[Misja 12] [Segment 1/2] Marseilles | Rainbow Six Lockdown poradnik Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Podstawowe zagrożenia: Właściwie wszyscy przeciwnicy uzbrojeni są w ciężką broń oraz kamizelki kuloodporne. Masz więc dwa wyjścia - możesz próbować celować w ich głowy, bądź też wybrać cięższy karabin i strzelać długimi seriami. Pod koniec drugiej części misji będziesz ponadto musiał ochraniać pewną ważną osobę.
Główny cel misji: Będziesz musiał udać się do Marsylii w celu przechwycenia niejakiego Yezhova, który w zamian za ochronę planuje przekazać informacje na temat kolejnego celu terrorystów.
Zaczynasz w odizolowanym od reszty kompleksu pomieszczeniu. Zauważ, że w tej misji będziesz mógł liczyć na wsparcie wyłącznie jednego członka ekipy. Skieruj się do najbliższych drzwi (#1). Musisz się teraz BARDZO pilnować, gdyż za każdym kolejnym rogiem będzie się czaił ŚWIETNIE uzbrojony przeciwnik (#2). Radziłbym więc próbować wychylać się. Nie marnuj natomiast granatów, gdyż będą ci one potrzebne w przyszłości.
Po dotarciu do wejścia prowadzącego do większej hali w pierwszej kolejności powinieneś zainteresować się gostkiem stojącym na balkoniku (#1). Dopiero gdy on zginie stań w przejściu i zacznij strzelać do terrorystów widocznych na dole (#2). Wykorzystuj fakt, iż łatwiej będzie ci ich z tej pozycji namierzyć.
Zejdź na dół. Chwilowo nie powinieneś wpaść na żadnych przeciwników, skieruj się więc do jedynego możliwego przejścia. Docelowo powinieneś dotrzeć do wyjścia z tego budynku (#1). Zanim przesuniesz się dalej zaczekaj na kolegę z ekipy i koniecznie przeładuj broń. Ostrożnie się teraz wychyl i spróbuj celnymi strzałami w głowę zlikwidować patrolujących ten teren bandytów (#2). Ruszaj prosto.
Po dotarciu na drugi koniec skręć w prawo i wejdź do kolejnego budynku. UWAGA! Po raz kolejny będziesz musiał zlikwidować pojedynczego terrorystę (#1), który się tu przyczaił. Zbliż się teraz ostrożnie do wyjścia. W oddali powinieneś zauważyć kolejnych gostków (#2). Headshoty są w tym przypadku bardzo wskazane...
Najlepiej byłoby się teraz ostrożnie wychylić w celu zlikwidowania snajpera przyczajonego na dachu przeciwległego budynku (#1). Dopiero gdy on zginie zajmij się gostkami zlokalizowanymi na dole (#2). Korzystaj z wszelkich dostępnych zasłon. Warto również skorzystać z pomocy kolegi z drużyny. Po zakończonych walkach ruszaj przed siebie.
Docelowo powinieneś do zlokalizowanych po prawej stronie niewielkich schodów (#1), z których będziesz musiał oczywiście skorzystać. Dojdziesz w końcu do przejścia prowadzącego do kolejnego budynku. Bez obaw, na przeciwników wpadniesz dopiero po dotarciu do kolejnego przesmyku (#2). Mimo wszystko radziłbym się zbytnio nie wychylać, tak aby przypadkowo nie oberwać.
Teraz najlepiej byłoby przygotować snajperkę (zakładam, iż dysponujesz lunetą) w celu zlikwidowania gostków skrywajacych się za koszem na śmieci (#1). Zacznij OSTROŻNIE posuwać się do przodu. Uwaga! Na wyższym piętrze (niedaleko schodów) pojawią się nowi przeciwnicy (#2). W miarę szybko musisz ich załatwić, nie dając im okazji do oddania celnego strzału!
Skorzystaj teraz z niewielkich schodów, dzięki którym będziesz się mógł przedostać do wejścia prowadzącego do tego budynku (#1). Uwaga! Za rogiem, tradycyjnie już, będziesz musiał rozprawić się z kilkoma przeciwnikami (#2). W tym przypadku radziłbym już skorzystać z granatów. Alternatywnie mógłbyś się próbować wychylać, czy też strzelać zza kolejnych zasłon. Będziesz musiał oczyścić całe pomieszczenie, w którym skrywali się terroryści.
Powinieneś w końcu dotrzeć do sceny nocnego klubu. Na początek spróbuj się wychylić w celu ustrzelenia najbliżej rozstawionych oponentów (#1). Po zlikwidowaniu widocznych gostków spróbuj podjąć szturm. Przy odrobinie szczęścia nie powinieneś już na nikogo natrafić (lub co najwyżej jednego oponenta). Skieruj się teraz do przejścia prowadzącego do dalszej części kompleksu (#2).
W pierwszej kolejności będziesz się musiał zająć gostkiem przyczajonym w lewym pomieszczeniu (#1). Jeden szybki headshot powinien załatwić sprawę. Więcej problemów sprawią ci zapewne terroryści pilnujący prawego korytarza (#2). Ponownie radziłbym skorzystać z granatu, a następnie możliwie szybko się z nimi rozprawić. Ruszaj dalej.
W sytuacji gdy jednemu z atakowanych terrorystów udało się uciec, musiałbyś rozprawić się z nim na pobliskich schodach (#1). Ruszaj na górę. Dojdziesz w końcu do drabiny (#2), z której będziesz oczywiście musiał skorzystać. Przesuń się w lewo (nikogo jeszcze nie atakuj!) i zaczekaj na kolegę z drużyny. Rozkaż mu pozostać przy drabinie.
Możesz się już wychylić. Na początek zlikwiduj snajpera przyczajonego na dachu sąsiedniego budynku (#1). Śmiało wyjdź na zewnątrz. Podejdź do drabiny, ALE nie korzystaj z niej jeszcze!! Zerknij na dół. Powinieneś zauważyć pojedynczego przeciwnika (#2). Będziesz się go musiał pozbyć.
To jeszcze nie koniec! Na wyższym poziomie znajduje się jeszcze drugi przeciwnik! Masz dwa wyjścia - możesz spróbować obrzucić go granatami, bądź też sprowokować do tego żeby zaczął wspinać się na Twój poziom (#1). Dopiero gdy obaj terroryści zginą skorzystaj z drabiny (#2). Nie zapomnij zaczekać na kolegę z drużyny!!
Z kolejną drabiną będzie podobnie. W tym przypadku powinieneś już skorzystać z granatu. Rzuć go w ścianę, tak aby odbił się i wylądował pod drabiną (nie zapomnij się wycofać!!). Po zakończonej akcji zejdź na dół i ruszaj prosto (#1). Na nikogo już nie wpadniesz. Skieruj się do oznaczonego punktu (#2). Po chwili gra zacznie ładować kolejną mapę.