Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

This is the Police - poradnik do gry

This is the Police - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część druga | Kampania This is the Police poradnik This is the Police

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Dzień 58

Po wyjściu ze szpitalu, zmianie wyglądu i zakupu nowego auta (tak, wreszcie będzie odpalał po pierwszym razie), czeka cię krótka konferencja prasowa o twoich ostatnich przeżyciach.

Dzień 59

Podczas twojej nieobecności sytuacja w mieście się trochę zmieniła. Niektórzy przestępcy stali się bardzo agresywni wobec policji. Nie pójdą sami nawet na bardzo proste zadania, a na te trudniejsze pojadą w grupie 3 lub więcej.

7:45 Wandalizm.

8:00 Sprzedaż narkotyków. Twoi śledczy mogą wsiąść się za rozwiązanie tej sprawy.

10:20 Kradzież.

11:00 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment). Patrol poprosi cię o wskazówki - powiedz "lekarzowi" aby się odsunął od ofiary.

14:30 Gwałt.

Dzień 60

8:00 Morderstwo.

9:30 Gwałt - fałszywy alarm.

10:45 Napaść. Patrol poprosi cię o instrukcje. Pomóż człowiekowi, który ma konwulsje - podtrzymaj jego głowę, aby ułatwić oddychanie. Aby wywabić drugiego podejrzanego, niech twoi ludzie strzelą w bezpiecznik i wbiegną do środka.

12:30 Kradzież samochodu.

13:10 Zadanie z ratusza. Potrzebują 3 funkcjonariuszy.

16:50 Masowa bójka. Warto wysłać co najmniej 4-5 policjantów plus więźniarkę.

19:40 Publiczne obnażanie się. Twoi ludzie poproszą o wskazówki - nie złapią podejrzanego i wrzucą do radiowozu.

21:25 Próba kradzieży samochodu (krótki czas reakcji) - fałszywy alarm.

23:20 Bójka.

Dzień 61

7:30 Protest Gejów i Lesbijek (LGB Protest). Podobnie jak w przypadku innych protestów, wyślij 4 policjantów wraz ze SWAT'em i więźniarką. Jak zwykle, będziesz musiał przygotować dowody aby się wybronić. Jeśli kupisz dowody przeciw kościołowi, później kilku twoich ludzi odejdzie z policji.

8:30 Groźby telefoniczne, krótki czas reakcji. Patrol poprosi o wsparcie.

11:25 Molestowanie dzieci.

11:26 Prostytucja. Wyślij kilku ludzi i koniecznie więźniarkę.

15:40 Masowy protest - fałszywy alarm.

19:20 Awantura domowa (Domestic problem) - fałszywy alarm.

20:00 Podejrzany człowiek - fałszywy alarm.

22:05 Próba zabójstwa. Twoi ludzie poproszą o wsparcie - wyślij maksimum ludzi.

Dzień 62

7:20 Kradzież. Patrol poprosi cię w pomoc. Zapewnij dzieciaka, żeby uważał bo może spaść.

8:00 Rozbój.

9:20 Posiadanie narkotyków - fałszywy alarm.

11:40 Napaść przez zwierzę - fałszywy alarm.

12:20 Podwójne morderstwo, EveryDay Mall. Wyślij swoich śledczych aby rozpoczęli dochodzenie.

15:25 Gwałt.

17:00 Produkcja Narkotyków. Twój oddział poprosi cię o wsparcie, ale jeśli wysłałeś 4 ludzi i więźniarkę, powinni dać sobie radę.

17:15 Robert Devlin. Obywatel prosi o pomoc twoich czterech policjantów, przy ślubie swojej córki. Jeśli ich oddelegujesz do obstawy, wszyscy wrócą pijani - ty natomiast otrzymasz 4,000$.

19:20 Zakłócanie porządku - fałszywy alarm.

20:00 Rabunek. Patrol będzie potrzebował wskazówek. Niech twoi policjanci niech krzykną aby tamci się poddali i unieśli swoje ręce.

23:00 Publiczne obnażanie się.

Dzień 63

Od tego dnia będziesz dostawał małe karteczki, przy każdej gazecie. W nie znajdziesz informacje jakie masz stosunki lub jak bardzo za tobą przepadają na posterunku lub w ratuszu.

Jeśli zastosowałeś przemoc wobec protestu, dzisiaj czeka cię przesłuchanie.

Dzień 64

8:20 Bójka.

10:00 Kradzież. Patrol poprosi cię o wsparcie. Każ sowim ludziom pobiec za facetem w kapturze i potraktuj go paralizatorem.

12:00 Oszustwo.

13:35 Publiczne obnażanie.

15:10 Zadanie od burmistrza - potrzeba dwóch policjantów do ochrony ratusza. Będą oni niedostępni do końca dnia.

17:30 Sprzedaż narkotyków - fałszywy alarm.

17:31 Kradzież. Patrol poprosi o dodatkowe instrukcje. Najpierw podejdź do podejrzanego, a następnie

18:25 Rozbój z użyciem broni. Wyślij najlepszych dwóch policjantów plus SWAT. Oddział poprosi o twoją pomoc. Wystarczy zwrócić przestępcy uwagę, że może on sam poczytać swój nekrolog, jeśli postąpi nierozsądnie.

18:50 Kradzież samochodu. Tutaj musisz posłać minimum 3 ludzi.

19:20 Napaść z użyciem broni. Wyślij kliku ludzi i więźniarkę - tutaj łatwo o ofiary. Patrol poprosi potem o wsparcie.

23:10 Prowadzenie samochodu pod wpływem. Pierwsza decyzja nie ma dużego wpływu, przy drugiej wybierz opcje aby dalej za nim jechać.

Dzień 65

7:30 Zakłócanie porządku. Wyślij sporo ludzi i więźniarkę. Oddział poprosi o wsparcie.

7:31 Napaść. Patrol poprosi o wskazówki.

11:40 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment).

13:00 Skarga na hałas. Najpierw użyj latarki, potem użyj paralizatora.

15:30 Rozbój, uzbrojeni przestępcy. Poinstruuj patrol aby sprawdzili wszystkie lodówki, jeśli chcesz chwytać przestępcę.

17:20 Strzelanina.

19:45 Wypadek samochodowy.

21:20 Prostytucja - fałszywy alarm.

21:21 Uwięzienie. Patrol poprosi o wskazówki. Najpierw przeszukaj pokój, a następnie uniknij strzałów i przeskocz do innego pomieszczenia.

23:30 Ludzie przebrani za policjantów. Patrol poprosi o wsparcie.

Dzień 66

7:15 Morderstwo. Wyślij swoich śledczych aby rozpoczęli sprawę seryjnego mordercy. Musisz wysłać dwóch detektywów. Wyślij najsłabszych, bo zazwyczaj jeden z nich ginie. Od tego dnia, jeśli nie przekażesz wiadomości dla federalnych, będziesz się starał dopaść mordercę o nazwie "Dentysta". Do rozwikłania sprawy, będziesz musiał badać miejsca jego kolejnych morderstw, dzięki czemu złożysz całość. Pamiętaj, że szybko pojawi się kapuś, jeśli się go nie pozbędziesz to stracisz kontrolę nad sprawą.

8:45 Napaść.

11:00 Usiłowanie zabójstwa.

12:10 Derek Allen. Reżyser potrzebuje pomocy dwóch policjantów. Nic się z nimi nie stanie złego, a ty otrzymasz 10,000$. Jednak na drugi dzień zdenerwuje to burmistrza. Wyślij więc dwóch najgorszych ludzi i to takich, których będziesz mógł bez problemu zwolnić.

14:00 Podpalenie.

16:20 Oszustwo. Patrol poprosi o pomoc. Przy drugiej opcji zwróć mu uwagę, że jeśli postąpi nierozważnie, sam zginie i zostanie wyniesiony w worku na ciała.

16:21 Kradzież. Twój policjanci po dotarciu na miejsce, niech szukają dalej podejrzanych. Potem niech obserwują wózek.

19:00 Wkroczenie na teren prywatny.

Dzień 67

Burmistrz pragnie abyś w związku z seryjnym mordercą, zmienił ekipę swoich detektywów.

9:00 Handel narkotykami - fałszywy alarm.

14:40 Napaść z użyciem broni.

17:30 Przetrzymywani zakładnicy.

20:30 Porwanie. Każda z pierwszej opcji zaprowadzi cię do drugiej, gdzie warto wybrać sytuacje w której pędzisz do podejrzanych.

22:15 Morderstwo. Patrol poprosi o wskazówki. Najpierw poczekaj na przestępców a potem rozkaż im rzucić broń.

Dzień 68

Jeśli federalni wiedzą o seryjnym mordercy, dzisiaj znajdziesz kolejne ciało.

11:15 Rabunek. Powiedz swoim ludziom, aby poczekali aż wróci przyjaciel podejrzanego.

14:00 Rozbój, uzbrojeni przestępcy.

15:30 Bójka. Tutaj musisz wysłać, sporo dobrych ludzi.

20:00 Zagrożenie terrorystyczne - fałszywy alarm.

Dzień 69

Jeśli ciągniesz wątek mordercy i odnalazłeś kolejne ciało, dzisiaj odbędzie się konferencja prasowa na ten temat. Jak zwykle, nie podrzucaj oliwy do ognia, ale bądź rzeczowy. Nie warto nikogo obarczać winą, czy to FBI czy Ratusza.

Dzień 70

9:00 Włamanie - fałszywy alarm.

9:30 Podejrzany człowiek - fałszywy alarm.

11:30 Edvard Herzig. Właściciel sklepu z bronią prosi o obecność dwóch policjantów. Wybrańcy otrzymają +80 punktów profesjonalizmu, strącą jeden punkt wytrzymałość, ale ty otrzymasz 4,000$.

12:30 Napastowanie - fałszywy alarm.

13:00 Podejrzany człowiek - fałszywy alarm.

14:30 Próba rabunku. Patrol poprosi o wskazówki - niech rozejrzą się po okolicy.

00:00 Publiczne obnażanie się, krótki czas reakcji. Patrol będzie musiał strzelić paralizatorem w uciekającego chłopaka.

Dzień 71

Jeśli dalej jesteś na tropie dentysty, dzisiaj znajdziesz kolejne ciało.

9:00 Próba zabójstwa - fałszywy alarm.

11:00 Zabójstwo. Patrol poprosi o wsparcie. Wezwij karetkę, a potem każ rannemu napastnikowi, żeby popchnął pistolet.

12:15 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.

17:40 Sprzedaż narkotyków. Wyślij jak najwięcej ludzi, patrol poprosi cię o wskazówki. Najpierw strzel w napastnika z karabinem, potem trzymaj ostatniego napastnika na muszce aż przyjedzie karetka.

21:15 Rabunek - fałszywy alarm.

22:10 Odzyskanie skradzionej własności.

Dzień 72

8:00 Nielegalny interes. Patrol poprosi o wskazówki.

10:30 Zakłócanie porządku. Możesz posłać tylko jednego człowieka, więc niech to będzie jeden z lepszych.

17:25 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment) - fałszywy alarm.

18:00 Handel narkotykami. Policjanci będą potrzebować instrukcji. Najpierw zacznij obserwować van, a potem podbiegnij szybko do kierowcy.

19:00 Napaść.

22:00 Napastowanie - fałszywy alarm.

23:00 Podejrzany człowiek - fałszywy alarm.

Dzień 73

8:40 Morderstwo, dzielnica mieszkalna. Kolejna sprawa dla twoich śledczych.

10:20 Kradzież.

13:30 Paul Lassart. Obywatel prosi o 5 twoich policjantów. Będą oni niedostępni do końca dnia, za to dwóch losowych funkcjonariuszy dostanie +50 punktów profesjonalizmu. Dwóch innych zostanie zmuszonych do pozostania w akademii (dostaną darmowy status szkolenia).

14:30 Oszustwo. Przy drugiej instrukcji wybierz użycie pałki aby stworzyć sobie drogę do pościgu.

15:15 Morderstwo, krótki czas reakcji.

20:10 Próba kradzieży samochodu - fałszywy alarm.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie