[Porady] Broń i wyposażenie | Rainbow Six Lockdown poradnik Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Najciekawsze typy podstawowych broni
Dostępne modele giwer podzielono na pięć różnych grup. Oto one (na dołączonych zdjęciach zaprezentowano kilka przykładowych modeli):
KARABINY MASZYNOWE (Assault Rifles)
Giwery z tej grupy najczęściej stanowią kompromis pomiędzy celnością, odpowiednią siłą ognia, a szybkością wystrzeliwania kolejnych pocisków. Bronie te sprawdzają się w większości sytuacji, choć z czasem (szczególnie w dalszych poziomach kampanii) zaczyna zauważać się, iż tak na dobrą sprawę uniwersalne typy broni nie zawsze muszą się sprawdzać. Mimo wszystko warto się tymi giwerami zainteresować, tym bardziej, iż do większości z nich można domontować najpopularniejsze komponenty, w tym lunety czy tłumiki.
LEKKIE KARABINY MASZYNOWE (Submachine Gun)
Z broni tych powinno się szczególnie korzystać w tych sytuacjach, w których na podjęcie decyzji jest stosunkowo niewiele czasu, a obszar, na którym rozgrywane są walki jest bardzo ograniczony. Należy jednak pamiętać, iż lekkie karabiny sprawdzają się wyłącznie w sytuacji prowadzenia ciągłego ognia. Pojedyncze strzały rzadko kiedy sprawdzają się, tym bardziej, iż bronie te z reguły nie są zbyt celne. Jeśli chodzi o dostępne ulepszenie, przeważnie najlepiej jest zdecydować się na powiększony magazynek, tak aby w ogniu walki nie trzeba było przeładowywać posiadanej giwery.
CIĘŻKIE KARABINY MASZYNOWE (Heavy Machine Gun)
Ciężkie karabiny maszynowe przydają się głównie do prowadzenia ciągłego i jednocześnie bardzo skutecznego ostrzału, ACZKOLWIEK niektóre modele mogą być również dość skuteczne przy oddawaniu pojedynczych strzałów. W tym drugim przypadku radziłbym się jednak zaopatrzyć w lunetę. O dziwo, celność tych giwer przeważnie jest zadziwiająco duża. W większości przypadków radziłbym więc korzystać z lunety, gdyż powiększony magazynek w tym konkretnym przypadku nie będzie raczej zbyt potrzebny. Do powalenia większości gostków wystarczą bowiem krótsze serie.
Dwie ostatnie grupy obejmują SHOTGUNY (Shotgun) oraz GRANATNIK (Grenade Launcher). Osobiście z przedmiotów tych nie lubiłem korzystać. Jeśli chodzi o shotguny, z całą pewnością wyróżniają się one niebywałą siłą rażenia, aczkolwiek tak na dobrą sprawę skutecznie można je wykorzystać co najwyżej w dwóch misjach kampanii, rozgrywanych na bardzo ograniczonej przestrzeni. Wystarczy bowiem natrafić na dłuższy korytarz, aby mieć problemy z ustrzeleniem widocznych przeciwników. Jeszcze gorzej wypada na tym polu granatnik, który w kampanii singleplayer radziłbym całkowicie zignorować. Jeśli chodzi o "zastępcze" modele giwer, w tym przypadku wybór nie odgrywa przeważnie istotnej roli, gdyż praktycznie nie dochodzi do sytuacji, w których wyczerpałaby się amunicja do podstawowej giwery. Zakładam oczywiście, iż grę kończy się oddając w miarę celne i zarazem krótkie serie strzałów, a nie obiera techniki a'la Rambo. :-)
Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie