Świat C - dodatkowe poziomy | Wszystkie gwiazdki w The Talos Principle poradnik The Talos Principle
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Świat C - dodatkowe poziomy
Cobweb (szary)
Na początku zdobądź wszystkie złącza i sześcian. Wszystkie złącza ustaw tak jak na obrazku, aby drzwi były otwierane przez dwie wiązki jednocześnie. W ten sposób kule nie będą przerywały połączenia.
Ustaw za drzwiami po lewej stronie sześcian i złącze połączone z czerwonymi drzwiami. Jeśli odpowiednio ustawiłeś niebieskie złącza, drzwi otworzą się po chwili. Weź szary puzzel.
Nexus (szary)
Otwórz niebieskie, a następnie czerwone drzwi, wejdź po drabinie. Przy użyciu dwóch złączy jak na obrazku otwórz kolejne drzwi.
Wykorzystaj aktywne niebieskie złącze z poprzednich drzwi, aby połączyć je z drzwiami wyjściowymi. Połącz również czerwone złącze, a na czerwonym przycisku ustaw sześcian. Czerwone i niebieskie wiązki nie mogą się przecinać. Następne drzwi otwórz podobnie jak poprzednie wykorzystując dziurę w murze. Kolejne otwórz jammerem i przejdź po drabinie.
W tym etapie ustawiaj złącza przy dziurach w murze, łącz je z poprzednim utrzymując nieprzerwaną wiązkę od źródła do czerwonych drzwi. Cały czas przemieszczaj się po drabinie. Kiedy połączysz wszystkie złącza drzwi się otworzą. Weź puzzla.
Unreachable Garden (szary)
Nagraj film, w którym przenosisz złącze w miejsce na obrazku. Poczekaj w tej pozycji kilkanaście sekund, abyś później mógł przejść po sześcian za drzwiami. Kiedy film będzie odtwarzany połącz prawdziwe złącze ze źródłem i dwojgiem drzwi. Poczekaj aż film się skończy. Nagraj kolejny film, w którym wszystko pozostaje bez zmian od ostatniego nagrania. Odtwórz film, otwórz kolejne drzwi, łącząc złącze również z kolejnym źródłem i zdobądź sześcian.
Ustaw sześcian razem ze złączem pod murkiem przy drabinie. Z góry weź złącze i połącz je w ten sam sposób jak na początku otwierając drzwi wyjściowe. Kiedy będziesz miał otwarte drzwi nagraj kilkanaście sekund w tym położeniu.
Kiedy odtworzysz film weź złącze i z pomocą sześcianu ustaw je na murku jak na zdjęciu. Połącz je z odtwarzanym złączem i ostatnimi drzwiami przed puzzlem.