Najciekawsze materiały do: Warhammer Online: Age of Reckoning
Warhammer Online: Age of Reckoning - recenzja gry
recenzja gry30 grudnia 2008
Światowa premiera 18 września 2008. Warhammer Online mial być spełnieniem marzeń fanów MMOcRPG na kolejny krok w rozwoju tego gatunku. Czy spełnił pokładane w nim nadzieje?
Dlaczego wciąż wracamy do martwych MMORPG? Chodzi o coś więcej niż nostalgię
wiadomość6 października 2023
Czy do dobrej zabawy w MMO potrzebne są tłumy osób? Niektóre społeczności udowadniają, że nie. Czasem wystarczy garstka graczy w martwej produkcji, aby tchnąć w nią życie. I nie zawsze nostalgia odgrywa w tym wszystkim kluczową rolę.
Warhammer Online: Return of Reckoning od ponad 7 lat żyje dzięki fanom
wiadomość27 czerwca 2021
Return of Reckoning, tworzona przez fanów i dostępna w fazie alfa kontynuacja gry MMORPG Warhammer Online: Age of Reckoning, której serwery zamknięto w 2013 roku, wciąż jest wzbogacana o nową zawartość i stanowi nie lada gratkę dla miłośników Starego Świata.
Warhammer Online: Age of Reckoning mógłby przetrwać w szczątkowej formie
wiadomość24 grudnia 2013
Były twórca gry Warhammer Online: Age of Reckoning zasugerował firmie Electronic Arts, że mogłaby udostępnić graczom pozostałości po wyłączonej niedawno produkcji. Byłby to klient bez połączenia z serwerami, który nie oferowałby żadnej formy rozgrywki, ale pozwalałby przynajmniej zwiedzać Stary Świat.
- Warhammer Online: Age of Reckoning zakończy żywot dziś w nocy 2013.12.18
- Warhammer Online: Age of Reckoning za darmo dla dotychczasowych graczy 2013.11.04
- Przegląd MMO (20/09/2013) – m.in. Camelot Unchained, Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, TERA 2013.09.20
- Warhammer Online: Age of Reckoning zakończy żywot w grudniu tego roku 2013.09.19
- Wieści ze świata (BioWare Mythic, The Cursed Crusade, Square Enix) 13/10/11 2011.10.13
- Wieści ze świata (Killzone 3, Warhammer Online, R.U.S.E.) 18/11/10 2010.11.18
- Wieści ze świata (Call of Duty: Black Ops, God of War II, Warhammer Online) 5/11/10 2010.11.05
Najpiękniejsze martwe światy – 10 gier MMO, które umarły
artykuł11 sierpnia 2020
Są takie produkcje do których człowiek sięga pamięcią i ciepło je wspomina, a w które już niestety nie zagra. Dzisiaj przyglądamy się takim martwym pięknym światom, które być może warto byłoby wskrzesić… A z drugiej strony przypominamy, dlaczego odeszły.
jak dla mnie to gra kicha...
grałem na trialu i grafika jakoś mniej mi się podobała niż w Wowie...
tak samo z rozgrywką... ;)
nie ma takiego klimatu jak WoW... może dlatego że nie znam żadnej historii warhammera a z warcrafta tak ;)
więc warhammer nie dla mnie ;)
Jak dla mnie gra to wielki zawod. Spory hype, a tak naprawde wielu szumu o nic. Nudna, powtarzalna rozgrywka, wlasciwie cala mechanike i zalozenia gry mialem okazje poznac w trakcie Closed Bety.
Zreszta - ilosc abonentow niziutka, ciagle zamykanie serwerow, darmowe transfery - wszystko, zeby utrzymac przy zyciu.
Nie jestem fanem WoWa, nie gram juz od 1.5 roku, ale uwazam, ze byl to znacznie ciekawszy, nowatorski i przyciagajacy MMO.
Daja slaba grafe zeby wicej ludzi gralo :P kiedy to wkoncu pojmiecie?
I nie ma skavenów. Brak szacunku dla Rogatego Szczura, squeak squeak. Szmira! :P
Kto lubi Warhammer'a polubi i tą grę ;).
Jest to niepowtarzalny klimat , najlepsze MMO jakie grałem :D
Przetestowałem i mogę powiedzieć tylko jedno jest to gra dla ludzi chcących głównie grać na pvp ale zrobiłem sobie taki mały test który dla mnie był dość ważny :
1. Grafika; Warhammer zdecydowanie mniej cukierkowa grafika niz w Wow-ie z naciskiem na realizm (nie jak lineage czy silkroad chińskie lalki ze sztucznym biustem biegające ze złamanym kręgosłupem;P), niestety warhammer nawet na max detalach ma słaby wygląd, dużo rozmazanych tekstur a świat ma niestety mało detali na max troszkę tylko trawki gdzieniegdzie, animacja to już porażka jak z epoki kamienia łupanego postacie stojące 4metry dalej poruszają się jak na pokazie slajdów(i nie da się tego zmienić !!!) wow zdecydowanie ostrzejsze tekstury i cały czas płynna animacja wow1:war0
2.Wymagania: tutaj niestety warhammer przegrywa na całej linij niby wymagania nie są jakieś potężne lecz gra ma strasznie źle zoptymalizowany silnik i rwie na każdym kroku, czasami nawet bez powodu próba otwartego świata bez loadingów niestety wyszła im fatalnie przy każdym wejściu do jaskini bądź pewny że gra ci się przytnie na 3-4 sek zanim znowu zacznie działać znośnie jedynie na battalegroundach jest jeszcze na pół biedy znośnie ale świat poza nim dla mnie odpada całkowicie, wow ma natomiast płynną grafikę świetnie zoptymalizowaną więc zagra sobie w nią każdy. wow1:war0
3.Grywalność: i tu należy się warhammerowi zdecydowany punkt za przeogromny naciska na pvp jest on tu głównym nośnikiem całej gry i spotyka się go na każdym kroku . W wowie gdzie jest ogromny nacisk na pve jak i pvp świat wowa służy do expienia i instowania bossów w przeróżnych instach a bg są tylko przy zapisywaniu się na nie , natomiast w warhammerze nawet świat do expienia jest wielkim battalegroundem. wow0:war1
4.Ocena końcowa wow2 : war1
Ocena pewnie bardzo nierówna bo powinno wchodzić jeszcze masa aspektów ale dla osoby której "chce spróbować" danego tytułu na początku kieruję się właśnie tymi aspektami. Jeśli chodzi o mnie pobawię się jeszcze jakiś czas w warhammera lecz już teraz jestem pewien że to będzie zabawa nic więcej. Wiele osób zdecydowanie spodoba się, jako statystycznie polacy zdecydowanie wolą przez neta tłuc się w wszelaki sposób niż widzieć rpg-a w takich grach.
Krótko zakończę, kto się Chce tylko tłuc w mmo polecam warhhamera natomiast kto chce chodzić na epickie bosy, rozwiązywać zadania i być w klimacie typowego Rpg-a w którym dodatkiem jest że są tu jeszcze ludzie polecam wowa jako fan old-school RPG pzdr.
Gra jest boska , ale nie ma klimatu Warhammera papierowego, to oczywiste. Pomimo tego gra jest super ! wiele różnych rozwiązań które nie mają miejsca w innych grach MMO .
Gdyby nie to że gra jest troche niestabilna i na sprzęcie który spełnia wymagania sprzętowe po prostu - tnie to gra byłaby ideałem . No i do szcześcia jest potrzebne jeszcze aby gra była darmowa . xD
Ale i tak dam 10 / 10 ! :D
Ślepa uliczka z tymi MMO jak na razie. Żałuję Warmłotka, że zwykłego bitewniaka z niego zrobili. Polecieli po prostu za kasą - zrobić młóckę i będzie dobrze. No ale jak widać, dobrze nie jest :)
Wystarczy siąść i zastanowić się nad światem Warmłotka - co nas w nim bawi oprócz klimatu? Profesje ;) Zrobili by z tego coś na kształt symulatora jak Ultima Online i więcej nie trzeba.
Może za kilka lat ?
mija okolo rok jak ostatni raz latalem po azer... ups nie ta kraina. no to mija rok jak ostatni raz biegałem po krainie warhammera (a cholera wie jak to sie wabi). i nie powiem, free endless trial troche mnie skusil. wiec zabralem sie za granie.
na dzien dobry - szok. namieszali cos z kontami. login mi sie zmienil, wszystkie ustawienia konta sie pokrzaczyly - ogolnie nie wiedzialem nawet jak mam sie zalogowac na konto w internecie a co powiedziec o graniu. troche grzebania, kombinowania, przypominania loginow na maila i sie dowiedzialem co i jak. mythic przejal serwery europejskie od goa (glownego winowajcy niskich wynikow gry na starym kontynencie...) ale ze duzo zamieszania z tym to i sie pokrzaczylo troche.
za to w zamian free trial, czyli cos jak dodatkowe konto. na standardowe nie szlo sie zalogowac bez oplacenia subskrypcji, wiec ruszylem z calkiem nowym, czystym kontem.
klienta stwierdzilem, ze dociagne z neta, bo i tak pewnie ten z plytek z pudelka sie nie nadaje - i tu kolejne zaskoczenie - zrobili streamowanego klienta. ciagniesz cos kolo paru giga na poczatek a reszta w trakcie gry sie dociagnie. sciaganie sprawnie poszlo, wiec szybko ruszylem do boju.
i kolejne zaskoczenie - nowe postacie laduja w jednej, łącznej strefie startowej. troche dziwne, ze co takie krasnoludy robia posrodku imperium, ale mozna przelknac. po szybkich pytaniach na czacie okazalo sie, ze poprzednie strefy startowe sa jak najbardziej dostepne, ale tylko na pelnym koncie.
zeby bylo dla odmiany - znowu zaskoczenie - wszedzie tłumy graczy! wrecz sie bija o quest itemy, czy zeby wziac udział w PQ! - co kiedys bylo zmora warhammera (czyli niska frekwencja) zdało sie odejsc w niebyt. w koncu mozna spokojnie zrobic PQ, bez obawy, ze sie jest jedynym graczem w okolicy, mozna ruszyc na RvR, bo strefy sporne sa wrecz upstrzone ikonkami potyczek. dochodzi wrecz do tego, ze w PQ biora udzial takie ilosci graczy, ze polowa zostaje bez nagrod, bo tych nie starcza dla wszystkich. raz sie wkurzylem, bo wynik na tablicy mialem drugi, ale po slabym losowaniu nie dostalem zadnego baga, nawet najgorszego. innym razem biegalem healerem i leczylem kogo sie dalo i rzucalem dotami a wynik dostalem przedostatni - co mnie bardzo zdziwilo, bo moim zdaniem wklad mialem o wiele wiekszy.
duza ilosc graczy ma tez swoje minusy - klotnie i podbieranie sobie quest itemow czy za duza liczba uczestnikow PQ - moim zdaniem powinno dzialac tu jakies skalowanie, bo co z tego, ze final boss jest otagowany 'hero' jak przy takiej ilosci graczy pada po kilku chwilach. a influence points podnosza sie o milimetr... i to na drugim etapie PQ w tier1! trzeba sie nameczyc i nagrindowac...
kubel zimnej wody nadszedl szybko, gdy popytalem ludzi na czacie czy w innych strefach jest tak samo z frekwencja - uslyszalem, ze tak samo jak kiedys albo i gorzej :/
duzo ludzi w RvR powoduje oczywiscie koszmarne lagi - nic sie na tym polu rowniez nie zmienilo.
zaobserwowalem natomiast wieksza itemizacje postaci - cos co wczesniej bardzo mnie bolalo w warze. niby to ma byc wojna i z jednej strony fajnie jest widziec armie podobnie wygladajacych orkow - w koncu to zolnierze. a z drugiej kazdy chce, zeby jego postac sie wyrozniala i byla specyficzna. obecnie zauwazylem, ze na low-lvlach postacie biegaja ubrane bardziej roznorodnie. maly plusik :)
grafika? niewiele sie zmienilo na tym polu, ale i tak milo jest popatrzec, ze swiat sprawia wrazenie zyjacego - to jakies npcy biegaja po okolicy, to jakis wiatrak na horyzoncie plonie radosnie - w innych mmo ciezko uswiadczyc jakas dynamike w swiecie poza dzialaniami graczy. i same PQ jakos bardziej dynamiczniejsze sie wydaja - koncowa etap pierwszego PQ dla order-u - widok nadchodzacego ogra? (a cholera wie co to jest), ktory przewraca drzewa i krzyczy z daleka zrobil na mnie wrazenie. wczesniej jakos tak sie nie odczuwalo efekciarstwa w PQ. ale domyslam sie, ze to specjalnie podrasowano na potrzeby triala i aby przyciagnac klientow :/
ogolnie trial mnie pozytywnie przekonal i dalem grze kolejna (juz bodajze 3:P) szanse. wykupilem abonament na miecha, zobaczymy co bedzie. zdazylem sie wkurzyc, bo trzeba dociagnac dodatkowe 4GB danych - to po cholere na trialu zaznaczylem 'download all'?! i sobie dzisiaj nie pogram... grrr
zobaczymy czy wytrzymam te 30 dni w grze, w eve online tez ostatnio reaktywowalem konto i to od razu na 60 dni, ale pogralem pare dni i przypomnialem sobie jak cholerny zjadacz czasu to jest i dalem sie na spokoj :P
Ta gra jest płatna??
Niestety gra jest Płatna ale można zassać nie ograniczony Trial i pograć do 10 Lewelu.
Mój sprzęcik
Widows Viśta
Intel Core Duo E-7200
4 Giga Ramu
GeForce GTX 260
Śmiga jak ta lala na Ful detalach
Na allegro można kupić kod 30 dniowy za 29,5 zł. W godzinach wieczornych o dziwo gra sporo osób, nie jest aż tak źle jakby się mogło wydawać.
Uwielbiam tę grę.
Wkurza mnie niezwykle - za bugi, za op konkretnych klas, za powolny rozwoj, za niesatysfakcjonujący endgame i jeszcze pewnie dużo by się znalazło...
Ale kocham tę grę :P
Za grafikę, za świat, za pvp, za dobrze oddany klimat, za scenaria i piękne zbroje. Za to, że nie trzeba spędzać niekończących się godzin, żeby być pro. Za brak grindingu. Za wykorzystanie myślenia u graczy. Za zbijanie ich w kooperujące drużyny, za wymóg współpracy między ludzmi. Między dziesiątkami graczy :] Za walki 100 vs 100. Za zielonoskórych, za kreacje postaci i ich głosy. Za krajobrazy.
Szkoda wielka, że wydawcy ją trochę zaniedbują. Ma naprawdę duży potencjał, ale przez słąby endgame po pewnym czasie po prostu nuży. Ale i tak ludzie wracają znowu :] Spróbować swoich sił w niszczeniu przeciwnika inną klasą:)
Ja polecam spróbować, nie każdemu wyjadaczowi WoWa się spodoba (w przeciwienstwie do niego w Warku PVE < PVP), ale na pewno są tacy co zostaną.
...no jest platna ale mysle ze to kwestia czasu az przejdzie na f2p + store :)
Jeśli jest ktoś chętny to serdecznie zapraszam ja i mój kumpel na serwer Karak-Azgal. Gramy po stronie destruction. Poziomy jak na razie niskie lecz gramy systematycznie i poszukujemy więcej osób do public questów i do RvR. Pozdrawiam nick w grze Labrance.
Mam pytanie, czy w tej grze są jakieś darmowe serwery na których nie trzeba płacić abonamentu co miesiąc, a jeśli są to podajcie namiary na taki serwer, z góry dziękuje za odpowiedź
Witajcie
Kiedyś dość sporo grałem w młotka spędziłem w gildii twierdza niezliczone godziny później jakbym się wypalił miałem jakieś chwilowe przebłyski tymczasowych powrotów ale też niespecjalnie wypalały.
Czytam o sytuacji w młotku ludzie narzekają na bugi zamykanie serwerów migracje odchodzenie graczy i ogółem słabą kondycje Warhammera Online coraz bardziej domagając się wersji free to play. Czy mimo wszystko warto jest wydać jeszcze te 50zł i zabawić się choć te 30dni? Czy będzie tam z kim grać tudzież czy jakieś gildie jeszcze jakoś żyją?
Pozdrawiam
Robert
ps. Z góry dziękuje za odpowiedź
Z tego co czytałem (bo sam już też nie gram) to gra głównie toczy się w Tier 1 (bo jest free do 10 lvl) oraz w Tier 4. Tier 2 i 3 ponoć świecą pustakami.
Trochę pograłem w Tier 1 (na nowym koncie) i w sumie mi się znudziło - ileż można się przeganiać po mapie i zdobywać te same punkty :)
Gra wydaje się fajna, ale z takimi ograniczeniami na trialu to ja podziekuje az bedzie full f2p. I pytanie: sa do tego jakies prywatne servery? Google na nic nie wskazuje...
Nie ma prywatnych serwerów... Póki co główny projektant powiedział, że nie ma mowy o F2P. Sądzę, że ta gra nigdy nie będzie F2P, ponieważ skoro jako tako im się to kręci, zarabia na siebie to nie przejdą na F2P.
Poza tym jeśli ma to być F2P jak w Everquest 2 to ja dziękuje -,-. Bo co z tego, że możesz grać za darmo, jak 3/4 magii, umiejętności możesz używać tylko jeśli masz abonament... I to nie ten silver, tylko musisz mieć GOLD za 14,99 euro/miesiąc.
Widać że to zombie w końcu padło
18 grudnia Warhammer Online przechodzi do historii jako jedno z najgorzej prowadzonych MMO przez Mythic albo w ogóle przez kogokolwiek.
http://www.warhammeronline.com/article/Warhammer-Notice-Shutdown
Lekarstwem na brak grających, byłby F2P, ale oni nie chcieli... Woleli zamknąć całkowicie serwery :/
Szkoda ze wyłączali Warhammera , resztką nadziei wklepałem w google frazę private server i tu wielkie zaskoczenie, znalazłem server ba nawet działajacy! http://www.warhammer-server.com/join-us/
I prywata zamknęli lecz powoli tworzy się nowy http://warhammeronline.corplaunch.com/index.php?gid=397228
Okazuje się że war emu też ma swój prywat a myślałem że to tylko projekt emulatora offline. Okazuje się że war emu też ma swój prywat a myślałem że to tylko projekt emulatora offline.
Chyba ta gra by się utrzymała, gdyby tak przeszli na darmowniaka i (choć ja bym nie był do końca szczęśliwy) wprowadzić po prostu skavenów (do destro oczywiście, w pełni grywalnych, rozwijamy normalnie od 1 levela) jako... płatnych. Tak, wtedy by się chyba utrzymali, nie musieliby chyba nawet robić szczurzych obozowisk, taka moja sugestia, jak Mythic było bardzo biedne, ale teraz i tak już za późno :(
... ale jest to: http://www.gothicwars.org/index.php/topic/11863-warhammer-online-legal-private-server/
Z tym, że clienta pobierajcie z forum po rejestracji, bo tu jest stara wersja. Na razie trafiłem na kilka nieistotnych bugów i jedno niewykonalne zadanie. Czyli nie jest tak źle, porównując w oficjalnym serwerem sprzed lat.
Młotek ciągle ma się dobrze. Producenci po zamknięciu ostatniego serwera oddali tym Panom oficjalnie Warhammera, pod warunkiem, że do końca jego istnienia granie będzie za darmo.
[link]