C6 | Świat C w The Talos Principle poradnik The Talos Principle
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
C6
Circumlocution (czerwony)
Zdobądź jammer i sześcian otwierając wszystkie możliwe niebieskie drzwi. Na początku na czerwonym przycisku ustaw złącze, później zastąp je sześcianem, podczas przenoszenia elementów jammerem podtrzymaj drzwi.
Przy pomocy jammera i dostępnych złącz otwórz kolejne drzwi, Wykorzystaj dziurę w murze, aby otworzyć drzwi bardzo blisko wyjścia. Przenoś złącze coraz dalej przytrzymując drzwi jammerem.
Do końcowego etapy potrzebne Ci będą dwa złącza i jeden jammer. Złącze znajdujące się blisko przedostatnich drzwi musi być połączone ze źródłem, w tym celu wykorzystaj dziurę w murze. Drugie złącze i jammer przenieś w miejsce gdzie krąży metalowa kula.
Otwórz drzwi drugim złączem, a metalową kulę zatrzymaj jammerem. Pierwsze złącze cały czas musi być połączone ze źródłem i jednocześnie otwierać przedostatnie drzwi. Gdy wszystko jest ustawione tak jak na obrazku, weź puzzla.
The Seven Doors of Recording (czerwony)
Przed nagraniem otwórz czerwone drzwi złączem, a jammer ustaw na czerwonym przycisku.
Nagraj film, w którym przenosisz złącze coraz dalej na czerwony przycisk, tak samo zrób z jammerem i kiedy będziesz odtwarzał film, przechodź jeszcze dalej przez kolejne drzwi w ten sama sposób, który nagrywałeś wcześniej. Po odtworzeniu całego filmu będziesz miał przed sobą tylko dwoje drzwi. Pierwsze otwórz jammerem, a drugie złączem ustawionym na czerwonym przycisku.
Two Way Street (czerwony)
Zdobądź dwa jammery przechodząc przez miejsce z dwoma metalowymi kulami. Zatrzymaj na chwilę jedną z nich, aby mieć łatwiejsze przejście. Przechodź tylko wtedy, gdy kule są oddalone na bezpieczną odległość. Oba jammery przenieś w miejsce w dwoma wieżyczkami strażniczymi.
Zatrzymaj obie wieżyczki strażnicze i wyłącz jedną z nich dźwignią przy murku. Zdobądź klucz otwierając wolnym jammerem drzwi i wróć w miejsce z metalowymi kulami, aby otworzyć drzwi kluczem. Po otwarciu drzwi zatrzymaj wieże jednym jammerem, a drugim otwórz drzwi. Weź puzzla.