[Misja 03] [Segment 3/3] Desert Village | Rainbow Six Lockdown poradnik Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Przed Tobą dość wymagające walki, musisz się więc pilnować. Nie warto natomiast korzystać z noktowizora, gdyż w wielu oświetlonych miejscach zostaniesz jedynie oślepiony. Ruszaj przed siebie. Ostrożnie wychyl się i zacznij strzelać do widocznych po prawej przeciwników (#1). Będzie ich około pięciu, po chwili zjawią się też kolejni. Uważaj na snajpera przyczajonego w środkowym budynku! Po wstępnym oczyszczeniu okolicy zacznij kierować się w stronę prawego magazynu (#2).
Ostrożnie podejdź do jednego z wejść i zlikwiduj skrywających się w budynku terrorystów (#1). Teraz skieruj się z całą drużyną w prawo. Najlepiej byłoby gdyby podlegli ci ludzie pozostali przy znajdujących się tu okopach (#2). Ty zaś zacznij biec w stronę znajdujące się na wprost niewielkiego budynku.
Podejdź do drzwi i ostrożnie je uchyl. Zlikwiduj czających się w środku terrorystów (#1). Szybko podbiegnij do kolejnych drzwi i je otwórz. Przy odrobinie szczęścia powinno ci się udać zaskoczyć gostków, którzy strzelali do kolegów z Twojej drużyny, także tych stojących na wyższej platformie (#2).
Przywołaj do siebie drużynę. Jeśli chcesz możesz zbadać sąsiednie budynki (co najmniej jeden jest okupowany przez wrogów), nie jest to jednak konieczne. Skieruj się do wejścia prowadzącego do jaskiń (#1). Po drodze wpadniesz oczywiście na co najmniej jednego żołnierza (#2). Przygotuj się, gdyż czeka Cię najtrudniejsza część tej misji. Załączy się filmik przerywnikowy z przesłuchania. Powinieneś się pośpieszyć.
W pierwszej kolejności zlikwiduj pojedynczego snajpera (#1). Dopiero gdy on zginie podejdź nieco do przodu i zacznij strzelać do widocznych w oddali gostków. Korzystaj z wszelkich możliwych zasłon (pojazd, budynki itp.). Upewnij się, że zabiłeś wszystkich widocznych terrorystów. Dopiero teraz skieruj się do drzwi prowadzących do lewego budynku (#2).
W pierwszym pomieszczeniu będzie na Ciebie czekało co najmniej dwóch terrorystów (#1). Musisz się ich w miarę sprawnie pozbyć. W pomieszczeniu z zakładnikiem będzie już tylko jeden gostek (#2). Poślij mu kulkę pomiędzy oczy. Załączy się krótka scenka. Uwolniony żołnierz najprawdopodobniej zechce się zemścić na swoich oprawcach. Bez żadnego przygotowania wybiegnie bowiem z budynku. Nie biegnij za nim. Wróć się do wejścia do budynku, korzystając z tej samej drogi co przed chwilą.
Teraz będziesz musiał przedostać się do strefy ewakuacyjnej. ZANIM to jednak zrobisz likwiduj wszystkich pozostałych przy życiu terrorystów (#1). Powinieneś otrzymać stosowny komunikat (głosowy). Biegnij do wskazywanego przez grę lądowiska (#2). Uważaj, aby przypadkiem nie postrzelić uwolnionego kilka chwil wcześniej żołnierza!
Otrzymasz informację, iż śmigłowiec jest w drodze. ZANIM jednak wyląduje będziesz musiał odeprzeć ostatni atak ze strony wroga. Przeciwnicy będą nadbiegali z dwóch różnych stron, przy czym w większym stopniu powinieneś się interesować tymi po prawej (#1). Jest to wąski przesmyk pomiędzy budynkami. Po zlikwidowaniu wszystkich wrogów nadleci sojuszniczy śmigłowiec (#2), a misja zostanie zaliczona.