lub agresywnej rasy obcych.
Robocalypse
Strategiczne 17 listopada 2008
Strategia czasu rzeczywistego, w której gracz uczestniczy w walkach zabawnie wykonanych robotów. Do pokonania jest siedemnaście poziomów. Ponadto zawarto multiplayer dla czterech graczy.
Star Trek: Tactical Assault
Strategiczne 3 października 2006
Star Trek: Tactical Assault jest pierwszą grą, związaną ze światem Gwiezdnej Wędrówki, przeznaczoną dla konsol kieszonkowych nowego typu (PlayStation Portable i Nintendo DS). Za developing omawianej pozycji, powstałej z okazji czterdziestych urodzin wspomnianego uniwersum, odpowiadają pracownicy studia Quicksilver Software.
Victoria: Rewolucje
Strategiczne 17 sierpnia 2006
Oficjalne rozszerzenie do gry Victoria: Empire Under the Sun. Dodatek na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutował dwa lata po premierze podstawowej wersji programu i podobnie jak pierwowzór, należy do licznej rodziny popularnych strategii wywodzących się ze szwedzkiego studia Paradox Entertainment.
F2C2
Strategiczne 30 października 2006
Future Force Comany Commander (w skrócie F2C2) to gra strategiczna stworzona przez studio Zombie na zlecenie amerykańskiej firmy SAIC. Produkt dostępny w sieci bezpłatnie przeznaczony jest głównie do prezentowania możliwości technicznych amerykańskiej armii.
I of the Enemy
Strategiczne 5 listopada 2004
Strategia czasu rzeczywistego (RTS) pozbawiona modnej dziś trójwymiarowej grafiki, podobna raczej do pierwszych części gier Warcraft i Command&Conquer.
Conquest 2: The Vyrium Uprising
Strategiczne prace wstrzymane
Conquest 2: The Vyrium Uprising to sequel popularnej, wydanej jeszcze w 2001 roku, strategii czasu rzeczywistego (RTS) o nazwie Conquest: Frontier Wars. Fabuła opisywanej produkcji została osadzona około 40 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części.
Battle Bugs
Strategiczne 6 kwietnia 1994
Battle Bugs to humorystyczna gra strategiczna, w której czołgi zostały zastąpione przez pospolite robactwo, rzecz na ogół niezbyt lubianą przez zwykłych ludzi. Twoim zadaniem jest pokierować tą specyficzną armią i przebrnąć przez okrutnie długą kampanię, zawierającą aż 54 scenariuszy.
Ultimate Domain
Strategiczne 30 maja 1993
Gra strategiczna w której zadaniem gracza będzie zbudować od podstaw opływające w luksusy królestwo, zbudować armię i zniszczyć konkurencję, zanim ta położy łapska na siedmiu magicznych kryształach.
J.R.R. Tolkien's Riders of Rohan
Strategiczne 20 września 1991
Riders of Rohan to gra strategiczna rozgrywająca się w Śródziemiu – świecie wykreowanym przez słynnego pisarza fantasy, J.R.R. Tolkiena. Fabuła programu nawiązuje do powieści Władca Pierścieni a ściślej do jej drugiej części, zatytułowanej Dwie Wieże. Gracz stanie na czele wojsk Rohanu i odeprze ataki złego czarnoksiężnika, Sarumana.