Horda zarażonych #6 (Infected Swarm #6) | Solucja They Are Billions They Are Billions, solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 8 lipca 2019
Szósta już w kolejności w kampanii fabularnej gry They Are Billions misja z gatunku Horda Zarażonych (Infected Swarm), podczas której zwyczajowo przyjdzie Ci bronić się przed tysiącami zarażonych wrogów. Ulokowana jest przed misją Dolina Śmierci (The Valley of Death). Jeśli ukończone zostały wszystkie opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika misje, etap ten będzie banalnie prosty. W niniejszym rozdziale znajdziesz opis przejścia i porady związane z tym trudnym typem misji.
Sposób odblokowania i cele
Sposób odblokowania: odblokowuje się po ukończeniu misji Nizina (The Lowlands)
Cele misji:
- Zniszcz wszystkich zarażonych.
- Przetrwaj wszystkie hordy zarażonych.
Przebieg misji
- Po rozpoczęciu misji rozejrzyj się po mapie - jest tutaj sporo murków, które stanowią idealne przeszkody terenowe dla Twoich żołnierzy. Powstrzymują one ruch wroga, umożliwiają jednak prowadzenie ognia.
- Do zablokowania jest tutaj łącznie 5 ścieżek. Na "wlocie" każdej z nich ustaw rząd działek Osa (Wasp), a za nimi po 2 rzędy Żołnierzy (Soldier).
- Pozostałe Punkty Imperium (200-300) wykorzystaj na rozstawienie Zasieków (Stakes Trap). Tych warto ustawić 2-3 rzędy na trasie przemarszu wojska wroga - pamiętaj, by nie ustawić ich zbyt daleko, by wrogowie nie zdążyli zregenerować utraconego zdrowia!
- Po rozpoczęciu misji najpewniej nie trzeba będzie zbyt wiele robić, warto jednak monitorować sytuację. Jeśli któraś ze stron nie będzie sobie radzić, przerzuć tam kilku dodatkowych Żołnierzy, by ją odciążyć.
Porady
Na koniec garść porad związanych z tym wymagającym trybem, mianowicie:
- Nie ustawiaj Zasieków zbyt daleko od swoich jednostek - wrogie jednostki rozpoczną regenerację zdrowia po 2-3 sekundach od momentu, aż przestaną otrzymywać obrażenia. Warto ustawić je tak, by w momencie wkroczenia na nie któraś z Twoich jednostek była w stanie je atakować.
- Nie warto rekrutować tutaj Zwiadowczyń (Ranger) czy Snajperów - pierwsza jednostka jest znacznie mniej skuteczna w walce niż Żołnierz, Snajper z kolei spisuje się świetnie w walce z bardziej wytrzymałymi celami, tutaj jego obrażenia będą się po prostu marnować.
- Możesz ustawić kilku Żołnierzy mniej i wykorzystać zaoszczędzone punkty na rozstawienie dodatkowych Zasieków - te świetnie się tutaj spisują z uwagi na to, że nie ma tutaj specjalnych wrogów, jak grubasy (Chubby) czy Harpie.