Horda Zarażonych #3 (Infected Swarm #3) | Solucja They Are Billions They Are Billions, solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 27 czerwca 2019
Trzecia według kolejności tego poradnika misja z grupy Horda Zarażonych (Infected Swarm) w grze They Are Billions), podczas której Twoim celem będzie przetrwać. Misja ulokowana jest na zachód od Wąskiego Szlaku (The Narrow Pass) i jest najtrudniejszą z dotychczasowych misji w grze. Możesz rozpocząć ją po ukończeniu poprzedniego etapu tego typu, bądź wrócić do niej później, po ukończeniu kilku dodatkowych misji i zebraniu większej ilości Punktów Imperium. W niniejszym rozdziale znajdziesz opis przejścia i porady związane z tym trudnym typem misji.
Sposób odblokowania i cele
Sposób odblokowania: odblokowuje się po ukończeniu misji Rozdroża (The Crossroads)
Cele misji:
- Zniszcz wszystkich zarażonych.
- Przetrwaj wszystkie hordy zarażonych.
Przebieg misji
- Standardowo, do ochrony będzie tutaj budynek w centrum mapy (Outpost), wrogowie zaś nadciągać będą z północy i południa.
- Rozdziel dostępne punkty po połowie i ustaw 2-3 rzędy barykad przy północnym i południowym przejściu. Następnie wykorzystaj pozostałe punkty do rekrutacji Żołnierzy (Soldier) i ustaw ich za barykadami.
- Po rozpoczęciu misji monitoruj stan barykad - gdy te się rozpadną i wrogowie zaczną atakować Twoje jednostki, wycofuj je za szereg, gdy tylko ich poziom zdrowia spadnie poniżej 1/3.
- Jeśli którejś ze stron uda się pokonać wszystkich wrogów, skieruj pozostałych przy życiu Żołnierzy na drugą linię obrony.
Porady
Na koniec garść porad związanych z tym trudnym wyzwaniem, mianowicie:
- Mimo, że do bazy prowadzą tylko dwa szlaki, jest to piekielnie trudne wyzwanie - każdy z 600 zarażonych wrogów to "biegacz", przez co przeciwnicy szybko się "piętrzą". Kluczem do sukcesu tutaj jest ustawienie 2-3 rzędów barykad, które na chwilę powstrzymają natarcie wrogów.
- Misję da się ukończyć posiadając niewiele ponad 1000 Punktów Imperium, jeśli jednak masz z tym problem to możesz wykonać kilka dodatkowych misji i wrócić tutaj z większą pulą punktów do rozdysponowania.
- Zwiadowczynie (Ranger) kompletnie się tutaj nie sprawdzają - w ataku (i przede wszystkim wytrzymałości) Żołnierze biją je na głowę, a w przejściach jest za mało miejsca, by wykorzystać je do odciągania uwagi wrogów.