Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Total War Arena - poradnik do gry

Total War Arena - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Ogary wojenne w Total War Arena Total War poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 21 lutego 2018

Frakcje: Barbarzyńcy

Ogary wojenne to jednostki dwojakie: psy i ich właściciele, którzy choć nie zanadto wprawieni w boju, zawsze mogą prowadzić dodatkowe wsparcie w bitwie. Psy cechują się szybkim atakiem: atakują wybrane miejsce i automatycznie wyszukują oponentów w swoim zasięgu. W każdej chwili możesz przywołać je do siebie. Ich głównym celem są słabe jednostki, jednak gdy dołączają się do bitwy, mogą poradzić sobie nawet z silniejszymi oponentami. Ich głównym wrogiem jest szarża (w tym przede wszystkim kawalerii) oraz łucznicy / oszczepnicy.

Ogary jak i ich panowie mają przewagę podczas walki w lesie. Bardzo łatwo można też oflankować małe oddziały i szybko zmusić je do poddania się. - Ogary wojenne w Total War Arena - Total War Arena - poradnik do gry
Ogary jak i ich panowie mają przewagę podczas walki w lesie. Bardzo łatwo można też oflankować małe oddziały i szybko zmusić je do poddania się.
  1. Psy słabo radzą sobie w długotrwałej walce, najlepiej wychodzą im szybkie natarcia.
  2. Jeśli wszystkie psy zginą, ich właściciele muszą walczyć sami.
  3. Ogary otrzymują bardzo wysokie bonusy podczas walk w lesie i wysokiej trawie - to tam kieruj się w pierwszej kolejności.
  4. Psy Barbarzyńców potrafią samodzielnie uniknąć wrogiej falangi.
  5. Dedykowanym wodzem dla ogarów wojennych jest Boudika.

Przedmioty ogarów wojennych

  1. Wymachuj głowami

Chwilowo pobliskie wrogie jednostki zadają mniej obrażeń (10 sekund). Przydatne, gdy korzystasz z kawalerii i zostaniesz osaczony.

  1. Sakwy z piachem

Wrogie jednostki mają słabszy pancerz (10 sekund).

  1. Palcaty

Zwiększa żywotność oraz nieznacznie podnosi obrażenia dla walki w zwarciu.

  1. Psi gwizdek

Wypuszczone ogary zwiększają prędkość, szybciej znajdując się u celu i zwiększając bonus obrażeń od impetu, zdolność utrzymuje się 10s. Odnawianie: 30s.

  1. Zachęta

Twoi podopieczni przez 15s zadają większe obrażenia w walce w zwarciu. Odnawianie: 30s.