Misja 7 | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Siły Dobra 7 - Erebor
Cele misji:
- Tron Ereboru nie może zostać zdobyty.
- Odeprzyj pierwszą falę najeźdźców z Mordoru.
- Odeprzyj drugą falę najeźdźców z Mordoru.
- Odeprzyj trzecią falę najeźdźców z Mordoru.
- Pokonaj Rzecznika Saurona i jego świtę.
- Zbuduj fortecę w Dall.
- Zbuduj mury do obrony Dali.
Przed nami fajna misja, która na wyższych poziomach trudności wymagać będzie wzmożonej pracy szarych komórek.
Bazę budujemy np. w miejscu #1 . W jaskini znajdują się budynki do szkolenia wojowników, ulepszamy je, to tutaj będziemy tworzyć naszą armię. Obok koszarów znajdują się wejścia do tuneli, którymi możemy transportować wojsko w inne rejony mapy . Jeżeli zbudujemy takie same na linii frontu, będziemy mogli szybko dostarczać wojsko na pole bitwy. Tak też robimy. Wróg będzie atakował z południowego zachodu - tutaj więc stawiamy mury obronne, wieże strażnicze i budujemy wejścia do tuneli #2 .
Budowniczymi stawiamy jedynie budynki niezbędne do pozyskiwania zasobów, wieże oraz takie "wspomagacze" armii jak posągi leczące naszych ludzi. Musimy zadbać o sprawny dopływ gotówki, nie szczędzimy więc pieniędzy na infrastrukturę ekonomiczną - na jej rozbudowę mamy zresztą dużo miejsca.
Walki będzie sporo, musimy odeprzeć trzy potężne ataki wroga i kilka małych. Szkolimy więc na bieżąco wojsko, dostarczamy je na front i stawiamy ciągle nowe wieże strażnicze.
Przy większych atakach warto używać przeróżnych mocy #3 , staramy się także atakować wroga z kilku stron na raz. W jednym z ataków przybędą smoki #4 , musimy więc posiadać dużą ilość łuczników i wież. Oczywiście, wszystkie nasze wojska powinny posiadać wszelkie możliwe udoskonalenia (zbroi, broni itd.).
Podczas misji będziemy także nawiedzani przez ataki pomniejszych grupek wrogów, które przestaną się do naszej siedziby #5 . Z ich eliminacja nie powinniśmy mieć problemu, głownie za sprawą podziemnych tuneli, które pozwalają nam na szybie przemieszczanie wojska w różne rejony mapy. Dlatego właśnie ważne jest, aby na samym początku misji stworzyć odpowiednią sieć podziemnych przejść.
Gdy nasza misja będzie dobiegać końca, czyli będziemy walczyć z niedobitkami ostatniej fali ataków, w walce wspomogą nas elfy. Przydadzą się one do walki z Rzecznikiem Saurona i jego świtą, która ukradkiem wedrze się do naszej świątyni #6 . Z pomocą znów przyjdą podziemne tunele.