Świat A - gwiazdki | Wszystkie gwiazdki w The Talos Principle poradnik The Talos Principle
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Świat A - gwiazdki
A1
Pierwsza gwiazdka jest ukryta za zamkniętymi drzwiami. Musisz zaoszczędzić jeden jammer z pierwszego etapu gry, przejdź z nim w pobliże drugiej zagadki od prawej strony. Za murkiem znajduję się ukryty przełącznik. Użyj go i otwórz jammerem drzwi przed gwiazdką.
A2
Na początku zdobądź klucz w poziomie The Guards Must be Crazy. Jest on ukryty po lewej stronie na końcu drugiego korytarza. Kluczem otwórz drzwi znajdujące się w głównym hubie poziomu A2. Weź jammer i otwórz drzwi znajdujące się za murkiem na obrazku.
A3
Pierwsza gwiazdka znajduje się w poziomie A Bit Tired Up. Wykonując ten poziom, zaoszczędź na sam koniec trzy jammery. Dwa wykorzystasz na wieżach, a trzecim otworzysz drzwi po lewej stronie przed gwiazdką.
Druga gwiazdka w tym poziomie jest ukryta pod wodą. Musisz włączyć na zegarze kolejno przycisk XX, a następnie VII. Woda odpłynie i otworzą się schody w dół gdzie znajduje się gwiazdka.
A4
Pierwszy etap musisz wykonać w poziomie Above All That. Użyj złącza, aby połączyć źródło z wyznaczonym miejscem na drzewie jak na rysunku. Przejdź do miejsca połączenia i ustaw dwa złącza, tak aby otworzyć czerwone drzwi przed gwiazdką.
A5
Pierwsza gwiazdka znajduje się w poziomie Things to Do With Two Boxes. Użyj ukrytego przełącznika po lewej stronie do wejścia. Weź złącze i otwórz czerwone drzwi prowadząc wiązkę przez fioletowe drzwi.
Druga gwiazdka znajduje się w poziomie Friendly Corssfire. Uwolnij kulę z drzwi po prawej stronie. Poczekaj na zwarcie i przejdź unikając wieżyczki przez otwarte drzwi. Weź gwiazdkę.
A6
Gwiazdka znajduje się w głównym hubie. Weź sześcian znajdujący się na samym końcu lokacji ukryty pod ścianą. Ustaw go pod murkiem jak na obrazku, wskocz na niego i przeskocz przez płot.
A7
Pierwszy etap wykonaj w lokacji Locked from Inside. Wyprowadź aktywne niebieskie złącze, tak aby można było go użyć z przeciwległej lokacji Two Pesky Little Buzzers. W tym drugim poziomie wykorzystaj dwa złącza, aby otworzyć drzwi przed gwiazdką.