Spis jednostek niedoświadczonych, weteranów, zombie ze statystykami | Poradnik dla początkujących They Are Billions, solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 22 lutego 2018
Słowniczek:
- AS - attack speed - szybkość ataku,
- HP - health points - punkty życia,
- MS - move speed - szybkość poruszania się,
- AR - attack range - zasięg ataku,
- DMG - damage - zadawane obrażenia,
- WR - watch range - zasięg widzenia,
- ARM - armor - pancerz,
- DPS - damage per second - obrażenia zadawane w ciągu sekundy,
- EXP - experience - doświadczenie,
- AoE - area of effect - działanie obszarowe.
Kategoria: Jednostki | ||||||
Nazwa jednostki | Koszt produkcji | Koszt utrzymania | Statystyki | DPS | Hałas | Uwagi |
Zwiadowczyni (Ranger) | 120 złota 2 drewna | 1 złota 1 robotnik | HP: 60 MS: 4 AR: 6 AS:1 DMG: 10 WR: 8 | 10 | 1 na sekundę 1 co strzał | Cisi, szybko poruszający się, wczesnofazowa jednostka obronna |
Zwiadowczyni (weteran) | 120 złota 2 drewna | 1 złota 1 robotnik | HP: 60 MS: 4 AR: 6 AS:2 DMG: 12 WR: 8 ARM: 1 | 24 | 2 na sekundę 1 co strzał | Cisi, szybko poruszający się, wczesnofazowa jednostka obronna |
Żołnierz (Soldier) | 240 złota 2 żelaza | 3 złota 1 jedzenia 1 robotnik | HP: 120 MS: 2.4 AR: 5 AS:2 DMG: 15 WR: 6 ARM: 3 | 30 | 6 na sekundę 3 co strzał | Głośni, w dużej grupie 20 całkiem nieźli, dobra obrona przeciwko falom, nie poleca się niedoświadczonym graczom - jednostka podatna na ataki dystansowe |
Żołnierz (weteran) | 240 złota 2 żelaza | 3 złota 1 jedzenia 1 robotnik | HP: 120 MS: 2.4 AR: 5 AS: 2.5 DMG: 25 WR: 6 ARM: 3 | 62.5 | 7.5 na sekundę 3 co strzał | Głośni, w dużej grupie 20 całkiem nieźli, dobra obrona przeciwko falom, nie poleca się niedoświadczonym graczom - jednostka podatna na ataki dystansowe |
Snajper (Sniper) | 330 złota 2 drewna 2 żelaza | 5 złota 1 jedzenia 1 robotnik | HP: 150 MS: 1.8 AR: 8 AS: 0.45 DMG: 100 WR: 9 ARM: 2 | 45 | 4.5 na sekundę 10 co strzał | Wolni, nadający się do ataku i obrony w grupie. Świetni przeciwko specjalnym zombie, nakłada efekt odrzutu |
Snajper (weteran) | 330 złota 2 drewna 2 żelaza | 5 złota 1 jedzenia 1 robotnik | HP: 150 MS: 1.8 AR: 8 AS: 0.91 DMG: 110 WR: 9 ARM: 2 | 100.1 | 9.1 na sekundę 10 co strzał | Wolni, nadający się do ataku i obrony w grupie. Świetni przeciwko specjalnym zombie, nakłada efekt odrzutu |
Lucyfer (Lucifer) | 600 złota 10 oleju | 12 złota 2 jedzenia 1 robotnik 1 olej | HP: 400 MS: 1.8 AR: 3.5 AS: 2 DMG: 20 WR: 6 ARM: 3 | 40 | 20 na sekundę 10 co strzał | Nie może atakować przez mury, posiada miotacz ognia, zwiększona regeneracja życia |
Thanatos | 600 złota 10 żelaza 10 oleju | 12 złota 2 jedzenia 1 robotnik 1 olej | HP: 250 MS: 1.8 WR: 12 ARM: 4 Strzał: AR: 10 AS: 0.33 DMG: 70 Atak wręcz: AR: 1.5 AS: 1 DMG: 20 | Strzał:23.1 Atak wręcz: 20 | Strzał: 165 na sekundę 500 co strzał Atak wręcz: 3 na sekundę 3 co atak | Świetnie radzi sobie z grupami słabych zombie. Potrafi strzelać rakietami i walczyć wręcz (stożek 120o). Świetny do obrony, nie nadaje się do raidów (chyba, że powolne podejścia) |
Tytan (Titan) | 2000 złota 40 żelaza 20 oleju | 40 złota 2 jedzenia 1 robotnik 2 oleju | HP: 600 MS: 3 AR: 9 AS: 5 DMG: 20 WR: 12 ARM: 5 | 100 | 100 na sekundę 20 co strzał | Bardzo drodzy w utrzymaniu, wysokie koszta produkcji i badań. Małe, chodzące egzekutory. Nadają się do ataku i obrony |
Kategoria: Zombie | |||||
Nazwa | Statystyki | DPS | Hałas | EXP | Uwagi |
Stary (Aged) | HP: 35 MS: 0.4 AR: 0.5 AS: 1 DMG: 6 WR: 5 ARM: 0 | 1 | 1 na sekundę 1 co uderzenie | 1 | Zabijaj po cichu, niskie zagrożenie |
Niedołężny (Decrepit) | HP: 35 MS: 0.4 AR: 0.5 AS: 1 DMG: 6 WR: 5 ARM: 0 | 1 | 1 na sekundę 1 co uderzenie | 1 | Zabijaj po cichu, niskie zagrożenie |
Młody (Young) | HP: 35 MS: 0.4 AR: 0.5 AS: 1 DMG: 6 WR: 5 ARM: 0 | 1 | 1 na sekundę 1 co uderzenie | 1 | Zabijaj po cichu, niskie zagrożenie |
Świeży (Fresh) | HP: 45 MS: 1.75 AR: 0.6 AS: 1 DMG: 10 WR: 6 ARM: 1 | 10 | 2 na sekundę 2 co uderzenie | 2 | Taktyka Hit'n'Run, możesz wabić je pojedynczą łuczniczką |
Kolonista (Colonist) | HP: 45 MS: 1.75 AR: 0.6 AS: 1.11 DMG: 9 WR: 6 ARM: 1 | 10 | 2.22 na sekundę 2 co uderzenie | 2 | Taktyka Hit'n'Run, możesz wabić je pojedynczą łuczniczką |
Kierownik (Executive) | HP: 80 MS: 1.75 AR: 0.6 AS: 1.25 DMG: 12.5 WR: 6 ARM: 1 | 15.6 | 3.75 na sekundę 3 co uderzenie | 5 | Taktyka Hit'n'Run, możesz wabić je pojedynczą łuczniczką. |
Harpie (Harpy) | HP: 120 MS: 5 AR: 0.8 AS: 1.67 DMG: 60 WR: 8 ARM: 1 | 100 | 16.7 na sekundę 10 co uderzenie | 10 | Wołaj snajperów. Podchodzenie innymi jednostkami dość ryzykowne.<br>Potrafią przeskakiwać przez mury. Ultra szybkie - potrafią dogonić łuczniczki. |
Truciciel (Venom) | HP: 120 MS: 1.75 AR: 5 AS: 0.5 DMG: 40 WR: 8 ARM: 1 | 20 | 5 na sekundę 10 co atak | 10 | Wołaj snajperów. Jednostka zadająca obrażenia AoE. Wystarczą mu 2 ataki, aby zabić łuczniczkę. |
Opasły (Chubby) | HP: 600 MS: 1.75 AR: 0.7 AS: 1 DMG: 40 WR: 5 ARM: 2 | 40 | 10 na sekundę 10 co uderzenie | 10 | Wołaj snajperów. Dość wytrzymałe zombie. Snajperzy co strzał potrafią ich odrzucić, dzięki temu, nie zdąży nawet podejść. |