Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Siły Dobra 3 - Wrzosowiska Etten

Cele misji:

  • Dostań się do osady elfów.
  • Wygnaj gobliny z osady elfów.
  • Wyzwól uśpiony wiec entów.
  • Zabij króla goblinów.
  • Zniszcz 8 goblińskich tuneli.
  • Zniszcz górskiego trolla i olbrzymi bęben.
  • Zniszcz wieże bojowe goblinów.

Ruszamy na północ do osady elfów #1 . Po drodze napotkamy wrogie oddziały, spotkamy też inne elfy które się do nas przyłączą. Otrzymamy również zadanie dodatkowe - zniszczyć goblińskie tunele. Gdy wygnamy już wrogów z naszej osady rozbudowujemy bazę i szkolimy elfckich wojowników (szkolimy do pełnego limitu populacji). Nim wyruszymy wyzwolić uśpiony wiec entów, warto zapewnić naszej bazie obronę w postaci kilku oddziałów wojskowych i dwóch wież strażniczych - wróg będzie atakował od południa i wschodu.

1 - Misja 3 | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
2 - Misja 3 | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
3 - Misja 3 | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
Kierujemy więc naszą armię na wschód do wiecu entów #2 - Misja 3 | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Kierujemy więc naszą armię na wschód do wiecu entów #2 . Stąd udajemy się na północ, gdzie przyjdzie nam zniszczyć kolejne wrogie budynki. Otrzymamy też zadanie zabicia pewnego trolla zanim dotrze do bębna. Jego zabicie #3 to nie problem, trzeba jednak zrobić to bardzo szybko, gdyż drań szybko ucieka. Atak łuczników powinien go skutecznie (i przy okazji śmiertelnie) zatrzymać.

Na zakończenie udajemy się na południowy wschód, gdzie ulokowana jest baza sił zła. W walce tej warto wspomóc się dostępnymi mocami i entami.