Najciekawsze materiały do: Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Porsche 2000 - Verok’s Patch v.1.0.6
modrozmiar pliku: 2,3 MB
Verok’s Patch to mod do gry Need for Speed: Porsche Unleashed, którego autorem jest Verok.
Need for Speed: Porsche 2000
demo gryrozmiar pliku: 30,1 MB
W tym archiwum znajdziesz demo gry Need for Speed: Porsche Unleashed, czyli wydanej w 2000 roku gry wyścigowej autorstwa firmy Electronic Arts.
Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry
poradnik do gry29 września 2004
Zadaniem niniejszego poradnika jest pomoc w przebrnięciu przez tryby „Factory Driver” oraz „Evolution”. Znajdziecie tu wszystko, czego nowy kierowca w świecie Need for Speed: Porsche Unleashed potrzebuje.
Need for Speed: Porsche 2000 - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2000
Światowa premiera 29 lutego 2000. „Porsche” – to słowo wywołuje ciarki i rozmarzony uśmiech u każdego, kto kiedykolwiek interesował się samochodami. Kto z nas nie chciałby usiąść choć raz za kierownicą takiego samochodu i poczuć siłę przyśpieszenia wpierającego nas w siedzenie...
Ten Need for Speed jechał pod prąd. EA powinno częściej eksperymentować z takimi odsłonami jak Porsche 2000
wiadomość17 maja 2024
Need for Speed nie może odnaleźć się we współczesności. Sprzedaż jest niezła, ale charakteru brak. Powielanie motywów z Undergrounda w NFS Unbound to jeszcze nie osobowość. W czasach większej różnorodności błyszczało na przykład Porsche 2000.
Idealny Need for Speed
wiadomość29 listopada 2011
Dyskusja na temat idealnej odsłony serii Need for Speed.
Need for Speed: Retrospektywa
wiadomość12 listopada 2011
Z okazji premiery nowej odsłony serii Need for Speed zapraszam na krótką, osobistą przejażdkę po niemal wszystkich poprzednich częściach gier z NFS na okładce.
- Historia serii Need For Speed - część IV 2008.11.20
- Historia serii Need For Speed - część III 2008.11.19
- Historia serii Need For Speed - część I 2008.11.17
- Seria Need For Speed – łezka w oku... 2003.12.02
- Need for Speed: Ferrari Unleashed? 2003.11.20
- Need for Speed: Underground - powiew świeżości w serii NFS 2003.04.30
- Najlepsze Gry Roku 2000 według GameSpot cd. 2001.01.02
Simowe życie Alicji we Wrotach Baldura - 12 najlepszych gier 2000 roku
artykuł14 października 2024
Nasze wspominanie gier retro wkracza w nową dekadę – chyba znacznie bliższą większej rzeszy graczy. Rok 2000 okazał się przebogaty w świetne tytuły. Niektóre przeszły do historii, inne wspomina się rzadziej – koniecznie sprawdźcie honorowe wzmianki!
Siema wszystkim! Mam pewien problem z trybem multiplayer. Gierka jest świetna i działa mi na Windowsie XP ale nie mogę zagrać w grę internetową bo wyskakuje taki oto komunikat: " Plik uaktualnienia jest uszkodzony. Zainstaluj grę ponownie do innego folderu jeżeli chcesz grać w grę sieciową przez internet" Dodam jeszcze, że pobrałem patch 3.5, ponieważ gra nie działałaby na xp. Zainstalowałem grę ponownie i nic nie pomogło :/ O co chodzi z tym całym trybem multiplayer? Może ktoś mi wszystko wyjaśnić na ten temat?
Teraz jak patrzę na screeny to mam czasami wrażenie że auta były trochę nieproporcjonalnie małe do wielkości drogi czy otoczenia :P Ale to może tylko takie wrażenie. Legenda pozostanie legendą i najlepszą częścią całej serii NFS. Szkoda że nie ma już takiego dobrego modelu jazdy w nowych częściach.
Najlepsza gra w którą grałem. Żadnej innej nie przeszedłem tyle razy. Pamiętam jak kupowałem samochody po wypadkowe, naprawiałem je i sprzedawałem z zyskiem :) Byłem milionerem! Do tego zarabiałem kasę na kupnie kabrioletów i sprzedawaniu ich po latach za kilka razy więcej.
Najlepsza gra samochodowa w ever. Łączy wszystko, super trasy, grafikę, rozwój kariery, modyfikacje samochodów i set up, balans pomiędzy symulacją i zabawą, historię marki i posiada trasy i zakręty po których można jeździć setki razy. Już takie samochodówki nie powstają. Jedyna w swoim rodzaju.
Właśnie sobie zainstalowałem.Strasznie wciąga.Bardzo fajna a i graficznie też miła.
Burnout Paradise Remastered już wyszedł na konsole nowej generacji, teraz czas na Need for Speed: Porsche Unleashed REMASTERED :) To by było coś! EA do dzieła!
Gra Legenda kiedyś to była moja pierwsza gra na ps1 mniej niż 10/10 dać nie mogę :)
Najlepszy NFS z tych starych po 4 odsłonie High Stakes w której sterowało się autem marnie tutaj w końcu świetny model jazdy! dający namiastkę realizmu do tego fajnie poprowadzony tryb kariery. Gra godna polecenia wciąga i daję satysfakcję!
Najlepszy Need for Speed w historii !! Spędziłem w tej grze nie zliczone ilości godzin bawiąc się wyśmienicie. Dla mnie jest to nie tylko najlepszy Need for Speed ale też najlepsza gra wyścigowa w jaką grałem.
Jeden z najlepszych NFS-ów w historii. Szkoda, że gra (chyba) już nie działa na Windowsie 7. O Win 10 już nie wspominając.
EDIT: Właśnie zajrzałem na powyższe posty, i widzę że można grę nieco zmodyfikować żeby odpaliła na najnowszych systemach operacyjnych. Przy okazji sprawdzę.
Pograłem dzisiaj w NFS Porsche po kilkuletniej przerwie.
Jest to z pewnością jeden z lepszych NFS-ów, ale nawet on ma parę mankamentów.
Wady w tej grze są następujące:
- Źle zbalansowany poziom trudności. W pierwszym turnieju wygrywamy z przewagą wynoszącą około półtorej minuty, a po kilku turniejach, gdy już mamy szybsze "porszaki", wygranie wyścigu graniczy z cudem;
- Niewidzialne bariery oraz ściany, zwłaszcza na jednej trasie. Wydawało mi się, że gdy skrócę pewien zakręt, nie uderzę w małą wystającą górkę która jest tam umiejscowiona. A tutaj gucio. Skracam zakręt, auto uderza w niewidzialną ścianę przy prędkości ok. 130 km/h, odbija się jak piłeczka kauczukowa a samochód jest niemal w połowie uszkodzony. Dziwna sprawa, bo zawsze mi się wydaje, że na tym zakręcie omijam tę skarpę gdzieś z 1-2 metrów odległości;
- Gra mimo wszystko ma niewiele lepszą grafikę niż NFS III, pomimo tego że została wydana 2 lata później;
- Błędy z grafiką na wspomnianym przeze mnie torze w Monte Carlo.
Może jestem dziwny, ale podoba mi się grafika w starszych częściach NFS. Trasy umiejscowione w górach, w jakiś dolinach czy nad morzem. Rozmyte tekstury i ładne efekty świetlne typu zachód słońca czy światła uliczne. Może nie wygląda to realistycznie, ale nie odrzuca i przyjemnie się jeździ po takich trasach, a i same modele samochodów są dobrze wykonane jak na tamte czasy.
Gram w 1080p na emulatorze nGlide, i bardzo polecam taki sposób bo wtedy można włączyć wszystkie bajery i rozdzielczość FullHD.
Tak samo lubię model jazdy, to ostatni NFS gdzie naprawdę czuć prędkość. Jazda 150km/h po niektórych trasach jest trudna, natomiast w nowszych częściach (MW, Carbon) jadąc 150km/h czuję jakbym jechał maksymalnie 80km/h. Nie wiem z czego to wynika, ale w Porsche czy w Hot Pursuit/Road Challenge jeździ mi się przyjemniej.
Chyba klasyk wśród kultowej serii NFS. BTW, jedna z pierwszych moich gier na PC ever :D Więc sentyment mam do niej wielki. Ale oceniając na świeżo, po uruchomieniu jej ponownie stwierdzam, że to gra solidna, sprawia frajdę i tylko graficznie się zestarzała. Polecam!
https://verokster.blogspot.com/2019/11/need-for-speed-porsche-unleashed-patch.html
Biorąc pod uwagę, że moja instrukcja odpalania zmodowanej graficznie wersji gry na nowych systemach zdążyła się już zestarzeć (w tym i linki już nie działają) przedstawiam powyżej najlepszego chyba obecnie patchomoda do NFS Porsche. Gra odpala się bez problemu na Win10 w FulHD 16:9 bez efektu rozciągania. Niestety Glide nie chce mi dobrze działać na tym patchu w przeciwieństwie do niedostępnych już publicznie fixów z iplounge.net, ale chodzi całkiem znośnie na wrapperze OpenGL (ale u mnie chyba tylko w 30-tu fpsach). Sporym plusem jest, że mamy tu wszystko w jednym patchu, a nie w kilku różnych fixach. Kolejnym plusem jest przeniesienie lepszych modeli samochodów pokazywanych normalnie tylko w showroom/garage do samych wyścigów, co swoją drogę nie wiem czy nie żyłuje za bardzo tego enginu i nie powoduje gorszej wydajności. Ogólnie rzecz biorąc pomimo pewnych problemów gra się jednak na tym w porsche bardzo przyjemnie.
This article is perfect and easy to understand. Also, for the printing needs for the every solution. The Printer driver download is basic for the installation. Now a days, the technology growing faster than think.
[link]
Hi, Thanks for sharing this information.
Get tech assistance for the hp.com/123 printer. Our team of experts will help you in setting up the printer from unboxing to printing. We help you to get the updated www.123hp.com printer driver compatible with your OS. Visit our website for more details
[link]
Model jazdy niezły, tryb ewolucji dobry, ale jest kilka poważnych wad, które widzę po latach:
1. Gra jest zdecydowanie zbyt łatwa. Tryb kierowcy fabrycznego, który wspominałem jako wyzwanie, dzisiaj nie stanowił większego problemu. Wyścigi na obojętnie jakim poziomie wygrywamy z łatwością, jeśli dysponujemy samochodem takim jak przeciwnicy. A jeśli go zmodyfikujemy maksymalnie, to już w ogóle wyprzedzamy wszystkich na pierwszych zakrętach. Żeby czuć rywalizację trzeba jechać samochodem gorszym niż przeciwnicy, albo fabrycznym. Ja zmieniałem tylko zawieszenie i opony.
2. Większość turniejów jest bardzo krótka. Kupujemy samochód a po dwóch wyścigach idzie on w odstawkę.
3. Jak na grę opowiadającą historię jednej marki, jest niewiele informacji o tej marce. Kalendarium pokazuje tylko zdjęcia, są jeszcze tylko dane techniczne modeli i koniec. Przydała by się jakaś encyklopedia czy coś. Ani słowa o Auto Unionach, związkach Porsche z VW czy Tatrą (no, tym ostatnim nie ma się co chwalić), właściwie nie wiemy nic konkretnego o firmie.
4. Ja wiem że modeli Porsche było setki, i nie da się ich wszystkich zamieścić w grze, ale brak 917 to skandal.
Dodam jeszcze (oczywiście nie jest to wada gry) że Porsche jest bardzo trudno zmusić do współpracy na nowych systemach i szerokich ekranach. Są fixy i patche, ale np. u mnie większość nie działała. Dużo się musiałem namęczyć żeby pograć.
Stax Discount code is best code provided by Stax . Amazing Discount Offers Get, Stax & Promo Codes and save up to 10% on the offer, so get the code helps you to save on coupon and promo codes. [link]
Chyba moja ulubiona czesc. Niezla grafika, efekty, modele, mapy i fizyka. Po 23 latach znow odpalilem ewolucje. Zobaczymy jak daleko zajade na win11 bez wiekszego glicza :]
Grałem tylko w demo to i za dużo nie napiszę, ale jedno jest pewne, tytuł z lat mojej młodości i jedna z pierwszych gier na pierwszym pc, więc z sentymentu polecam :)
Need For Speed: Porsche to gra wydana w 2000 roku. To piękny, elegancki, wszechstronny i bardzo przyjemny symulator wyścigów, który jest odpowiedni dla niemal każdego prawdziwego entuzjasty jazdy na czterech kółkach. Piąta odsłona cyklu odbiega od kilku konwencji ustalonych wcześniej przez tę popularną serie wyścigów samochodów w stylu arcade. To zupełnie nowa bestia, która była powiewem świeżości.
Zawartość i gameplay. Jak sama nazwa wskazuje w Porsche znajdują się samochody wyłącznie jednego producenta. W grze dostępnych jest kilkadziesiąt różnych modeli Porsche z 50-letniej linii produktów producenta. Co więcej gra posiada bardziej realistyczny model jazdy i fizyki niż jej poprzedniczki. Różnica w kierowaniu poszczególnymi modelami Porsche została tu odpowiednio podkreślona. Programiści dokonali rzeczy niesamowitej, bo grając znakomicie czujemy ciężar, moc silnika i zwrotność Porsche danego modelu. Do tego mamy dużą liczbę opcji i ustawień wpływających na rozgrywkę. Możemy dostroić każde Porsche i zobaczyć szacunkowe osiągi swojego tuningowanego samochodu. Gra zawiera także całą historię Porsche od 1953 do 2000 roku z kompletnymi statystykami każdego samochodu wraz z faktami historycznymi i zdjęciami klasycznych samochodów. Mamy dziesięć dostępnych tras, ale jedna z nich ma pięć różnych odmian. Tory są bardzo malownicze z pięknymi widokami, a także zróżnicowane pod względem konstrukcji więc składają się z wielu ostrych zakrętów oraz skrótów. Moje ulubione trasy to Cote d'Azur z wiejską drogą wzdłuż południowego wybrzeża Francji o zachodzie słońca, która przebiega przez małą wioskę rybacką z widokiem na Morze Śródziemne oraz Pyrenees z drogą biegnącą u podnóża Pirenejów, gdzie mijamy kilka winnic, małą wioskę i stary zamek. Generalnie podobają się mi mocniej trasy w plenerach, a mniej w środowiskach miejskich. Oglądanie powtórek z jazdy z różnych ujęć kamery daje równie niesamowitą frajdę jak w NFS III: Hot Pursuit i Colin McRae Rally 2.0. Gra oferuje kilka ciekawych trybów zabawy. Single race czyli kto pierwszy ten lepszy. Knockout czyli tryb, gdzie ostatni odpada aż do wyłonienia zwycięzcy. Factory Driver - kierowca testowy w fabryce Porsche, gdzie otrzymujemy szereg zadań od różnych osobistości Porsche i musimy wykonać każde z nich, aby przejść do następnego. Niektóre misje są dość wymagające, ale są na tyle fajne i różnorodne, że chcemy je ukończyć, by zobaczyć wszystkie. Factory Driver to świetna zabawa i jest to coś innego niż wszystko co oferowała wcześniej seria. Evolution Career - tryb kariery dzieli się na trzy epoki, gdzie pierwsza rozpoczyna się w latach pięćdziesiątych XX wieku. Pozwala rywalizować w serii turniejów, aby zarobić pieniądze. Każdy turniej odbywa się kilka lat po poprzednim więc możemy wykorzystać swoje zarobki na zakup nowych lub używanych modeli Porsche, gdy tylko staną się dostępne. Ścigamy się przez trzy klasy w każdej epoce i dopiero po zwycięstwie w każdej z nich możemy przejść do następnej ery. Każda oznaczona filmem z innej epoki. Znacznik procentowy pokazuje jaką część gry udało się nam pokonać. Tryb ten można potraktować jako poważną symulację, bo pozwala na szereg ustawień aut w garażu w celu dostosowania do warunków drogowych jak chociażby amortyzatory pod kątem wysokości jazdy, sztywności i skoku, siłę docisku i równowagę hamulców czy ciśnienie w oponach itd. Uszkodzenia samochodu bezpośrednio wpływają na jego kierowanie i inne właściwości jezdne. Mamy możliwość opłacenia napraw pomiędzy wyścigami lub możemy wystawić swój samochód na rynek samochodów używanych i zarobić na nim trochę pieniędzy. Podobnie możemy kupować używane samochody, gdy tylko staną się dostępne między wyścigami oszczędzając w ten sposób trochę pieniędzy, które możemy przeznaczyć na zakup wielu różnych niestandardowych części do pojazdu.
Grafika i udźwiękowienie. Szata graficzna to prawdziwy raj na ziemi. Bujna, naturalna sceneria i subtelne efekty świetlne dają przyjemne poczucie tego dokąd jedziemy. Malownicze krajobrazy i doskonałe modele samochodów tworzą zdumiewającą całość. Modele samochodów 3D są bardzo szczegółowe. Wszystkie samochody mają działające kierunkowskazy, światła stopu i reflektory, a w garażu możemy nawet sprawdzić silnik pod maską, otworzyć bagażnik lub obejrzeć wnętrze samochodu. W roku premiery gra odpalona na Geforce 256 w 1600x1200 wyglądała kozacko i działała świetnie. Do dziś moim zdaniem nieźle się trzyma wizualnie. Porsche brzmi tak samo dobrze jak wygląda. Podczas każdego wyścigu słyszymy autentyczne odgłosy silnika i pisk opon, a także realistyczne efekty dźwiękowe, gdy ścigamy się z konkurencją. Słyszymy podczas ścigania kilkanaście szybkich utworów, które pomagają nadawać tempo wyścigom.
Podsumowanie. Bogactwo wariantów rozgrywki, bardziej realistyczny i wymagający model jazdy, szczegóły samochodów i wspaniałe poczucie prędkości jakie można uzyskać za kierownicą, a także urocze, malownicze tory rodem z widokówki i stylowe menu gry sprawiają, że Porsche jest fantastyczne.
Need For Speed: Porsche ma to coś co sprawia, że gra staje się wyjątkowa, dlatego uważam, że jest jedną z trzech najlepszych odsłon serii wraz z Need for Speed III: Hot Pursuit 1998 i Need For Speed: Most Wanted 2005. Gra jest fantastyczna pod warunkiem, że...lubisz markę Porsche. Świetnie, jeśli jesteś miłośnikiem Porsche, a jeśli nie to będziesz! :)
https://www.youtube.com/watch?v=LBSEH9GzUBI&ab_channel=PCGamingVideos
Po przejściu prawie wszystkich NFS-ów mam zupełnie inne zdanie niż wszyscy na temat Porsche. Akurat moim pierwszym NFS-em był U1 więc do Porsche musiałem się wrócić, także nie czuję takiego podniecenia tą częścią jak inni.
Na pewno jeśli chodzi o przed-Undergroundowe NFS-y, jest to najlepsza część, tuż przed HP2 (choć wolę HP2 zdecydowanie). Poznawanie historii marki jest ciekawe, jak również tryb kierowcy jest interesujący i gdyby powstał taki modern-NFS dziś, byłby to kozak.
I teraz wady. Po pierwsze mega powtarzalne trasy, szczególnie w części Evolution, więc mimo poznawania nowych modeli aut znudziłem się bardzo szybko. Model jazdy jest wystarczająco trudny (nadaję się na kierę, nie wiem jak radzono sobie z tym w erze klawiatur i dżojstików), więc dobrze by było jakby w trybie kierowcy zespołu nie byłoby już ruchu ulicznego a do tego rujnującej wszystko policji. W dodatku auta NPC-ów zamiast uciekać jadą nam na czołówkę. A że damage nie zalicza misji... ale też jej nie przerywa - no jakby było jeszcze po co jechać dalej. Gdy to wszystko zsumujemy, ciężko jest sprostać wyśrubowanym czasom.
Wrócę jeszcze może do tej części w przyszłości, ale na tą chwilę to jedyna która mnie pokonała jeśli chodzi o speedrunowe przejście - to trzeba usiąść, pomyśleć. Ale nie żartujmy - nie jest to najlepszy NFS, ani pierwsza trójka, ani nawet pierwsza piątka. Dla mnie druga dziesiątka.
NFS Porsche ukończony więc czas sprostować swój powyższy komentarz i co nieco odkręcić.
Mocno zdziwiony byłem komentarzami że przez wielu Porsche jest uważany za najlepsza część. Obecnie uważam że to najlepsza część po U1, U2, MW2005 i Carbonie, najlepszy stary NFS i najlepszy czysty (przed body tuningiem) NFS.
Początkowo jeździło mi się fatalnie - sterowanie trudniejsze niż w Shift'ach, auta z łatwością wpadały w poślizg. Przegrywałem wszystko mimo maksymalnie stuningowanej bryki. Zacząłem szukać odpowiedzi w Googlach i dopiero doszedłem że standardowe ustawienia downforce i tyre pressure są po prostu do niczego! Po ustawieniu downforce na 50/5 i tyre pressure 45/40 plus slicki auta jeżdżą jak po szynach.
Najlepszymi rzeczami w grze, niespotkanymi w żadnej innej części, są tryb Factory Driver i zarabianie na sprzedawaniu samochodów (można łatwo zarobić, bo na wyścigach ciężko zarobić, i daje poza wyścigową rozrywkę).
Z wad to tak jak wcześniej wspominałem - policja jest tłem, ale i tak przeszkadza jak również AI ruchu ulicznego jest głupawe. Dodatkowo, w wyścigu nie można użyć wygranego wcześniej auta (wtf???). Jak ktoś wspomniał, zdarzają się niewidoczne przeszkody, ale mi przydarzyło się akurat to na innej trasie niż Monte Carlo. W tej części mamy zdecydowanie za mało tras, ciągle się powtarzają, mamy jedynie wersje odwrócone, nie różnią się warunkami atmosferycznymi, aczkolwiek są na tyle krótkie (głównie sprinty) że nie są tak monotonne jak w Road Challenge. Za długo trwa też respawn po zderzeniu (nie możemy ruszyć przez kilka sekund mimo zresetowaniu auta). W trybie Evolution mamy przycisk 'Restart Race', ale i tak nie działa. Od band na drodze odbijamy się jakby była z gumy.
Tuning jest super rozbudowany, aczkolwiek nie mamy jakiekolwiek paska wskazującego jak zakup części wpływa na nasze auto. Dodatkowo, gra nie informuje nas nic więc pozwala nam kupować duplikaty części do danego auta co nie ma sensu. Tuning wprowadza nierówny poziom trudności - bez niego ciężko wygrać i auta źle się prowadzi, po tuningu wygrywamy w cuglach. Myślę że w części gdzie poznajemy markę Porsche, powinniśmy mieć równiejszy poziom.