Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikStrategicznePC
Okładka Takeda 2 (PC)
OkładkaTakeda 2 (PC)

Takeda 2 PC

Takeda 2 to sequel wydanej w roku 2002 strategii czasu rzeczywistego, autorstwa Magitech Corporation. Podobnie jak poprzednik, tak i Takeda 2 przedstawia graczom burzliwy okres w historii Japonii - Sengoku.

Strategiczne | RTS | samuraje | singleplayer

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Takeda 2 Premiera PC

25lipca2005

producent: Magitech Corporation wydawca: Fulqrum Games / 1C Entertainment Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Takeda 2 to sequel wydanej w roku 2002 strategii czasu rzeczywistego, autorstwa Magitech Corporation. Podobnie jak poprzednik, tak i Takeda 2 przedstawia graczom burzliwy okres w historii Japonii - Sengoku Jidai - okres wojen domowych prowadzonych przez rywalizujących ze sobą lordów. Gracz wciela się w postać Daimyo, XVI-wiecznego feudalnego lorda, który pragnie zdobyć tytuł Shoguna - najpotężniejszego dowódcy japońskiej armii.

Rozgrywkę w Takeda 2 możemy podzielić na dwa etapy. Pierwszy, to tryb planowania, dzięki któremu możemy oglądać swoje zdobycze terytorialne, tworzyć i przemieszczać armie, nadzorować miasta i postacie, angażować się w dyplomację czy wysyłać oddziały ninja przeciw wrogom. Rozgrywany jest on w turach. Drugi etap rozgrywki to trójwymiarowe bitwy w czasie rzeczywistym, dzięki którym możemy bezpośrednio stawić czoła nieprzyjaciołom.

Takeda 2 oferuje:

  • Autentyczne formacje - dzięki nim mamy większą kontrolę nad naszymi oddziałami, co pozwala lepiej zapanować nad chaosem panującym na polu bitwy.
  • Epickie bitwy - w walkach może uczestniczyć jednocześnie tysiące jednostek.
  • Zaawansowany system zachowań ludzkich - podczas bitwy żołnierze realistycznie reagują na czynniki emocjonalne: morale, zmęczenie, strach. Niskie morale wpływa na większe prawdopodobieństwo ucieczki, zmęczenie powoduje iż stawiany opór jest znacznie słabszy.
  • Postaci - władcy feudalni (Daimyo), generałowie, wojownicy ninja oraz rodziny królewskie „żyją własnym życiem”. Każda z tych postaci ma własną osobowość oraz ambicje. Wraz ze wzrostem doświadczenia ulegają ulepszeniu ich zdolności i umiejętności. Postaci mogą także korzystać ze specjalnych przedmiotów, które w znaczący sposób zwiększają ich statystyki.
  • Polityka - tworzenie przymierzy, aranżowanie politycznych małżeństw, zarządzanie relacjami między klanami.
  • Różnorodne tereny - pozycje na wzgórzu poprawiają zasięg łuczników, lasy spowalniają kawalerię, góry lub rzeki wpływają na zmniejszenie tempa marszu.
  • 3 kampanie - możliwość wybrania klanu Oda, Uesugi lub Takeda. Każdy z nich posiada swoje unikalne cechy pomocne w walce.

Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007

Tryb gry: single player  

Wymagania wiekowe Takeda 2: 12+