Świat A - dodatkowe poziomy | Wszystkie gwiazdki w The Talos Principle poradnik The Talos Principle
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Świat A - dodatkowe poziomy
Jammed from Within (szary)
Zdobądź jammer przechodząc przez miejsce z metalową kulą. Kiedy kula jest blisko schowaj się poza drzwiami. Przejdź dalej po drabinie.
Przy pomocy jammera uwolnij dwie kule, aby zdobyć klucz. Kiedy to zrobisz z powrotem zamknij kule za drzwiami. Otwórz drzwi kluczem. Przejdź przez kolejne pole omijając dwie kule i zdobądź drugi klucz. Wróć na początek poziomu i otwórz drzwi przed szarym puzzlem.
Nerve Wrecker (szary)
Zamknij dwie kule za drzwiami wejściowymi, to samo zrób z kolejnymi kulami, które przechodzą przez środek.
Kiedy masz już czystą drogę na środku. Weź dwa jammery, jednym otwórz ostatnie drzwi ustawiając do przy jednej z kul, blokując ją tym samym. Drugi jammer cały czas musi otwierać drugie drzwi od końca.
Szybko przejdź z jammerem przez ostatnie drzwi i zatrzymaj jedną z kul, drugą omiń i weź puzzla.
Dumb Dumb Mine (szary)
Zanim wejdziesz do tego poziomu, weź topór i zniszcz drewnianą barierę. Weź jammer i przetransportuj się przy pomocy wentylatora na drugą stronę, to samo zrób z toporem.
Kiedy będziesz we właściwej lokacji, zdobądź klucz uwalniając metalową kulę. Uwięź ją na chwilę z powrotem, otwórz drzwi kluczem.
Kiedy jesteś bezpieczny zetnij toporem wszystkie drzewa, o których mogłaby się odbić kula. Wypość kulę i poczekaj aż dotrze do wieżyczki, nastąpi zwarcie i spokojnie możesz wziąć puzzla.