Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ekran nauki | Ekrany gry UFO Afterlight - Bitwa o Marsa poradnik UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Ekran nauki ( C )

Ekran nauki umożliwia prowadzenie badań naukowych - Ekran nauki | Ekrany gry UFO Afterlight - Bitwa o Marsa - UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry

Ekran nauki umożliwia prowadzenie badań naukowych. Składa się on z: paneli zespołów naukowych (1), tabeli zadań przydzielonych do aktualnie wybranego zespołu (2), przycisków technologii (dostępne, niedostępne, ukończone - 3), panelu technologii (4), belki dostępnych naukowców (5). Aby utworzyć zespół naukowców kliknij na wizerunku naukowca znajdującego się na belce dostępnych naukowców (5) i przeciągnij do go panelu zespołu naukowego (1). W jednym zespole naukowym może pracować do 4 naukowców. Liczba dostępnych paneli zespołów naukowych równa jest liczbie wybudowanych laboratoriów. Aby skierować technologię do opracowania należy wykonać następujące czynności. Utworzyć zespół naukowców. Wybrać go (kliknięcie LPM na jego panelu). Kliknąć dwukrotnie LPM na pożądanej technologii. Technologia zostanie przesunięta do tabeli zadań przydzielonych do danego zespołu. W górnym-prawym rogu ekranu badań wyświetlany jest opis wybranej technologii wraz z wymaganiami, które należy spełnić by mogła ona zostać opracowana. Czerwonym kolorem sygnalizowane są wymagania, których nie udało się jeszcze spełnić.