Seryjny Morderca | Podstawy This is the Police poradnik This is the Police
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
To trudniejsze śledztwo, ze swoim łańcuchem zdarzeń. Będzie wymagało od ciebie większego zaangażowania aby złapać mordercę, "Dentystę". Pojawi się dnia 66.
Przy pierwszym spotkaniu, kiedy będziesz miał przeszukać mieszkanie mordercy, jeden z detektywów zginie od pułapki. Wyślij więc dwóch najsłabszych ludzi.
Jeśli chcesz rozwikłać tajemnicę musisz wziąć wskazówki dla siebie, a nie przekazywać ją dla federalnych. Szybko okaże się, iż jednemu z twoich oficerów się to nie spodoba i niedługo o tym doniesie. Twój zastępca poinformuje cię, który to funkcjonariusz. Musisz zabić kapusia, jeśli nie chcesz zakończyć przedwcześnie sprawy. Użyj opcji mafii - pułapka policyjna. Pamiętaj, że musisz wysłać na takie zadanie dwóch policjantów (bo od kilku dni już nie wyruszają sami), wyślij słabego partnera.
Od teraz, co kilka dni będą pojawiać się wskazówki od przestępcy. Będziesz miał kilka lokacji do sprawdzenia. W jednej z nich będą trzy slajdy - będzie tak przy każdej następnej sprawie. Łącznie będzie ich 15, a ty masz wybrać spośród nich pięć prawidłowych, aby rozwiązać sprawę. Każda łączy się z poprzednią. Pamiętaj, że detektywi będą jeździć tylko w asyście antyterrorystów. Ulepsz ich wcześniej aby mogli częściej wyruszać do akcji. Sam poziom profesjonalizmu detektywów nie ma żadnego wpływu na sprawę. Staraj się wysyłać ich w pewne miejsce, aby nie tracić czasu. Jeśli nie zlikwidowałeś kapusia lub kupiłeś jego milczenie, to mimo wysyłania swoich śledczych wszystkie wskazówki zostaną przekazane federalnym. Koniec końców złapią nie tego co trzeba. Zrobią z niego kozła ofiarnego, ty dostaniesz dość pokaźną nagrodę, jednak dowiesz się niewygodnej prawdy na ten temat. Jeśli natomiast uda ci sie utrzymać swoje własne śledztwo w tajemnicy, federalni będą mieli domniemanego zabójcę na oku, aż zrobi on swój ruch.
Oto opis 5 zabójstw i wskazówek, jeśli będziesz prowadził śledztwo z dala od federalnych:
"Święta pizzeria" - to pierwsze miejsce, która mają przeszukać twoi śledczy.
Do otrzymania kolejnej wskazówki musisz udać się do banku.
Wyślij swoich detektywów do domu pogrzebowego.
Tym razem udajesz się do drewnianego sklepu z zabawkami po przedostatnią wskazówkę.
Będziesz miał naprawdę sporo miejsc do sprawdzenia. Wybierz to ze słowem "Salon" w tytule. Po uzyskaniu ostatniej wskazówki będziesz mógł przystąpić do następnego, ostatniego kroku.
Zebrane wskazówki pomogą ci wybrać odpowiednie slajdy. Żółty materiał wskazuje na żółtą kurtkę dostawcy. Samochodzik - radiowóz podpowie ci, że oprawca użył pałki policyjnej. Okładka Biblii, a dokładniej łańcuch, upewni cię, że przestępca użył właśnie tego przedmiotu do skrępowania ofiary. Gumowe rękawiczki, wskażą na użycie liny do uduszenia. Tym razem nie list zostawiony przez Dentystę, a kartka jest wskazówką. Morderca użył opaski na oczy, aby te były zamknięte jak przy meduzie która patrzyła w lustro.
Finalna wersja slajdów i zdarzeń powinna wyglądać w taki sposób: żółta kurtka, kobieta obrywa pałką policyjną a potem jest skrępowana łańcuchem. Ofiara zostaje uduszona liną a oprawca zakrył jej oczy opaską. Brawo! Zostaniesz teraz poinformowany przez FBI o rozwoju sytuacji a twoja nagroda za niedługo trafi do ciebie.