Wyposażanie oddziału | Podstawy rozgrywki UFO Afterlight - Bitwa o Marsa poradnik UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Początkowa faza gry
Poprzez początkową fazę gry należy rozumieć okres do 8 poziomu swoich podwładnych. O ile będzie to możliwe, podejmijcie się pierwszej misji dopiero po wyposażeniu oddziału w karabiny.
Broń: | Karabin (Obrażenia: 40, Celność: ok. 80-93%) Wymagania: Broń palna (technologia) Energia [1], Metale [2] |
Pancerz: | Skafander podstawowy Wymagania: Dostępny od razu |
Umiarkowana faza gry
Poprzez umiarkowaną fazę gry należy rozumieć okres pomiędzy 8-15 poziomem swoich podwładnych.
Szturmowcy (Ute, Harald, Diego, Samatha)
Broń: | Karabin (Obrażenia: 40, Celność: ok. 80-93%) Wymagania: Broń palna (technologia) Energia [1], Metale [2] |
Pancerz: | Ciężki skafander Wymagania: Skafander ochronny (technologia), Energia [3], Metale [3] |
PO POJMANIU I PRZESŁUCHANIU ŻOŁNIERZA ZWIERZOLUDZI
Broń: | Duży karabin Zwierzoludzi (Obrażenia - 80, Celność ok. 74-97%) Wymagania: Przesłuchanie: Żołnierz Zwierzoludzi (technologia + pojmanie) Posiadanie co najmniej 1 "Dużego karabinu Zwierzoludzi". |
Pancerz: | Ciężki skafander Wymagania: Skafander ochronny (technologia) Energia [3], Metal [3] |
Snajper (Samantha)
Broń: | Karabin snajperski (Obrażenia - 100 [115-184*], Celność: ok. 98-99%) *Po ulepszeniu w "Skomputeryzowaną lunetę" i "Zaawansowany akcelerator" Wymagania: Zaawansowana broń palna (Technologia) Dział inżynierii precyzyjnej (Budynek) Metale[4] |
Sprzęt: | Skomputeryzowana luneta (dodatek do karabinu snajperskiego) Wymagania: Komputerowe wsparcie celowania (technologia) Mikroelektronika (budynek) Metale [3] Metale szlachetne [2] Zaawansowany akcelerator (dodatek do karabinu snnajperskiego) Wymagania: Stabilizacja broni palnej (technologia) Metale szlachetne [3] |
Pancerz: | Ciężki skafander Wymagania: Skafander ochronny (technologia) Energia [3], Metal [3] |
Spec od sprzętu ciężkiego (Diego)
Broń: | Granatnik (Obrażenia: 115, Celność: zmienna) Wymagania: Broń rakietowa (technologia) Metal [3] Działo podprzestrzenne (Obrażenia: 999, Celność: 98%) Wymagania: Broń otrzymuje się po przybyciu statku z Ziemi (technologia "Komunikacja z Ziemią" + wymiana danych z Kultystami i prośba o przysłanie posiłków od Laputan). |
Pancerz: | Ciężki skafander Wymagania: Skafander ochronny (technologia) Energia [3], Metal [3] |
Psionik
Broń: | Broń psioniczna (Obrażenia: 139, Celność: 97%)* |
Sprzęt: | Psioniczne urządzenie leczące* Kontroler umysłu* |
Pancerz: | Najlepszy dostępny* |
*Broń i ekwipunek Retikulianów zdobyć można podczas walk lub w efekcie wymiany dyplomatycznej. Pancerz Retikulianów zdobyć można wyłącznie w drodze wymiany dyplomatycznej.
Dalsza faza gry
Poprzez dalszą fazę gry należy rozumieć okres powyżej 15 poziomu postaci. Osiągnięcie 15 poziomu przez którąś z twoich postaci spowoduje, iż na Marsie pojawią się najsilniejsze jednostki wroga.
Broń dla szturmowców: | Karabin magnetyczny (Obrażenia: 400, Celność: 89-99%) Wymagania: Produkcja broni EM (technologia) Energia [4], Metale szlachetne [2], Kryształy [2] lub Niszczyciel (Obrażenia: 400, Celność: 98%) Wymagania: Używanie broni plazmowej (technologia) Podstawy broni plazmowej (technologia) Strzelnica (budynek) |
Pancerz dla całej ekipy: | Skomputeryzowany ciężki skafander Wymagania: Udoskonalony skafander opancerzony (technologia) Mikroelektronika (Budynek) Metale [4], Metale szlachetne [3], Energia [6] |
Sprzęt dla całej ekipy: | Tarcza energetyczna Wymagania: Pole energetyczne (technologia) Dział inżynierii precyzyjnej (Budynek) Metale szlachetne [4] Kryształy [1] Wsparcie celowania (dodatek do kombinezonu) Wymagania: Komputerowe wsparcie celowania (technologia) Mikroelektronika (Budynek) Metale [3] Metale szlachetne [2] |