Spis budynków ze statystykami | Poradnik dla początkujących They Are Billions, solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 22 lutego 2018
Kategoria: budynki mieszkalne | ||||
Nazwa | Technologia | Statystyki | Koszt | Dostarcza |
Namiot (Tent) | Dostępne od początku | HP:60 Tarcza:15 Zasięg Widzenia:6 | 4 jedzenia 1 energii 30 złota | 4 kolonistów 2 robotników 8 złota |
Chata (Cottage) | Dostępne w drewnianym warsztacie | HP:200 Tarcza:50 Zasięg widzenia:6 | 8 jedzenia 3 energii 12 drewna 120 złota | 8 kolonistów 4 robotników 18 złota |
Kamienny Dom (Stone House) | Dostępne w kamiennym warsztacie | HP:500 Tarcza:125 Zasięg widzenia:6 | 18 jedzenia 10 energii 5 drewna 10 kamienia 300 złota | 16 kolonistów 8 robotników 40 złota |
Kategoria: budynki produkcyjne | ||||
Nazwa | Technologia | Statystyki | Koszt | Dostarcza |
Chata myśliwego (Hunters Cottage) | Dostępne od początku | HP:160 Tarcza:40 Zasięg widzenia:6 | 1 energii 80 złota koszt utrzymania: 2 złota | 1-20 jedzenia |
Chata rybaka (Fisherman Cottage) | Dostępne od początku | HP:160, Tarcza:40, Zasięg widzenia:6 | 1 energii 80 złota koszt utrzymania: 2 złota | 1-20 jedzenia |
Farma (Farm) | Dostępne w drewnianym warsztacie | HP:300 Tarcza:75 Zasięg widzenia:6 | 4 energii 300 złota 30 drewna koszt utrzymania: 20 złota | 2-64 jedzenia 12 kolonistów |
Zaawansowana farma (Advanced Farm) | Dostępne w odlewni | HP:500 Tarcza:125 Zasięg widzenia:7 | 30 energii 4 robotników 1200 złota 30 drewna 20 kamienia 20 żelaza 20 oleju koszt utrzymania: 50 złota | 4-128 jedzenia 24 kolonistów |
Kopalnia (Quarry) | Dostępne od początku | HP:200 Tarcza:50 Zasięg widzenia:6 | 4 energii 300 złota 30 drewna 4 robotników koszt utrzymania: 6 złota | ~max.5 kamienia/żelaza |
Zaawansowana kopalnia (Advanced Quarry) | Dostępne w odlewni | HP:600 Tarcza:150 Zasięg widzenia:6 | 15 energii 1200 złota 30 drewna 20 żelaza 20 oleju 4 robotników koszt utrzymania: 30 złota | |
Tartak (Sawmill) | Dostępne od początku | HP:200 Tarcza:50 Zasięg widzenia:6 | 4 energii 300 złota 4 robotników koszt utrzymania: 4 złota | 1-20 drewna |
Platforma Wiertnicza (Oil Platform) | Dostępne w odlewni | HP:500 Tarcza:125 Zasięg widzenia:7 | 30 energii 1200 złota 20 kamienia 20 żelaza 8 robotników koszt utrzymania: 80 złota | 10 oleju |
Kategoria: budynki dostarczające prąd | ||||
Nazwa | Technologia | Statystyki | Koszt | Dostarcza |
Wieża Tesli (Tesla Tower) | Dostępne od początku | HP: 140 Tarcza: 35 Zasięg widzenia: 8 | 200 złota 10 drewna 1 robotnik Koszt utrzymania: 4 złota | Poszerza zasięg kolonii |
Wiatrak (Mill) | Dostępne od początku | HP: 200 Tarcza: 50 Zasięg widzenia: 6 | 300 złota 20 drewna 4 robotników Koszt utrzymania: 6 złota | 30 energii |
Zaawansowany Tartak Advanced Mill | Dostępne w odlewni | HP: 600 Tarcza: 150 Zasięg widzenia: 7 | 800 złota 20 drewna 10 żelaza 4 robotników Koszt utrzymania: 30 złota | 50 energii |
Elektrownia (Power Plant) | Dostępne w odlewni | HP: 800 Tarcza: 200 Zasięg widzenia: 6 | 800 złota 50 drewna 30 kamienia 4 robotników Koszt utrzymania: 40 złota Koszt utrzymania: 5 drewna Koszt utrzymania: 5 kamienia | 180 energii |
Kategoria: budynki przemysłowe | ||||
Nazwa | Technologia | Statystyki | Koszt | Dostarcza |
Magazyn (Warehouse) | Dostępne od początku | HP: 1000 Tarcza: 250 Zasięg widzenia: 7 | 8 robotników 4 energii 40 drewna 40 kamienia 400 złota Koszt utrzymania: 30 złota | Zwiększa pojemność magazynów: 50 Zwiększa pojemność przechowywanie złota: 2000 Budynki w zasięgu mają zwiększoną produkcję o 20% |
Drewniany warsztat (Wood Workshop) | Dostępne od początku | HP: 800 Tarcza: 200 Zasięg widzenia: 7 | 10 robotników 10 energii 40 drewna 40 kamienia 1000 złota Koszt utrzymania: 40 złota | |
Kamienny Warsztat (Stone Workshop) | Dostępne w drewnianym warsztacie | HP: 1000 Tarcza: 250 Zasięg widzenia: 7 | 15 robotników 20 energii 40 drewna 40 kamienia 1000 złota Koszt utrzymania: 40 złota | |
Odlewnia (Foundry) | Dostępne w kamiennym warsztacie | HP: 1500 Tarcza: 375 Zasięg widzenia: 7 | 20 robotników 50 energii 30 drewna 30 kamienia 50 żelaza 2000 złota Koszt utrzymania: 100 złota | |
Rynek (Market) | Dostępne w drewnianym warsztacie | HP: 500 Tarcza: 125 Zasięg widzenia: 7 | 8 robotników 8 energii 30 drewna 40 kamienia 400 złota Koszt utrzymania: 30 złota | Automatycznie sprzedaje nadmiar surowców niemieszczących się w magazynach Umożliwia kupno i sprzedaż surowców Redukuje koszt utrzymania budynków cywilnych o 20% jedzenia. Bonusy nie nakładają się. Dodatkowy budynek zmienia ceny na bardziej korzystne. Max 3 budynki. |
Bank (Bank) | Dostępne w kamiennym warsztacie | HP: 1000 Tarcza: 250 Zasięg widzenia: 7 | 10 robotników 20 energii 50 drewna 50 kamienia 1000 złota | Zwiększa przychód w złocie o 30% wszystkich budynków cywilnych w zasięgu. Bonusy się nie nakładają. |
Kategoria: budynki militarne | |||
Nazwa | Technologia | Statystyki | Koszt |
Garnizon (Soldiers Center) | Dostępne od początku | HP: 800 Tarcza: 400 Zasięg widzenia: 7 | 6 energii 450 złota 8 robotników 20 drewna 20 kamienia Koszt utrzymania: 14 złota |
Centrum Inżynieryjne (Engineering Center) | Dostępne w odlewni | HP: 1000 Tarcza: 500 Zasięg widzenia: 7 | 50 energii 2000 złota 20 robotników 40 kamienia 40 żelaza |
Wieża obserwacyjna (Lookout Tower) | Dostępne w drewnianym warsztacie | HP: 300 Tarcza: 75 Zasięg widzenia: 24 | 300 złota 1 robotnik 10 drewna |
Wieża radarowa (Radar Tower) | Dostępne w odlewni | HP: 500 Tarcza: 125 Zasięg widzenia: 40 | 10 energii 800 złota 2 robotników 10 drewna 10 kamienia 10 żelaza Koszt utrzymania: 30 złota |
Balista (Great Ballista) | Dostępne w drewnianym warsztacie | HP: 1000 Tarcza: 500 Zasięg widzenia: 12 | 2 energii 500 złota 2 robotników 20 drewna Koszt utrzymania: 15 złota |
Egzekutor (Executor) | Dostępne w odlewni | HP: 2000 Tarcza: 1000 Zasięg widzenia: 12 | 10 energii 1200 złota 4 robotników 20 kamienia 30 żelaza Koszt utrzymania: 50 złota |
Wieża energetyczna (Shocking Tower) | Dostępne w kamiennym warsztacie | HP: 1000 Tarcza: 500 Zasięg widzenia: 8 | 30 energii 600 złota 4 robotników 30 drewna 30 kamienia Koszt utrzymania: 20 złota |
Kategoria: budynki defensywne | ||||
Nazwa | Technologia | Statystyki | Koszt | Dostarcza |
Drewniany mur (Wood Wall) | Dostępne od początku | HP: 400 | 3 drewna 10 złota | Zatrzymuje zombie. Koloniści mogą przez nie przechodzić |
Kamienny mur (Stone Wall) | Dostępne w Stone Workshop | HP: 1000 | 3 kamienia 30 złota | Zatrzymuje zombie. Koloniści mogą przez nie przechodzić |
Drewniana brama (Wood Gate) | Dostępne od początku | HP: 600 | 10 drewna 50 złota | Jednostki mogą przez nie przechodzić |
Kamienna brama (Stone Gate) | Dostępne w kamiennym warsztacie | HP: 1500 | 3 drewna 6 kamienia 200 złota | Jednostki mogą przez nie przechodzić |
Drewniana wieża (Wood Tower) | Dostępne od początku | HP: 800 Tarcza: 200 | 10 drewna 120 złota | Zwiększony zasięg jednostek na wieży o +2 |
Kamienna wieża (Stone Tower) | Dostępne w kamiennym warsztacie | HP: 2000 Tarcza: 500 | 10 drewna 10 kamienia 450 złota | Zwiększony zasięg jednostek na wieży o +3 |
Zasieki (Stakes Trap) | Dostępne od początku | HP: 100 | 3 drewna 30 złota | Spowalnia i zadaje niewielkie obrażenia zombie |
Drut kolczasty (Wire Fence Trap) | Dostępne w odlewni | HP: 200 | 3 żelaza 100 złota | Spowalnia i zadaje niewielkie obrażenia zombie |