61. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 61. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Galactic Dream: Rage of War
Strategiczne 2 marca 2007
Galactic Dream: Rage of War to utrzymana w starym stylu gra strategiczna czasu rzeczywistego, osadzona w kosmicznych realiach XXV stulecia.

Rush for Berlin: Rush for the Bomb
Strategiczne 27 kwietnia 2007
Rush for the Bomb to pierwszy, oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego o nazwie Rush for Berlin. Za produkcję rozszerzenia odpowiada węgierskie studio Stormregion, mające na swym koncie takie tytuły, jak S.W.I.N.E. czy popularną, aczkolwiek kontrowersyjną serię Codename: Panzers.

Dimensity
Strategiczne 5 sierpnia 2008
Dimensity to osadzona w klimatach fantasy gra łącząca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz RPG. Produkcja jest debiutanckim tytułem bułgarskiego studia deweloperskiego Dagger Games. Akcja osadzona została w klasycznym świecie fantasy rozdartym wojną pomiędzy ludźmi a okrutną rasą stworzeń zwanych triends.

Telladar Chronicles: Decline
Strategiczne prace wstrzymane
Akcja programu przenosi nas do fantastycznej krainy Telladar, która boryka się z wewnętrznymi problemami. Niegdyś potężne Imperium powoli ulega całkowitemu rozkładowi. Jedyną nadzieją wyjścia z kryzysu jest wojna z plemieniem Horchi, jednak decyzja o podjęciu działań zaczepnych okaże się brzemienna w skutkach.

J.R.R. Tolkien's Riders of Rohan
Strategiczne 20 września 1991
Riders of Rohan to gra strategiczna rozgrywająca się w Śródziemiu – świecie wykreowanym przez słynnego pisarza fantasy, J.R.R. Tolkiena. Fabuła programu nawiązuje do powieści Władca Pierścieni a ściślej do jej drugiej części, zatytułowanej Dwie Wieże. Gracz stanie na czele wojsk Rohanu i odeprze ataki złego czarnoksiężnika, Sarumana.

Spoils of War
Strategiczne prace wstrzymane
Fabuła gry ukazuje rasę ludzką jako agresora chcącego wytępić obcą nację (zwaną Ematrant), która usilnie broni swoich domostw na odległej planecie. Gracz ma oczywiście możliwość rozegrania kampanii po obu stronach barykady (jako człowiek lub kosmita).

Cold War: Conflicts
Strategiczne 11 grudnia 2003
Strategia czasu rzeczywistego twórców serii Sudden Strike. Akcja toczy się w czasie Zimnej Wojny, a dokładniej w latach 1950 – 1973.

I of the Enemy
Strategiczne 5 listopada 2004
Strategia czasu rzeczywistego (RTS) pozbawiona modnej dziś trójwymiarowej grafiki, podobna raczej do pierwszych części gier Warcraft i Command&Conquer.

African Alliance
Strategiczne prace wstrzymane
African Alliance to gra taktyczna, której akcja toczy się w małym afrykańskim państewku rządzonym twardą pięścią przez apodyktycznego dyktatora. Kraj zostaje pogrążony w chaosie, sytuacja jest na tyle poważna, iż niezbędna jest interwencja i pomoc humanitarna Organizacji Narodów Zjednoczonych.

Heaven vs. Hell
Strategiczne prace wstrzymane
Heaven vs. Hell to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się na Ziemi w bardzo odległej przyszłości. Opowiada ona o tytanicznej wojnie pomiędzy rasą ludzką, siłami boskimi oraz piekielnymi.

Take Command: 2nd Manassas
Strategiczne 18 kwietnia 2006
Druga gra ze strategicznej serii Take Command zespołu developerskiego MadMinute Games. Poprzednik, znany pod tytułem Take Command: Civil War Bull Run, był debiutanckim projektem tego zespołu i z marszu zdobył uznanie w oczach fanów i serwisów branżowych.

Telladar Chronicles: Reunion
Strategiczne prace wstrzymane
Telladar Chronicles: Reunion to rozbudowana strategia czasu rzeczywistego z licznymi elementami taktycznego planowania, osadzona w fantastycznej, stylizowanej na średniowiecze, krainie.

Blitzkrieg: Ostfront Barbarossa
Strategiczne 12 kwietnia 2004
Ostfront Barbarossa to nieoficjalne rozszerzenie popularnej strategii czasu rzeczywistego Blitzkrieg, jakie przygotowała brytyjska firma Active Gaming.

Hidden Stroke APRM
Strategiczne 23 maja 2003
Hidden Stroke APRM to nieoficjalnie rozszerzenie wydanej w 2002 roku strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike 2. Gracze po raz kolejny przenoszą się na fronty II Wojny Światowej.

Darwinia
Strategiczne 4 marca 2005
Darwinia to jedyna w swoim rodzaju gra strategiczna (RTS), przygotowana przez zespół Introversion Software. Głównymi bohaterami programu są Darwinianie, dwuwymiarowe sprite’y z gier video, które muszą chronić się przed atakami różnych wirusów i robaków.

Takeda 2
Strategiczne 25 lipca 2005
Takeda 2 to sequel wydanej w roku 2002 strategii czasu rzeczywistego, autorstwa Magitech Corporation. Podobnie jak poprzednik, tak i Takeda 2 przedstawia graczom burzliwy okres w historii Japonii - Sengoku.

Multiplayer Battletech 3025
Akcji prace wstrzymane
Strategiczna gra akcji przeznaczona do rozgrywki tysięcy graczy w trybie massive multiplayer online. Jej akcja przenosi nas do świata przyszłości, gdzie jako pilot ogromnego robota bojowego rzuceni zostaniemy w sam środek wielkiej wojny o władzę.

Wargames: Defcon 1
Strategiczne 15 września 1997
Wargames: Defcon 1 to strategia czasu rzeczywistego (RTS), oparta na motywach głośnego filmu "Gry Wojenne" w reżyserii Johna Badhama. Fabuła osadzona została w nieodległej przyszłości i przedstawia konflikt pomiędzy ludźmi i maszynami. Deweloperzy ze studia Interactive przygotowali łącznie 30 misji do wykonania. Gra jest pierwszym RTS-em, w którym wykorzystano silnik graficzny 3D.

The Awakening
Strategiczne prace wstrzymane
RTS osadzony w konwencji science fiction, rozgrywający się na odległej planecie Natrolis, gdzie dochodzi do starcia między rodzimą rasą Sauronów, Ziemianami oraz przebudzonymi potworami z podziemi.

Fort Commander
Strategiczne 11 października 2001
Fort Commander to strategia czasu rzeczywistego, która przeniesie nas na Karaiby XVII wieku, gdzie będziemy mogli objąć stanowisko dowódcy fortu i pełnić wszystkie jego rzeczywiste obowiązki.

Dominant Species
Strategiczne 3 grudnia 1999
Trójwymiarowa strategia czasu rzeczywistego, w której gracze wcielają się w postać istoty należącej do starożytnej cywilizacji telepatów Mindlords i muszą stawić czoło ludzkim najeźdźcą oraz innym wrogo nastawionym odłamom swej rasy.

Remote Assault
Strategiczne 31 lipca 2001
Strategia czasu rzeczywistego, w której obejmujemy dowództwo nad różnorodnymi typami jednostek militarnych i poprowadzimy do zwycięstwa w szeregu misji.

Codename: Xtreeme Forces
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego, przenosząca graczy do postapokaliptycznej przyszłości, gdzie toczy się wojna pomiędzy siłami rebelianckimi i rządowymi. Gracz może opowiedzieć się po jednej ze stron i dowodzić w walce małą armią.

Civil War: War Between the States
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy w czasy Amerykańskiej Wojny Secesyjnej. Gracze mogą objąć dowodzenie nad wojskami Unii oraz Konfederacji i zmienić wynik wojny.