Crater | Road to Gehenna (DLC) - Świat 2 | The Talos Principle poradnik The Talos Principle
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Crater
Przed tobą najtrudniejsze zadanie w tym świecie. Zeskocz do krateru pośrodku mapy. Na płycie koło jednej z dwóch odskoczni z krateru znajdziesz jammer. Użyj go na bramie za barierą w pomieszczeniu, gdzie znajduje się czerwone źródło.
Następnie z drugiego pomieszczenia weź złącza i z ich pomocą odblokuj drugą bramę. Za nią znajdziesz kolejne złącza.
Użyj jednego złącza, aby połączyć: przycisk na murze pośrodku mapy, złącze prowadzące promień, oraz ledwo dostrzegalne złącze znajdujące się nad ów trzecim przyciskiem - pomiędzy barierkami na środkowym murze, na jego szczycie.
Teraz wróć do pierwszego pomieszczenia i z pomocą wolnego złącza z trzeciego pomieszczenia połącz czerwone źródło z unoszącym się w powietrzu złączem pośrodku planszy.
Teraz przejdź na przeciwną stronę, gdzie znajdują się kolejne obszary - weź ze sobą jammer. Zlokalizuj pomieszczenie ze złączem. Umieść jammer tak, by odblokować bramę do środkowego obszaru. Teraz przenieś tam złącze i wróć po jammer.
Przenieś jammer do pierwszego obszaru, gdzie znajduje się niebieskie źródło i odblokuj bramę do obszaru środkowego. Przynieś tu złącze. Teraz połącz źródło ze złączem lewitującym w powietrzu.
Weź jammer i ponownie wróć w pobliże czerwonego źródła, by na nowo odblokować tamtejszą pierwszą bramę. Używając ostatniego złącza w ostatnim pomieszczeniu zmień jego punkty. Połącz go z: złączem idącym od źródła, przyciskiem na środkowym murze oraz z przyciskiem na bramie.
Weź pierwsze złącze, które jest w tej chwili nieużyteczne i połącz je w trzecim pomieszczeniu z lewitującym złączem (promień niebieski) i przyciskiem do ostatniej bramy.
Brama zostanie otwarta - zabierz stamtąd wentylator i zamontuj go w środkowym pomieszczeniu. Zabierz złącze przekazujące niebieski promień do ów środkowego pomieszczenia i połącz lewitujące złącze z wentylatorem na odskoczni - gdy na niego wejdziesz zabierzesz w powietrzu klucze.
Brama, którą otwiera klucz znajduje się w pobliżu niebieskiego źródła. Za bramą znajdziesz dźwignię uwalniającą robota.