Misja 4 | Siły Zła | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Siły Zła 4 - Fornost
Cele misji:
- Zniszcz wszystkie budowle w zewnętrznym pierścieniu.
- Zniszcz zamkową cytadelę.
- Zniszcz młot ziemi.
- Zdobądź karczmę.
- Zajmij ogniska sygnałowe.
- Użyj zaklęcia całkowitej lojalności na obu pajęczych legowiskach.
Na pierwszy rzut oka wydaje się, iż zdobycie twierdzy wroga nie powinno stanowić większego problemu. To tylko pozory, czeka nas dość długa (około 40 minut) misja. Standardowo rozbudowujemy bazę, uważając na częste ataki wroga na naszą pozycję. Podczas walk obronnych zdobędziemy dużo punktów do rozwoju zaklęć. Z dostępnych mocy warto wybrać m.in. Całkowitą lojalność #1 . Za pomocą tego zaklęcia wykonamy jedno z zadań pobocznych - przejmiemy kontrolę nad dwoma legowiskami pająków (ulokowanymi dokładnie po prawej i lewej stronie naszego obozowiska). Spokojnie rozbudowujemy armię, ulepszamy ją i bronimy swojej osady. Warto m.in. zainstalować obronę dla naszego fortu.
Rozwijając ekonomię i wojsko, gnębimy wroga dostępnymi mocami. Dobrze sprawdza się w tym Przywoływanie Czatownika #2 i Dzikich Ludów z Dunlandu. Do twierdzy wroga prowadzi tylko jedna droga - przez bramę główną, którą bronią łucznicy i katapulty #3 . Katapulty niszczymy m.in. przy pomocy dostępnych mocy - Czatownika, oraz jednostek miotających bronią na odległość #4 . Nie nacieramy na wrota, do póki nie zniszczymy jej obrony.
Gdy wedrzemy się już do środka, z każdą bramą znajdującą się wewnątrz postępujemy identycznie - wpierw niszczymy jej obronę, czyli łuczników i katapulty, dopiero później samą bramę. Opanowanie zamczyska to powolny proces, nie powinien jednak stanowić większego problemu. Jeżeli będziemy niszczyć wrogie koszary, pozbędziemy się źródeł jednostek przeciwnika. Jeżeli mamy w mocach aktywne zaklęcie Czyściciel (za każdego o zabitego wroga otrzymujemy dodatkowe surowce) nie będziemy mieć problemu ze środkami na budowę armii.
Tworzymy na bieżąco wojsko, ulepszamy je i wysyłamy do walki w mieście. Przy całym zamieszaniu, dbamy o obronę własnej bazy. Aby pomyślnie zakończyć misję: niszczymy wszystkie budowle wroga w zewnętrznych pierścieniach, zajmujemy ogniska sygnałowe #5 (zadanie dodatkowe), niszczymy Cytadelę Fotnostu #6 , zdobywamy karczmę #7 (zadanie dodatkowe) i niszczymy młot ziemny #8 .