Recenzje gier zręcznościowych GBA
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Zręcznościowe na platformę: GBA. Znajdziesz tu 7 tekstów spełniających te kryteria.
Madagascar - recenzja gry
recenzja gry16 sierpnia 2005
Madagascar to gra oparta na jeszcze cieplutkiej licencji filmowej. Czy czworo zwierzęcych bohaterów zdołało przejąć umysły dzieci? Czy Madagascar utrzymało wysoki poziom, jaki narzucił obraz kinowy? Recenzja prawdę Ci powie.
Madagascar - recenzja gryMetal Slug Advance - recenzja gry
recenzja gry4 lutego 2005
Metal Slug należy do strzelanin, w których naszym głównym celem jest parcie naprzód, oraz wybijanie kolejnych fal przeciwników. Wydawać by się mogło, że nie ma że nie ma w tym niczego ciekawego. A jednak – seria ta ma setki tysięcy fanów na całym świecie.
Metal Slug Advance - recenzja grySpider-Man 2: The Game - recenzja gry
recenzja gry12 września 2004
Głównym wrogiem Spiderman’a, a w wolnych chwilach Petera Parkera, będzie tym razem totalnie zwariowany, przetrącony psychicznie lub, jak kto woli, apokaliptycznie pokręcony Doctor Octopus.
Spider-Man 2: The Game - recenzja gryKirby & the Amazing Mirror - recenzja gry
recenzja gry12 września 2004
W wyniku przypadkowego cięcia zadanego mi przez tajemniczego rycerza zostalem potrójnie sklonowany - podpisano: Kirby.
Kirby & the Amazing Mirror - recenzja grySabre Wulf - recenzja gry
recenzja gry12 września 2004
Po trzech latach od zapowiedzi, doczekaliśmy się grywalnej wersji na półkach naszych sklepów.
Sabre Wulf - recenzja gryDonkey Kong Country 2: Diddy Kong's Quest - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2004
Bardziej standardowej platformówki od Donkey Kong Country 2 nie moglibyście sobie wyobrazić. Czy to jednak z góry przekreśla tego typu pozycję?
Donkey Kong Country 2: Diddy Kong's Quest - recenzja gryAsterix & Obelix XXL - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2004
Mej radości nie było końca, gdy dowiedziałem się, że ATARI planuje wydać kolejną grę opartą o silnik graficzny V-Rally 3.
Asterix & Obelix XXL - recenzja gry