Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikStrategicznePC
Okładka Telladar Chronicles: Decline (PC)
OkładkaTelladar Chronicles: Decline (PC)

Telladar Chronicles: Decline PC

Akcja programu przenosi nas do fantastycznej krainy Telladar, która boryka się z wewnętrznymi problemami. Niegdyś potężne Imperium powoli ulega całkowitemu rozkładowi.

Strategiczne | RTS | multiplayer | singleplayer | internet | LAN

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Telladar Chronicles: Decline Premiera PC

anulowana

producent: MindLink Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Akcja programu przenosi nas do fantastycznej krainy Telladar, która boryka się z wewnętrznymi problemami. Niegdyś potężne Imperium powoli ulega całkowitemu rozkładowi. Pałacowe skarbce świecą pustkami, armia robi wszystko byle tylko nie ruszać w bój, a sam Cesarz jest marionetką w rękach Rady Gubernatorów, która samodzielnie sprawuje nieudolne rządy. Jedyną nadzieją na odbudowanie nadszarpniętego prestiżu Imperium jest wojna, którą Telladar wkrótce wypowiada zamieszkującemu stepy Urdaj-Nag plemieniu Horchi. Nikt jednak nie przypuszczał, jak tragiczne konsekwencje przyniesie ta decyzja.

Te właśnie wydarzenia, znane w historii Telladaru jako Wojna Siedmiu Narodów, podejmuje nowy produkt MindLink, zatytułowany Telladar Chronicles: Decline. Gracz może wziąć udział w walce jako jeden z trzech bohaterów: Waymor Terny-Morell – syn kapitana Cesarskiej Gwardii, Sander – hrabia Ern, młody czarodziej i najbliższy przyjaciel Waymora oraz Ughaj the Ghan – wojownik klanu Horchi. Dla każdej ze stron przewidziano odrębną kampanię, która składa się z serii kilkunastu misji. Oprócz zadań podstawowych, gracz będzie mógł wziąć udział w scenariuszach pobocznych, które nie są obowiązkowe, ale mogą w znaczący sposób wpłynąć na główne cele. Gra posiada kilka różnych zakończeń, wszystko zależy od tego, co zrobimy w trakcie zabawy.

Produkt MindLink oferuje wielkie bitwy z udziałem armii przekraczających liczebnością 20000 jednostek (piechota, kawaleria, potwory i magicy), wszystko w pełnym trójwymiarze na olbrzymich terenach (4 kilometry kwadratowe). W grze zawarto ponadto możliwość kontrolowania posiłków, znajdujących się daleko od linii frontu i w miarę potrzeb, włączania ich do walki, wykonane z olbrzymim rozmachem oblężenia miast i zamków, a także swobodne uzbrojenie jednostek w ponad 50 rodzajów broni. Ale to jeszcze nie wszystko. Każda jednostka w grze opisana jest współczynnikami charakterystycznymi dla gier RPG, co w znaczący sposób wpływa na ich zachowanie na polu bitwy, ponadto wojsko zdobywa z kolejnymi misjami doświadczenie, które przekłada się na jego umiejętności w walce.

Przeprowadzanie tak potężnych bitew nie byłoby możliwe bez użycia specjalistycznego silnika. MindLink wykorzystuje w Telladar Chronicles: Decline autorski engine o nazwie Battalist, którego głównym atutem jest możliwość użycia olbrzymiej ilości jednostek w jednym czasie, bez widocznej straty dla prędkości działania gry. Grafika wykorzystuje ponadto wszystkie dobrodziejstwa płynące z DirectX 9.0, co jest jej dodatkowym atutem.

Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna   Liczba graczy: 1 - 8  

Oczekiwania czytelników: 7.0 / 10 na podstawie 17 głosów czytelników.

Wymagania wiekowe Telladar Chronicles: Decline: 16+