Instancje PvE | Podstawowe Mechaniki | WildStar poradnik WildStar
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Adventure
Wszystkie Adventures musisz odnaleźć poprzez wykonywanie questów, by były dostępne w "Group Finder". Dopiero wtedy możesz się zapisać do kolejki, określając swoją rolę. W tym czasie możesz dalej eksplorować świat i wykonywać zadania. Gdy system znajdzie ci drużynę zostaniesz o tym poinformowany. Po zaakceptowaniu przeniesie cię do instancji.
Instancje Adventures są pięcioosobowe i musicie wykonywać zadania, które pojawiają się ci w quest logu. Tym co odróżnia Adventures od Dungeonów jest to, że za potwory nie dostaje się doświadczenia, a co jakiś czas drużyna będzie miała przed sobą wybór dialogowy. Każdy wybór powoduje, że quest zboczy na inne tory i instancja będzie przebiegała inaczej. W niektórych Adventures wyborów dokonujecie kilka razy, więc rzadko jest tak że przeżywacie dokładnie to samo co wcześniej.
Decyzji podejmujecie metodą głosowania. I ta opcja dialogowa, za którą opowie się większość wejdzie w życie. Nagrody dostaje się po wykonaniu całego zadania, a także czasem w trakcie. W zależności od tego jak wam pójdzie misja możecie otrzymać brąz, srebro, lub złoto. Jeśli otrzymacie złoto to macie 100% szans że pod koniec wypadnie chociaż jeden fioletowy item.
Dodatkowo podczas walki otrzymujesz reputacje, za którą możesz kupić ciekawe przedmioty w stolicy. Jest to bardzo dobry sposób na awansowanie i zbieranie EP, ponieważ na koniec otrzymuje się sporo punktów doświadczenia. Na pięćdziesiątym poziomie na liście pojawiają się te same Adventure(oprócz pierwszych), ale dla weteranów.
Lokalizacje instancji:
The Hycrest Insurrection(15lvl) - Wejście znajduje się na wschód od Thayd.
Riot in the Void(15lvl) - Wejście znajduje się na wschodzie Illium.
War of the Wilds(25lvl) - Wejście znajduje się w Whitevale, w pobliżu wioski Wigiwalli.
The Siege of Tempest Refuge(30lvl) - Wejście znajduje się w Whitevale, w jeziorze Calmwater Lake.
Crimelords of Whitevale(40lvl) - Wejście znajduje się w Wilderrunie, na zachód od Devastation Ride.
The Malgrave Trail(45lvl) - Wejście jest blisko południowego wejścia na Southern Grimvault(już na tej mapie).
Wymagania na złoty medal:
The Hycrest Insurrection - Wykonaj raid poniżej 25-30(niesprecyzowane) minut, a także nikt z twojej drużyny nie może umrzeć.
Riot in to Void - Wykonaj raid poniżej 25-30(niesprecyzowane) minut, a także nikt z twojej drużyny nie może umrzeć.
The Malgrave Trail - Nikt z karawany nie może umrzeć. Należy dbać o ich potrzeby, szukać ich gdy znikną, oraz bronić przed potworami.
War of The Wild - Przejmij przynajmniej dwanaście flag, a miedzyczasie wykonaj dwa opcjonalne zadania, które pojawiają się w losowym czasie. Warto najpierw przejąć sześć flag, a po wykonani u zadań resztę. Niewykonanie któregoś z pierwszych dwóch spowoduje pojawienie się następnego, ale złota już nie będzie. Ważnym czynnikiem teżjest to że musicie zabić przynajmniej pięciu bohaterów z drużyny przeciwnej i dodatkowo dwóch za każdą waszą śmierć.
Crimelords of Whitevale - Nikt z was nie może zginąć podczas całego raidu.
The Siege of Tempest Refuge - Generator nie może stracić poniżej 95% zdrowia.
Dungeon
Dungeony pojawiają się na liście szybkiego dostępu po wbiciu określonego poziomu. Zazwyczaj questy też prowadzą cię do manualnego wejścia jako alternatywa. Gdy system znajdzie ci drużynę zostaniesz o tym poinformowany. Po zaakceptowaniu przeniesie cię do instancji. Ważne żeby nie używać żadnego środku transportu podczas akceptacji, bo inaczej może cos się zablokować i wszyscy będziecie mieli problem.
Instancje Dungeons są pięcioosobowe i musicie wykonywać zadania, które pojawiają się w quest logu. Tutaj otrzymujesz doświadczenie normalnie za każdego zabitego potwora, a dodatkowo są zadania opcjonalne, których wykonywanie zwiększa szansę na dostanie lepszych przedmiotów na koniec.
Podziemia mają prostą budowę, która polega po prostu na przejściu od jednego punktu do następnego przez kilka pomniejszych bossów i zgraję potworów.
Podczas walki z bossami najważniejsze jest zgranie, ponieważ ci są zazwyczaj silniejsi niż w Adventures. Tank oraz Medyk muszą cały czas doskonale wykonywać swoją rolę, bo inaczej cały team padnie. Jeśli padnie tank to reszta drużyny przeważnie umiera w ciągu pół minuty. Medyk musi mieć głownie baczenie właśnie na tanka, który trzyma na sobie agro.
Nie ma tutaj wyborów, które były w Adveture, a questlog prowadzi ciebie i twoją drużynę od jednego bossa do kolejnego. Istotną różnicą jest to, że tutaj mogą polecieć przedmioty epickie. Należy pamiętać, że jeśli zapisujesz się na konkretną rolę to musisz czuć się w tym dobry. Nie należy zaznaczać opcji że się pójdzie jako DPS albo TANK jeśli nie ma się przygotowanych umiejętności pod TANKA. Jeśli wylosuje ci taką rolę, a ty uznasz że będziesz tankiem z setem do DPS'u to daleko podczas Dungeona nie zajdziecie.