B6 | Świat B w The Talos Principle poradnik The Talos Principle
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
B6
Egyptian Arcade (czerwony)

Zatrzymaj jammerem metalową kulę przy ogrodzeniu, poczekaj na drugą kulę i szybko zdobądź kolejny jammer. Przenieś je pod drzwi, uwolnij kulę otwierając przejście.

Kiedy kula jest daleko szybkim ruchem przenieś jammer na drugą stronę drzwi, wejdź do środka i poczekaj z boku aż kula opuści ten obszar. Zamknij drzwi biorąc dwa jammery do środka. Zatrzymując kolejne drzwi i kulę zdobądź klucz i użyj go w drzwiach prowadzących dalej.

Weź ze sobą dwa jammery i użyj je na wieżyczkach na wprost Ciebie, przejdź pod murkiem z trzecią wieżyczką i użyj przycisku, aby wyłączyć wieże. Zabierz czerwony puzzel.
Just Doors and Windows (żółty)

Zdobądź wszystkie złącza przy pomocy już dostępnych, po zdobyciu nowego złącza otwieraj kolejne drzwi.

Ustaw jeden z jammerów, tak aby ostatni znajdujący się najbliżej wyjścia mógł połączyć wiązkę przez dziurę w murze. Jammery muszą być poprowadzona od czerwonego źródła.
Crisscross Conundrum (żółty)

Zdobądź złącza otwierając czerwone drzwi, w tym poziomie będą Ci potrzebne cztery złącza.

Ustaw trzy jammery na zewnątrz środkowej budowli łącząc je z niebieskim źródłem i drzwiami, czerwona wiązka musi być poprowadzona w środku, aby otworzyć drzwi, jednocześnie nie może się przecinać z niebieską wiązką.