Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

8 - Sąd zgnilizny - Punkt Początkowy Primus | Misje główne poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

8 - Sąd zgnilizny - Punkt Początkowy Primus

Opis misji

Nasz oddział wylądował na zniszczonym statku bojowym [M08 punkt 1], zadaniem głównym jest dostanie się do teleportarium [M08 punkt 10] - 8 - Sąd zgnilizny - Punkt Początkowy Primus - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Nasz oddział wylądował na zniszczonym statku bojowym [M08 punkt 1], zadaniem głównym jest dostanie się do teleportarium [M08 punkt 10]. Po drodze do pierwszego nadajnika teleportacyjnego [M08 punkt 2] napotkamy niewielkie oddziały wrogów składające się głównie z piechoty, samego nadajnika broni dodatkowo pojazd opancerzony.

Naszym kolejnym celem jest drugi nadajnik teleportacyjny [M08 punkt 3], po drodze do niego dowiemy się, że aby uruchomić teleportarium konieczne będzie zniszczenie dwóch platform, z których przywoływane są bestie - 8 - Sąd zgnilizny - Punkt Początkowy Primus - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Naszym kolejnym celem jest drugi nadajnik teleportacyjny [M08 punkt 3], po drodze do niego dowiemy się, że aby uruchomić teleportarium konieczne będzie zniszczenie dwóch platform, z których przywoływane są bestie. Okolice nadajnika możemy przeszukać w celu zdobycia dodatkowych surowców, po czym ruszymy do pierwszej platformy [M08 punkt 4].

Jej obrońcy będą walczyć nie tylko z nami ale również z bestiami co uczyni starcie stosunkowo prostym - 8 - Sąd zgnilizny - Punkt Początkowy Primus - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Jej obrońcy będą walczyć nie tylko z nami ale również z bestiami co uczyni starcie stosunkowo prostym. Po zniszczeniu naszego właściwego celu ruszymy w stronę drugiej platformy [M08 punkt 6] zajmując po drodze węzeł zaopatrzenia [M08 punkt 5]. Tuż koło niego znajduje się teleportarium odgrodzone od nas wysoką ścianą, dostaną się przez nią nieliczne wrogie oddziały oraz lekki ostrzał zmuszający nas do nie zatrzymywania się na dłużej.

Druga platforma teleportera [M08 punkt 6] jest średnio chroniona, a jej obrońcy zostaną zaatakowani nie tylko przez nas, a więc i tym razem przyjdzie nam walczyć z ignorującym nas wrogiem, po oczyszczeniu terenu zniszczenie platformy stanie się formalnością - 8 - Sąd zgnilizny - Punkt Początkowy Primus - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Druga platforma teleportera [M08 punkt 6] jest średnio chroniona, a jej obrońcy zostaną zaatakowani nie tylko przez nas, a więc i tym razem przyjdzie nam walczyć z ignorującym nas wrogiem, po oczyszczeniu terenu zniszczenie platformy stanie się formalnością. Otrzymamy kolejne zadanie główne, którego celem są następne dwie platformy teleportera [M08 punkt 8, 9]. Po drodze do nich zajmiemy się przejęciem niezbyt dobrze chronionej kwatery głównej [M08 punkt 7] i wzmocnieniem naszego wojska przez nowe jednostki, ważne jest by było ono przygotowane na starcie zarówno z piechotą jak i wozami opancerzonymi.

Obie platformy znajdują się blisko siebie i są dobrze chronione przez liczne oddziały piechoty i czołgi, natarcie powinniśmy prowadzić powoli nie wciągając do walki wszystkich oddziałów wroga naraz - 8 - Sąd zgnilizny - Punkt Początkowy Primus - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Obie platformy znajdują się blisko siebie i są dobrze chronione przez liczne oddziały piechoty i czołgi, natarcie powinniśmy prowadzić powoli nie wciągając do walki wszystkich oddziałów wroga naraz. Najlepiej umocnić swoje pozycje w jednym z pobliskich pomieszczeń i zmusić część jednostek nieprzyjaciela do opuszczenia swoich posterunków. Po zmniejszeniu liczebności wroga możemy szturmować i zniszczyć obie platformy.

Naszym ostatnim zadaniem stanie się pokonanie szalonego Mek-a znajdującego się koło teleportarium [M08 punkt 10] - 8 - Sąd zgnilizny - Punkt Początkowy Primus - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Naszym ostatnim zadaniem stanie się pokonanie szalonego Mek-a znajdującego się koło teleportarium [M08 punkt 10]. Jest on chroniony przez kilka oddziałów piechoty oraz maszyny kroczące, dopóki nie zajmiemy go walką w zwarciu będzie on bombardował nasze pozycje ze znacznej odległości, utrudniając nam starcie z resztą swojego wojska, dobrze jest więc go czymś zająć w czasie gdy będziemy oczyszczali teren. Gdy na polu bitwy pozostanie już tylko Mek skierujemy wszystkie nasze siły do walki z nim. W pojedynkę nie jest on szczególnie groźny, ale gdy jego pasek życia znacznie się skurczy przyzwie on do swojej obrony trzy dodatkowe ciężkie maszyny bojowe utrudniające potyczkę. Nasze oddziały przeciw pancerne powinny się nimi zająć, podczas gdy reszta wojska będzie nadal skupiona na walce z Mek-iem, którego śmierć zakończy misję.

Mapa M08

Legenda - 8 - Sąd zgnilizny - Punkt Początkowy Primus - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Legenda:

1. Lokacja startowa

2. Nadajnik teleportacyjny

3. Nadajnik teleportacyjny

4. Pierwsza platforma teleportera

5. Węzeł zaopatrzenia

6. Druga platforma teleportera

7. Kwatera główna

8. Trzecia platforma teleportera

9. Czwarta platforma teleportera

10. Teleportarium