5 - Tajfun Primaris - Góra Siccaris | Misje opcjonalne poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
5 - Tajfun Primaris - Góra Siccaris
Opis misji
Misję rozpoczynamy na zniszczonej planecie [MD05 punkt 1], z której przyszło nam wcześniej uciekać, naszym zadaniem głównym jest zniszczenie rady pajęczego traktu [MD05 punkt 15]. Głównym utrudnieniem jest to, że do ewakuacji rady mamy 8 minut, więc czym prędzej skierujmy nasze oddziały do pobliskiego nadajnika teleportacyjnego [MD05 punkt 2]. Wszystkie czynności polegające na zdobywaniu surowców i budynków starajmy się wykonywać w biegu, jeżeli teren jest oczyszczony niech zajmie się tym jedna jednostka, a pozostałymi prowadźmy dalsze natarcia i eliminację wroga.
Po przejęciu nadajnika należy ruszyć w dalszą drogę rekrutując oddziały w marszu, otrzymamy wkrótce zadanie dodatkowe, którego celem jest zniszczenie trzech portali, warto je wykonać pomimo niewielkiej ilości czasu jaką posiadamy. Nie będziemy musieli zbytnio zbaczać z trasy, a za każdą wykonaną część zadania dostaniemy dodatkowe minuty. Portale chronione są przez niezbyt liczne oddziały wroga, a zniszczenie każdego z nich opóźni ucieczkę rady. Po drodze do pierwszego [MD05 punkt 5] znajduje się punkt rekwizycyjny [MD05 punkt 4] i węzeł zaopatrzenia [MD05 punkt 3], niech przejmuje je jeden z naszych żołnierzy, a resztą skupmy się na zniszczeniu portalu, otrzymamy za niego dodatkowe dwie minuty.
Naszym kolejnym celem będzie zniszczenie drugiego portalu [MD05 punkt 9], znajduje się on po drodze do rady, więc nawet jeżeli nie zamierzaliśmy wykonywać zadania dodatkowego to i tak przyjdzie nam walczyć z obrońcami portalu. Po drodze do niego zajmiemy węzeł zasilający [MD05 punkt 6] oraz nadajnik teleportacyjny [MD05 punkt 7], a wszystko to oczywiście w biegu podczas walki z niewielkimi oddziałami wroga i maszynami kroczącymi. Tym razem portal jest chroniony przez piechotę ufortyfikowaną w pobliskich budynkach, a jego zniszczenie da nam dodatkowe trzy minuty.
Niedaleko znajduje się kwatera główna [MD05 punkt 10] czekająca na nasze przybycie, jej obrońcy i tak nas zaatakują, więc zdobądźmy ją i czym prędzej ruszajmy dalej. Trzeci portal [MD05 punkt 11] stoi nam praktycznie na drodze, po pokonaniu kilku oddziałów i jego zniszczeniu otrzymamy dodatkowe 5 minut. Już za chwilę czeka nas starcie z radą, jeżeli możemy poświęcić minutę, zajmijmy się przejęciem punktu rekwizycyjnego [MD05 punkt 12], nadajnika teleportacyjnego [MD05 punkt 13] i węzła zaopatrzenia [MD05 punkt 14], mamy w tym miejscu ostatnią szanse na wzmocnienie naszych sił przed ostateczną walką, na którą warto zabrać kilka oddziałów przeciw pancernych.
Budynek Rady Pajęczego traktu [MD05 punkt 15] broniony jest przez kilka maszyn ciężko opancerzonych oraz kilka oddziałów piechoty. Jest to ostatnia walka w tej misji więc nie musimy się przejmować stratami, po pokonaniu obrońców przyjdzie nam praktycznie beztrosko zająć się niszczeniem głównego budynku, nie czekają na nas przy tym żadne niespodzianki w postaci przyzywanych jednostek nieprzyjaciela lub deszczu meteorytów. Zniszczenie Schronienia rady zakończy ostatnią misję dodatkową.
Mapa MD05
Legenda:
1. Lokacja startowa
2. Nadajnik teleportacyjny
3. Węzeł zaopatrzenia
4. Punkt rekwizycyjny
5. Pierwszy portal
6. Węzeł zasilający
7. Nadajnik teleportacyjny
8. Punkt rekwizycyjny
9. Drugi portal
10. Kwatera główna
11. Trzeci portal
12. Punkt rekwizycyjny
13. Nadajnik teleportacyjny
14. Węzeł zaopatrzenia
15. Budynek Rady Pajęczego Traktu