Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ekran ekwipunku | Ekrany gry UFO Afterlight - Bitwa o Marsa poradnik UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Ekran ekwipunku ( H )

Ekran ekwipunku umożliwia wyposażenie członka oddziału w sprzęt niezbędny do wykonania misji - Ekran ekwipunku | Ekrany gry UFO Afterlight - Bitwa o Marsa - UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry

Ekran ekwipunku umożliwia wyposażenie członka oddziału w sprzęt niezbędny do wykonania misji. Składa się on z następujących elementów: tabeli z informacjami o wybranej postaci (1), tabeli z ukończonymi szkoleniami (2), tabeli z umiejętnościami postaci (3), wizerunku postaci (4), pól wyposażenia pancerza (5), pól uzbrojenia (6), pól sprzętu dodatkowego (7), przycisków filtrujących (8), paneli z dostępnym sprzętem (9), wskaźnika obciążenia postaci (A), przycisku rozładowującego postać (B), belki z członkami oddziału (C).

Aby wyposażyć postać w wybrany sprzęt, należy kliknąć dwa razy LPM na jego wizerunku w panelu dostępnego sprzętu (9).

Należy pamiętać o tym, że niemal każda broń korzysta z jakiejś amunicji. Amunicja właściwa dla wybranej broni podświetla się na zielono, gdy klikniesz na niej LPM.

Sprzęt, który nie może być użyty oznaczany jest czerwonym kolorem. Najczęściej powodem takiej sytuacji jest konieczność opracowania odpowiedniej technologii.

Może się też zdarzyć, iż postać nie będzie mogła korzystać ze sprzętu nie oznaczonego kolorem czerwonym. W takim przypadku należy przeczytać opis danego przedmiotu i skierować postać na odpowiednie szkolenie.