54. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 54. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Planet Prison
Strategiczne prace wstrzymane
Planet Prison jest strategią czasu rzeczywistego z elementami cRPG tworzoną przez studio Numlock Software. Akcja gry osadzona została w przyszłości, a gracz wciela się w kapitana gwiezdnego statku, który przypadkowo trafia na planetę skazańców. Bohater razem z towarzyszącą mu oficer pokładową próbuje znaleźć drogę ucieczki z niegościnnego miejsca. Prace nad tym tytułem zostały zawieszone.

War Times
Strategiczne 31 marca 2004
Strategia czasu rzeczywistego zrealizowana w trójwymiarowej oprawie graficznej. Akcja osadzona została w czasie II Wojnie Światowej (Europejski teatr działań począwszy od roku 1939 a skończywszy na roku 1945) i umożliwia graczowi wzięcie udziału w największych bitwach i kampaniach tego konfliktu.

America II
Strategiczne prace wstrzymane
Druga odsłona serii gier strategicznych rozgrywających się na Dzikim Zachodzie. W grze wcielamy się w jedną z pięciu grup – Apaczów, Meksykan, Komanczów, Amerykanów lub górników – i stajemy do walki o ziemię oraz wpływy. Każda z frakcji różni się od siebie pod względem posiadanych jednostek. Twórcy przygotowali 30 różnych misji i tryb zabawy wieloosobowej.

Delenda
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez ukraińską firmę Frogwares. Tytuł ten opowiada o wojnach czasów starożytnych, kiedy to na polach bitew zmagali się m.in. dzielni Celtowie, Spartanie i Rzymianie.

Mafioso
Strategiczne prace wstrzymane
Stworzona przez polską firmę NAWAR strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, opowiadająca o współczesnych zorganizowanych grupach przestępczych. developerskiej NAWAR.

No Man's Land: The Western Front 1916
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego zabierająca nas w czasy I wojny Światowej, w lata 1916-1918, gdzie będziemy mieli okazje wykazać się jako dowódca maksymalnie osiemdziesięcioosobowego oddziału walczącego na froncie zachodnim.

Remote Assault
Strategiczne 31 lipca 2001
Strategia czasu rzeczywistego, w której obejmujemy dowództwo nad różnorodnymi typami jednostek militarnych i poprowadzimy do zwycięstwa w szeregu misji.

Fate of the Dragon II
Strategiczne 29 kwietnia 2004
Wojenna strategia czasu rzeczywistego rozgrywają się w antycznych Chinach. Gra koncentruje się głownie na olbrzymich bitwach z udziałem tysięcy jednostek. Warstwa ekonomiczna została natomiast potraktowana po macoszemu. Poza trybem solo dostępna jest również opcja multiplayer.

Arena Wars
Strategiczne 16 lipca 2004
Arena Wars to gra przeznaczona głównie do rozgrywek wieloosobowych, chociaż i miłośnicy gry w pojedynkę znajdą tu coś dla siebie. Gra łączy w sobie najważniejsze zasady i podejście do rozgrywki wzięte z RTSów oraz szybką akcję znaną z shooterów, na którą twórcy gry położyli nacisk.

Battle For Troy
Strategiczne 12 kwietnia 2004
Nieskomplikowana strategia czasu rzeczywistego, która w dość luźny sposób nawiązuje do wydarzeń znanych z mitologii, a konkretnie Wojny Trojańskiej. Gracz staje na czele jednej z dwóch armii, które brały w niej udział.

Conquest 2: The Vyrium Uprising
Strategiczne prace wstrzymane
Conquest 2: The Vyrium Uprising to sequel popularnej, wydanej jeszcze w 2001 roku, strategii czasu rzeczywistego (RTS) o nazwie Conquest: Frontier Wars. Fabuła opisywanej produkcji została osadzona około 40 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części.

Heaven vs. Hell
Strategiczne prace wstrzymane
Heaven vs. Hell to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się na Ziemi w bardzo odległej przyszłości. Opowiada ona o tytanicznej wojnie pomiędzy rasą ludzką, siłami boskimi oraz piekielnymi.

Che Guevara
Strategiczne 22 lutego 2005
Che Guevara to strategia czasu rzeczywistego (RTS), niektórymi elementami przypominająca popularną serię Commandos. Gra traktuje o wydarzeniach z lat 1955-1959, czyli czasów, w których kubańscy partyzanci walczyli o wyzwolenie swojego kraju spod reżimu Batisty.

African Alliance
Strategiczne prace wstrzymane
African Alliance to gra taktyczna, której akcja toczy się w małym afrykańskim państewku rządzonym twardą pięścią przez apodyktycznego dyktatora. Kraj zostaje pogrążony w chaosie, sytuacja jest na tyle poważna, iż niezbędna jest interwencja i pomoc humanitarna Organizacji Narodów Zjednoczonych.

Blitzkrieg: Ostfront Barbarossa
Strategiczne 12 kwietnia 2004
Ostfront Barbarossa to nieoficjalne rozszerzenie popularnej strategii czasu rzeczywistego Blitzkrieg, jakie przygotowała brytyjska firma Active Gaming.

Dreamlords
Strategiczne 15 lutego 2007
Dreamlords to ambitny projekt szwedzkiej grupy developerskiej, Lockpick Entertainmetn. Ambitny, ponieważ programiści i projektanci wspomnianego studia postawili sobie za cel przeniesienie do świata gier MMO elementów znanych ze strategii czasu rzeczywistego.

Star Trek: Tactical Assault
Strategiczne 3 października 2006
Star Trek: Tactical Assault jest pierwszą grą, związaną ze światem Gwiezdnej Wędrówki, przeznaczoną dla konsol kieszonkowych nowego typu (PlayStation Portable i Nintendo DS). Za developing omawianej pozycji, powstałej z okazji czterdziestych urodzin wspomnianego uniwersum, odpowiadają pracownicy studia Quicksilver Software.

The Show
Strategiczne 23 lutego 2007
The Show to rasowa strategia czasu rzeczywistego, w której przenosimy się do Kalifornii końca XXI wieku i natychmiast dowiadujemy się, iż zaszły tam poważne zmiany.

Black & White Creatures
Strategiczne prace wstrzymane
Black & White Creatures to kolejna strategia, traktująca o walce dobra i złem. Pozycja ta pochodzi ze firmy Lionhead Studios i jest konsolowym odsłoną znanej z komputerów osobistych serii Black & White. Akcja rozgrywa się w czasie rzeczywistym, a użytkownik staje się bogiem, decydującym czy mieszkańcy okolicznych wiosek powinni go kochać czy też nienawidzić.

Arena Wars Reloaded
Strategiczne 22 czerwca 2007
Arena Wars Reloaded to druga część opracowanej przez studio exDream Entertainment i wydanej w 2004 roku gry Arena Wars, która łączy w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz dynamicznej strzelaniny. Produkcja zachowała większość zasad rozgrywki znanych z poprzedniej odsłony, a główne zmiany developerzy poczynili w warstwie wizualnej i silniku gry.

Urban Empires
Strategiczne prace wstrzymane
Urban Empires to utrzymana w gangsterskich klimatach strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami gry akcji. Gracz wciela się w przywódcę gangu, który rywalizuje z innymi grupami przestępczymi o tereny wpływów. Deweloperzy ze studia Radioactive Software przygotowali kilka wariantów zabawy, w tym opcję potyczek sieciowych z udziałem maksymalnie 18 uczestników.

Heroes of Mana
Strategiczne 14 sierpnia 2007
Heroes of Mana to opracowana przez Square Enix strategia czasu rzeczywistego osadzona w uniwersum znanym z popularnej serii gier Seiken Densetsu. Produkcja ukazała się wyłącznie na przenośną konsolę Nintendo DS.

Warhammer: Battle March
Strategiczne 2 września 2008
Konsolowa edycja ciepło przyjętej strategii czasu rzeczywistego studia Black Hole Games, zawierająca grę podstawową Warhammer: Mark of Chaos wraz z wydanym dwa lata później dodatkiem Battle March. Akcja gry przenosi nas do wykreowanego przez firmę Games Workshop świata Warhammera, gdzie mamy okazję uczestniczyć w epickiej wojnie z siłami Chaosu, stając po stronie jednej z sześciu stron konfliktu: Imperium, Wysokich Elfów, Chaosu, Skavenów, Mrocznych Elfów i Zielonoskórych.

Depths of Peril
Strategiczne 5 września 2007
Depths of Peril to program będący ciekawą miksturą gier z gatunku strategii i zręcznościowych cRPG, stworzoną przez niezależne studio developerskie Soldak Entertainment.