Gangi | Podstawy This is the Police poradnik This is the Police
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
W niektórych momentach gra poinformuję cię o możliwości rozbicia gangu np. gdy twoi ludzie złapali jednego z ich członków, który zgadza się na kooperacje. Będą to przestępcy aresztowani z innych dochodzeń. Czasem będziesz musiał ich trochę zmiękczyć przesłuchaniem, a jeśli to nie pomoże... Możesz go torturować aby go złamać. To pociągnie za sobą konsekwencje, więc o wiele lepiej wygrać samą gadką. Tym bardziej, że nie jest to takie trudne. Wystarczy przeczytać teczkę aby wychwycić kilka ważnych szczegółów dotyczącyh przesłuchiwanego i jego otoczenia.
Otworzy się przed tobą tablica z strukturą organizacji. Tobie chodzi oczywiście o grubą rybę na samym szczycie. W każdej chwili możesz wysunąć zarzuty wobec tych członków których już ująłeś, ale najwięcej dostaniesz za szefa gangu. Rozbijanie gangu polega przede wszystkim na długich śledztwach. Kliknij na portret członka, aby zacząć śledztwo. Te toczy się tak samo, jak inne "normalne" śledztwa. Przydzielasz detektywa, czytasz informację, składasz slajdy w odpowiednią całość. Kiedy trafisz na prawidłowe rozwiązanie, możesz go zaaresztować jak przy typowym śledztwie. Teraz możesz wysunąć zarzuty i zamknąć sprawę tego gangu. Z drugiej strony, otwiera się przed tobą opcja złapania człowieka wyżej. Co za tym idzie, wyższa nagroda do zdobycia i pozytywny wizerunek w mieście. Również burmistrz będzie zadowolony z naszych postępów. Pamiętaj - prowadzenie śledztwa przeciwko mafii i zamykanie ich członków pogarsza twoje stosunki z mafią. Jednak jeśli wykonujesz dla nich zlecenia, sprzedajesz rzeczy i czasem przymykasz oko na ich sprawki, ich lojalność się utrzyma i nie będą mieli nic przeciwko rozpracowywaniu ich struktur. Kiedy już zniszczysz daną mafię, nie będziesz mógł korzystać z ich usług ani nic sprzedawać - z drugiej strony przestaniesz się zamartwiać o ich relacje z tobą.
Zestawienie wszystkich gangów i śledztw:
The Red Masks
Nie jest to duży gang, rozpoczniesz go po aresztowaniu złodzieja z drugiego śledztwa (rabunek). Akurat przy tej sprawie, burmistrzowi będzie zależeć na czasie. Musisz złapać jeszcze jedną osobę zanim weźmiesz się za szefową, Jin Yang. Pierwsza sprawa to odzyskanie skradzionego mienia.
Ning He użył klucza, żeby dostać się do środka, potem podszedł do sejftu i wyciągnął cenny przedmiot. Następnie jakby nigdy nic, po prostu wyszedł.
Szefowa zajmuje sie sprzedażą tego co nakradli jej ludzie. Transakcje, to słaby punkt dzięki któremu ją stawisz przed sądem. Yang zawsze czeka na kupca - dokonuje handlu osobiście. Po wymianie kopert, kupiec odchodzi. Do jej pojmania nie jest potrzebny SWAT. Gratulacje zniszczyłeś pierwszy gang!
Mafia Sand'a
Jeśli zdecydowałeś się pomóc Sand'owi i ten wygrał wojnę mafii oraz rozgryzłeś sprawę śmierci Pazzi'ego, masz możliwość zdjęcia największego gangu w mieście. Nagroda jest nie bagatelna - 200,000$! Oprócz tego, mafia nie będzie cię traktować jak swojego chłopca na posyłki, ani nie będzie wisiała nad tobą groźba śmierci, jeśli nie będziesz robił czego oczekują. Z drugiej strony, siedziba mafii stanie się niedostępna i nie będziesz już mógł sprzedawać swoich "znaleźć" z miejsc przestępstw. Zanim jedna rozpoczniesz serię śledztw musisz złamać Henry'ego Sand'a.
Wszystkie informacje masz w profilu. Zwróć uwagę najpierw na jego żonę (1). Potem zacznij rozmawiać o jego rodzinie, zwłaszcza o córce (2). Teraz, kiedy jest już zmiękczony zadaj mu konkretne pytanie (3). Złamię się i wskaże następną osobę w hierarchii.
Śledztwo będzie dotyczyło George Sand'a i jego niedawnej kradzieży broni. Porusza się on zawsze w obecności mięśniaka, który zajął się wyważaniem drzwi. Następnie udali się na piętro po zielone skrzynie z karabinami. Żołnierz George'a zniósł je na dół, a następnie załadował na ciężarówkę.
Następny w kolejce to Martin Sand oraz jego sprawa szantażu i napaści. Martin bardzo lubi konie, a nienawidzi samochodów, dlatego zdecydował przyjechać na swoim rumaku. Nie rozstaje się też ze swoim batem, którego użył do zniszczenia szyby i wykurzenia swojej ofiary z domu. Kiedy nieszczęśnik wyszedł, oberwał batem. Potem leżał nieruchomy na ziemi. Martin wsiadł na konia i odjechał.
Kiedy już zaaresztujesz Martina, czas na następnego w kolejce: Orson Sand, prawa ręka szefa. Zajmiesz się sprawą porwania, które zorganizował i dokonał. Najpierw podjechał czerwoną karetką po budynek, potem przebrany wraz z obstawą udał się w kierunku swojej ofiary. Ten zajmował się sprzedażą samochodów. Zawinęli go w kaftan i wyprowadzili z salonu. Kiedy ofiara zobaczyła kartkę, to zaczął się wyrywać. Pozostał po nim tylko but.
Przed tobą ostatnia część układanki. Sam Christopher Sand! Morderstwo zostało wykonane ze szczególnym okrucieństwem. Orson przywiózł mu pojmanego wcześniej człowieka, wyjął go z karetki i rozebrał. Został umieszczony obok klatki z psami i w tym momencie przyszedł do niego Sand z obrzynem. Chciał najpierw się dowiedzieć czemu został zdradzony, ale ofiara pluła mu w twarz. Rozwścieczony Sand strzelił mu w brzuch, a potem spuścił psy. Możesz teraz aresztować Sand'a i rozbić jego gang na dobre!
Atala Funeral Home
Nie jest trudno rozbić ten mały gang, jesteś w stanie zrobić to w kilka dni. Musisz zmusić do przyznania się do winy chłopaka którego złapałeś. On wskaże tobie następną osobę w grupie.
Najpierw trzeba złamać chłopaka, żeby nam wskazał następnego członka gangu. Zacznij od prostego pytania, dla kogo dostarcza narkotyki (1). Jego arogancka odpowiedź tylko nam pomoże. Potem zacznij mówić o matce, o tym jaka jest nim zamartwiona (2). To go trochę rozzłości, więc zapytaj teraz o Dante (3). Tym razem się opanuje i zaprzeczy faktom, że niby go w ogóle zna. Przyciśnij go do muru mówiąc, iż wielokrotnie wyciągał go z aresztu (4). Tego już się nie wyprze i wskaże swojego kolegę z gangu.
Keylesses
Czas na grupę zajmującą się kradzieżą samochodów - Keylesses. Najpierw musimy złamać najmłodszego członka tej organizacji, którego złapałeś po rozwiązaniu śledztwa dotyczącego próby kradzieży.
Zacznij od luźnej gadki o samochodach (1). Potem wejdź na delikatny temat matki (2). Na koniec pokaż, że wiesz o jego powiązaniach z Nina Ware (3). Temu już się nie oprze i się przyzna do tego co wie.
Nina Ware. Kradzież jest genialna w swojej prostocie. Przechytrz strażnika, otwiera drzwi samochodu a następnie odpala na kable.
Stuart Hayes. Zajmuje się dalszym handlem skradzionych samochodów, choć w częściach, które łątwiej sprzedać. Najpierw płaci złodziejowi, potem oznacza żółtą taśmą miejsca w których będzie ciał. Używa specjalnego narzędzia do cięcia a potem załadowuje samochód do ciężarówki.
Czas na szefa gangu. Jest nim doświadczony przemytnik Juan Camillo Salas. Najpierw zmiękcza pierwszą linie przygotowanym "prezentem". Potem pracownicy oznaczają jego towar i dostają swoją działkę. Część są przeładowane na pociąg i odjeżdżają w dal.
The Church
Po zakończeniu śledztwa przeciwko księdzu molestującego dzieci, możesz spróbować rozbić ten gang. Najpierw zajmiemy się złamaniem naszego przestępcy. Warto dodać, że po rozbiciu tego gangu nie będziesz już mógł korzystać z usług Kościoła. Choć to mała strata.
Kiedy będziesz rozmawiał z Aaronem musisz najpierw zacząć delikatnych, ale czułych punktach - zapytaj jak był traktowany przez rodziców (1). Potem, zacznij o miłości ojca do syna, więdząć o jego przeszłości (2). Potem kierując się "współczuciem" zacznij o innych skrzywdzonych dzieciach (3). Teraz musisz wybrać czym tak naprawdę zajmuję się gang, wiesz to po jego anty działalności (4).
Inny ksiądz, Joseph Costello, zajmuję się przetrzymywaniem narkotyków. Czeka aż jeden z parafialnych samochodów podjedzie. Choć ma on transport wina, to na dnie są ukryte paczuszki z narkotykami. Używa tajemnej skrytki w której chowa wszystkie porcje.
Przed tobą głowa gangu - sam biskup. Organizuje on produkcje narkotyków w stodole. Pilnuje jej dwóch uzbrojonych w broń automatyczną strażników. W środku są kobiety, które zajmują się produkcją. Biskup ma w zwyczaju odprawiać swój rytuał - oblewa krwią cały towar. Potem kobieta-technik odmierza działki i pakuje je w kolorowe paczuszki.
Snow Warriors
Przed tobą ostatni gang do rozbicia. Będziesz mógł go rozpracować, po aresztowaniu winnego napaści. Po tym śledztwie możesz zająć się tym gangiem.
Zaczniesz od Margery Lump. Jest ona bardzo agresywną kobietą, która nie zna za bardo litości. Zajście zaczęło się od tego, że młoda kobieta wyszła ze sklepu, po chwili Margery zaciągnęła ją do uliczki, kopnęła w brzuch i zaczęła dusić. W ten sposób jest teraz poszukiwana za morderstwo.
Czas na następne śledztwo tym razem porwanie. Na początku podjeżdża van, mężczyzna wybiega i ogłusza opiekunkę. Następnie wyjmuje bilety i przekupuję nimi dzieci, aby te wsiadły do samochodu.
Ostatni to pan Hall, terrorysta. Najpierw wszedł wraz z tłumem, niosąc brązową walizkę i zajął miejsce. Potem wyciągnął bombę i podłożył pod swoje siedzenie. Wyszedł i zdalnym pilotem ją zdetonował. Świetnie, rozbiłeś ostatni gang!
Mafia Varga
Ten gang możesz rozpracować jeśli pomogłeś Varga'sowi zniszczyć swoją konkurencje oraz jeśli rozwiązałeś śledztwo Hikaro Moto (Prawdopodobne morderstwo). Tylko w takim wypadku, możesz wziąć się za nich. Nagroda jest mniejsza niż za Sand'a - 150,000$. Jednak to dalej najwięcej pieniędzy jakie możesz zdobyć za jedna sprawę.
Zanim zaczniesz brać się za następne szczeble hierarchii tej mafii, musisz przesłuchać ich płotkę. Zacznij ostro - powiedz, że jest gejem (1). Zacznie wypytywać kto tak niby powiedział - przypomnij o jego znajomych z domu rozpusty (2). Następnie wskaż mu konkretną osobę (3). Trochę nim potrząsnąłeś, powiedz teraz coś co zaprzecza faktom. Na przykład: jego kolega jest "dobrym mieszkańcem miasta" i pomaga policji! (4). takiego sarkazmu nie wytrzyma i wskaże ci jego ciemne interesy. Możesz się teraz zabrać za następną osobę.
Choć łódź straży przybrzeżnej patrolowała okolicę, nadeszła ciemna mgła. Przestępca był już na łodzi i miał przygotowany sprzęt - niebieski ponton i beczkę. Wylał jej zawartość a potem opuścił ponton. Kiedy był już na wodzie, rzucił flarę aby statek się zapalił.
Dostawca podjeżdża kolorowym vanem. Potem wysiada człowiek przebrany za klauna i wraz ze swoimi ludźmi niesie kartony do budynku. Tam kolejni ludzie przekładają je do plecaków które potem trzymają na stole.
Przestępca podłożył bombę pod samochód ofiary. Najpierw podszedł do samochodu ofiary z pomarańczową torbą, kucnął obok samochodu i wtedy wyjął ładunek wybuchowy - plastik. Położył się pod samochodem i ulokował ładunek. Wtedy szybko odbiegł z miejsca zdarzenia - zauważył to jeden ze świadków. Ofiara wyszła sama z domu i wsiadła do samochodu po czym nastąpił wybuch.
Zabierasz się za szefa! Zajmuje się on podrabianiem pieniędzy. Sekwencja zaczyna się od śpiącego Varga. Budzi się on zawsze o 5:56 i schodzi do piwnicy. Tam musi przejść przez wielkie żelazne drzwi, wystukując kod 5605. W środku jest starszy mężczyzna, który zajmuje się produkcją pieniędzy. Przekazuje szefowi to co wyprodukował do tej pory, a ten z kolei pakuje wszystko do samochodu i odjeżdża. Rozwiązałeś sprawę! Pozostaje tylko go złapać i cieszyć się nagrodą.