Misja 3 | Siły Zła | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Siły Zła 3 -Shire
Cele misji:
- Dostań się do Wschodniej Ćwiartki.
- Zbuduj fortecę.
- Zniszcz wszystkie 4 siedziby.
- Zabij wszystkich Dunedainów.
- Zabij Smoczy Język.
- Zniszcz fortecę Isengardu.
- Zniszcz Gospodę pod Zielonym Smokiem.
- Zniszcz Bag End.
Dostępną hordą potworów udajemy się do wyznaczonego miejsca #1 , po drodze siejąc śmierć i zniszczenie. Musimy zniszczyć cztery siedziby wroga #3 . Na razie jednak, równamy z ziemią tylko pierwszy budynek #2 . Gdy dotrzemy do punktu #1 budujemy w tym miejscu bazę. Tworzymy sporych rozmiarów armię, ulepszamy zbroję i możliwości bojowe naszych potworów. Wyruszamy na południowy-zachód od naszej bazy, gdzie przejmujemy kontrolę nad znajdującą się tam farmą #4 i niszczymy ukrytych za nią wrogów.
Udajemy się do kolejnej siedziby jaką mamy zniszczyć (na zachód), po drodze burząc Gospodę pod Zielonym Smokiem #5 . Na zdobytym terenie budujemy tunele, czyli budynki do pozyskiwania funduszy na armię i zwiększające punkty populacji.
Przed przystąpieniem do ataku na kolejne dwa budynki (na północy), oraz unicestwieniem Bag End (zadanie dodatkowe #6 ) należy wyszkolić bardzo mocną armię. Składać się ona musi ze zróżnicowanych wojowników z ulepszonymi pancerzami i bronią. Gdy wypełnimy zadanie ze zniszczeniem siedzib, pojawi się kolejny wróg.
Ponownie musimy uzupełnić armię i zaatakować na opanowane przez niego okolice na południu. Znajduje się tam forteca którą trzeba zniszczyć #7 . Przed starciem warto też wybrać się na północ do miejsca #8 i przejąć znajdującą się tam Farmę Maggota.
W walce przyda się m.in. moc o nazwie Przywołanie Dzikich Ludzi z Dundlandu, których możemy przywoływać na tyłach wroga, zadając mu bolesny cios.