Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

WildStar - przewodnik po grze

WildStar - przewodnik po grze

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

8. Instancje PvP | WildStar poradnik WildStar

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

W tym rozdziale dowiesz się jak wygląda walka na instancjach PvP oraz czym się różnią poszczególne mapy. Wykazuje także różnice pomiędzy Arenas oraz Battlegrounds.

Battlegrounds

Battlegroundy to nic innego jak instancje PvP, w którym może walczyć ze sobą do dziesięciu graczy w jednej drużynie. Warunkiem zwycięstwa jest tutaj wykonanie pewnego zadania. Do pięćdziesiątego poziomu dostępne są tylko "Practice Ground" które pozwalają zyskać dużo doświadczenia w krótkim czasie (na początkowych poziomach) oraz przygotowują cię do profesjonalnych meczy które odblokują się w zakładce Rated Battlegrounds.

Początek walki... Przygotowanie - 8. Instancje PvP | WildStar - WildStar - przewodnik po grze
Początek walki... Przygotowanie

Na mapie Walatki Temple musisz pięć razy zabrać maskę z miejsca jej spawnowania, i zanieść do swojej bazy. Widać tutaj nawiązanie do klasycznego "Capture the Flag", jednakże maska pojawia się co jakiś czas w jednym z kilku możliwych miejsc. Podczas oczekiwania na spawn nowej maski przeciwnik może ukraść ci twoją z waszej bazy, więc trzeba ją chronić i zostawiać przynajmniej dwóch ludzi na straży skarbów. Pamiętaj, że jak złapiesz maskę to pojawi się ona nad twoją głową i wszyscy to zobaczą. Oznacza to, że przeciwna drużyna rzuci się cała na ciebie, więc lepiej być miał obok siebie sojuszników. Dodatkowym minusem jest to że niosąc maskę nie możesz szybko biegać, a używanie skilli skaczących spowoduje spadek trofeum z ciebie.

Ważne jest, zatem by ktoś pilnował masek przed kradzieżą. Należy pamiętać o Stalkerach którzy potrafią zabierać maski będąc niewidzialni, więc prowadząc ciągły ostrzał na swoje trofea masz pewność, że nikt ci ich nie gwizdnie. Dodatkowo kilka osób powinno właśnie starać się ukraść maski i wrócić do swojej bazy. W takim teamie na pewno musi być medyk, bo inaczej nikt nawet nie dobiegnie do siebie, gdy ma na plecach kilku wrogów. Preferowana klasa do noszenia maski to tank.

Na mapie Hall of the Bloodsworm musisz utrzymać kontrolę nad punktami. Jenda strona broni punktów, a druga atakuje. Na wszystko narzucony jest limit czasowy, a atakujący muszą przejąć trzy pokoje w ciągu tego czasu. Pomieszczenie przejmuje się poprzez aktywację i utrzymanie terminali kontroli, a na jeden pokój są zawsze dwa terminale.

Gdy czerwony pasek zapełni się wtedy otworzy się kolejne pomieszczenie. Po upływie czasu lub przejściu wszystkich punktów następuje zmiana. By nie dopuścić do przejęcia terminalu warto strzelać tak by mieć na cel również terminal. Jeśli przeciwnik będzie obrywał podczas aktywacji to automatycznie mu się to przerwie.

Arenas

Areny to miejsca, w których można powalczyć w zorganizowanych grupach. Tryby rozgrywki to: 2 vs. 2, 3 vs. 3 oraz 5 vs. 5. By zacząć walkę musisz zapisać swoją drużynę. Nie możesz wejść solo by samemu ci znalazło partnera. Po zarejestrowaniu grupy możesz wejść do kolejki.

Pamiętaj, że możesz być tylko w jednej drużynie na każdy z trybów. System dobiera ci przeciwników o tym samym poziomie. Bada twój poziom na podstawie punktów, które ma twój team.

Walka polega na tym że każda z drużyn ma określoną ilość odrodzeń. Walka polega na tym, że trzeba zmusić przeciwnika do ich zużycia poprzez zabijanie ich. Walki toczą się na małej arenie, ponieważ twórcy wszędzie chcą stawiać na dynamizm, a nie chowanie się po kątach.

Sam decydujesz o składzie teamu, więc od ciebie zależy czy chcesz mieć trzech healerów, czy trzech tanków czy pokombinować z innymi ustawieniami. Na arenach walczysz tylko przeciw graczom i nie ma tu żadnego dodatkowego celu.