2. Początki | WildStar poradnik WildStar Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019 33 Następna 3. Walka Poprzednia 1. Porady ogólne i słowniczek pojęć Minimapa Dziennik zadań Misje ze ściezki Ikona ekwipunku Powrót do domu/ Powrót do przypisanego portalu Pasek energii - potrzebnej do używania niektórych skilli Pasek Życia i Tarczy Ikona uniku Pasek Umiejętności Pasek przedmiotów użytkowych Chat Pasek menu - Od lewej: Przeszukiwanie Interfejsu, Postać, Informacje o świecie, GroupFider (szukanie drużyny), Umiejętności, Social (opcje społecznościowe), Wiaodomości, Ekwipunek, Bug Report. W tym rozdziale dowiesz się jak przebiega proces tworzenia bohatera oraz zobaczysz jak wygląda interface w grze pozwalając ci nie zgubić się w dziesiątkach ikonek na ekranie. InterfaceInterface w Wildstarze jest dość prosty, ale obszerny. W prawym górnym rogu znajduje się minimapa(1), która pokazuje wszystko, co znajduje się niedaleko od twojej pozycji. Trochę niżej znajduje spis aktualnych zadań(2), jakie posiada twoja postać wraz z numerami, które przekładają się na lokalizacje na mapie. Jeszcze niżej, w okienku pojawiają się zadania dotyczące twojej ścieżki(3). Są to wszelkie prośby o wybudowanie czegoś, bądź odkrycie. Dalej masz ikonę ekwipunku(4) wraz z wyświetlaną ilością zajętego w środku miejsca, a obok ikonę powrotu do domu bądź do portalu(5), do którego przywiązałeś swoją postać. W środkowo dolnej części interfejsu, zaczynając od góry masz pasek energii(u każdej z klas przedstawia się inaczej)(6), którą możesz ładować podczas walki(zależy od klasy), a wyżej, po lewej twój pasek życia i tarczy(7). Niżej, w kwadracie wyświetlana jest informacja o tym ile uników możesz zrobić w chwili obecnej(8). Obok, po prawej jest twój pasek skilli(9), a po lewej od kwadratu pasek przedmiotów(10). Po lewej stronie ekranu znajduje się chat(11), z dodatkową zakładką na informacje wyświetlane w combacie. W lewym, dolnym rogu masz ikony szybkiego menu(12). Tworzenie PostaciTworzenie postaci w Wildstarze jest stosunkowo proste, ponieważ nie wybierasz żadnych umiejętności, a także nie rozdajesz żadnych punktów w statystyki. Możesz nawet stworzyć taką miłą panienkę Wybór Narodowości i RasyNa początku, zaraz po kliknięciu "Create a New Character" zostaniesz przeniesiony do okienka tworzenia. Na początku musisz zdecydować, po której stronie konfliktu chcesz grać. Do wyboru masz: Exile - którzy są z natury rebeliantami i chcą stworzyć na planecie Nexus nowy dom. Dominion - którzy władając połową galaktyki i są zaawansowani technologicznie. Jest to wybór na tyle istotny, że wybierając jedną stronę barykady nie możesz bratać się z drugą stroną. Oczywiście postacie Exile zaczynają grę w innym miejscu, a Dominion w innym. Następnie masz do wyboru rasę. Same rasy nie dają żadnych bonusów do poszczególnych statystyk czy umiejętności, jednakże każda ma przypisane klasy, które może wziąć. Każda frakcja posiada cztery grywalne rasy, które różnią się głównie wizualnie. Zależności ras do klas przedstawione są poniżej: Exile: Human - Esper, Medic, Spellslinger, Warrior, Engineer, Stalker Aurin - Esper, Spellslinger, Stalker Granok - Medic, Warrior, Engineer Mordesh - Medic, Spellslinger, Warrior, Engineer, Stalker Dominion: Cassian - Esper, Medic, Spellslinger, Warrior, Engineer, Stalker Chua - Esper, Medic, Spellslinger, Engineer Mechari - Medic, Warrior, Engineer, Stalker Draken - Spellslinger, Warrior, Stalker Wybór Klasy i ŚcieżkiPo wyborze rasy czeka na ciebie okno wyboru klasy. W zależności od tego, jaką rasę wybrałeś wcześniej taki masz teraz dostępny wybór. Oznacza to, że nie możesz być Aurinem wojownikiem, ponieważ twórcy zablokowali jej tę klasę (Ludzie mogą brać wszystkie). Twórcy wykonali je tak żeby każda z nich mogła pełnić jedną z dwóch ról. Każdy może być DPS'em, a więc zadawać duże obrażenia podczas walki, ale dodatkowo trzy klasy mogą robić za tanka, a trzy za medyka. Tankiem może być: WarriorEngineerStalkerMedykiem może być: MedicSpellslingerEsperKolejne okno, to wybór Ścieżki, jaką chcesz by kroczył twój bohater. Do wyboru masz cztery możliwości (Więcej w rozdziale: Ścieżki): SoldierSettlerScientistExplorerUstalanie wyglądu nie jest strasznie rozbudowane, lecz każdy znajdzie coś dla siebie Ostatnim krokiem będzie ustalenie wyglądu twojego bohatera. W większości opcji będziesz mógł wybrać jeden z wariantów dostępnych już elementów takich jak uszy, kolor skóry czy włosów. Po tym etapie będziesz mógł kliknąć "Accept", wpisać nazwę postaci i wejść do świata gry. Następna 3. Walka Poprzednia 1. Porady ogólne i słowniczek pojęć