Takeda 2 PC
Takeda 2 to sequel wydanej w roku 2002 strategii czasu rzeczywistego, autorstwa Magitech Corporation. Podobnie jak poprzednik, tak i Takeda 2 przedstawia graczom burzliwy okres w historii Japonii - Sengoku.
Takeda 2 Premiera PC
25lipca2005
producent: Magitech Corporation wydawca: Fulqrum Games / 1C Entertainment Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Takeda 2 to sequel wydanej w roku 2002 strategii czasu rzeczywistego, autorstwa Magitech Corporation. Podobnie jak poprzednik, tak i Takeda 2 przedstawia graczom burzliwy okres w historii Japonii - Sengoku Jidai - okres wojen domowych prowadzonych przez rywalizujących ze sobą lordów. Gracz wciela się w postać Daimyo, XVI-wiecznego feudalnego lorda, który pragnie zdobyć tytuł Shoguna - najpotężniejszego dowódcy japońskiej armii.
Rozgrywkę w Takeda 2 możemy podzielić na dwa etapy. Pierwszy, to tryb planowania, dzięki któremu możemy oglądać swoje zdobycze terytorialne, tworzyć i przemieszczać armie, nadzorować miasta i postacie, angażować się w dyplomację czy wysyłać oddziały ninja przeciw wrogom. Rozgrywany jest on w turach. Drugi etap rozgrywki to trójwymiarowe bitwy w czasie rzeczywistym, dzięki którym możemy bezpośrednio stawić czoła nieprzyjaciołom.
Takeda 2 oferuje:
- Autentyczne formacje - dzięki nim mamy większą kontrolę nad naszymi oddziałami, co pozwala lepiej zapanować nad chaosem panującym na polu bitwy.
- Epickie bitwy - w walkach może uczestniczyć jednocześnie tysiące jednostek.
- Zaawansowany system zachowań ludzkich - podczas bitwy żołnierze realistycznie reagują na czynniki emocjonalne: morale, zmęczenie, strach. Niskie morale wpływa na większe prawdopodobieństwo ucieczki, zmęczenie powoduje iż stawiany opór jest znacznie słabszy.
- Postaci - władcy feudalni (Daimyo), generałowie, wojownicy ninja oraz rodziny królewskie „żyją własnym życiem”. Każda z tych postaci ma własną osobowość oraz ambicje. Wraz ze wzrostem doświadczenia ulegają ulepszeniu ich zdolności i umiejętności. Postaci mogą także korzystać ze specjalnych przedmiotów, które w znaczący sposób zwiększają ich statystyki.
- Polityka - tworzenie przymierzy, aranżowanie politycznych małżeństw, zarządzanie relacjami między klanami.
- Różnorodne tereny - pozycje na wzgórzu poprawiają zasięg łuczników, lasy spowalniają kawalerię, góry lub rzeki wpływają na zmniejszenie tempa marszu.
- 3 kampanie - możliwość wybrania klanu Oda, Uesugi lub Takeda. Każdy z nich posiada swoje unikalne cechy pomocne w walce.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single player
Wymagania wiekowe Takeda 2: 12+