Projekt Feniks | Solucja They Are Billions They Are Billions, solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019
Projekt Feniks (Phoenix Project) to ostatnia misja taktyczna w grze They Are Billions. Nie jest przesadnie trudna, a dodatkowo będzie tutaj możliwość uratowania 3 Żołnierzy (Soldier) i jednego Mutanta, będącego nową jednostką w grze. W niniejszym rozdziale znajdziesz opis przejścia i porady związane z misją Projekt Feniks w trybie fabularnym.
Sposób odblokowania i cele
Sposób odblokowania: odblokowuje się po ukończeniu misji Pustkowie Olbrzymów (The Wasteland of the Giants)
Cele misji:
- Zdobądź obiekt misji: Artefakt misji.
- Bohater musi wydostać się z twierdzy żywy.
- (dodatkowe) Zdobądź cenne przedmioty dla Imperium (punkty: 400).
- (dodatkowe) Zdobądź starożytną technologię (punkty: 800).
Uwaga - w ramach misji taktycznych, dodatkowe przedmioty do zbierania rozlokowane są losowo w momencie rozpoczynania misji. Z tego też powodu w niniejszym rozdziale nie znajdują się informacje dotyczące ich lokalizacji - gdyż ta jest po prostu losowa.
Przebieg misji
- W pierwszej kolejności zwróć uwagę na ikonki na mini-mapie - pokazują one lokalizację jednostek, które można uratować. Do tych miejsc warto się w pierwszej kolejności udać.
- Gdy rozpocznie się misja, przejdź przez główną bramę prowadzącą do budynku. Wejdź do pomieszczenia po prawej stronie, gdzie do wybicia są 2 Harpie. Po ich eliminacji przejdź przez wyrwę w ścianie, gdzie znajdziesz Granaty i Apteczkę.
- Wróć na korytarz i pod żadnym pozorem nie otwieraj drzwi prowadzących na północny-wschód - jest tam cała masa Harpii i Trucicieli (Venom). Nimi zajmiesz się później. Udaj się przez drzwi prowadzące na zachód.
- Kieruj się w stronę pobliskiego Żołnierza - ikonka znajduje się na mini-mapie. Gdy go uwolnisz, rozgrywka stanie się znacznie prostsza, szczególnie z uwagi na to, że jest ona rangi weteran.
- Teraz udaj się do drugiego żołnierza, ulokowanego w północnej części mapy.
- Eksploruj kompleks, aż trafisz na ten sam tunel, w którym były Harpie i Truciciele, z tym, że będziesz po jego drugiej stronie. Tam też znajduje się panel, dzięki któremu aktywujesz pułapkę, która wybije wrogów.
- Udaj się teraz do pomieszczenia ulokowanego delikatnie na wschód od centrum mapy - znajdziesz tam Mutanta. Jest to potężna jednostka walcząca wręcz, której żaden wróg nie będzie tutaj w stanie pokonać - a same ataki Mutanta ranią kilka jednostek jednocześnie.
- Udaj się teraz po ostatniego Żołnierza, a następnie do pomieszczenia w północno-wschodniej części budynku - tam znajduje się artefakt misji. Wrogów jest tam do wybicia cała masa, jednak Twoja armia rozprawi się z nimi w oka mgnieniu.
Porady
Na koniec garść porad związanych z misją Projekt Feniks, mianowicie:
- Zdecydowanie zalecane jest, by uratować znajdujące się tutaj jednostki, tak Żołnierzy, jak i Mutanta. Ich obecność znacząco ułatwi ukończenie tej misji.
- Wykorzystaj fakt, iż posiadasz sporą armię i oczyść mapę z Punktów Imperium i Nauki, których do zdobycia jest tutaj cała masa.
- Eksplorując pomieszczenia, szczególnie te początkowe, uważaj na skrywające się tam Harpie - chwila nieuwagi może zakończyć się śmiercią bohatera.