[Zadania - Francja] - cz. 10 w The Sims 3 Wymarzone Podróże poradnik The Sims 3: Wymarzone Podróże
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Roślinne zdjęcie
1163
| 1164
|
Musisz sfotografować kwiaty. Jeśli jakimś cudem nie masz aparatu zakup go u jednego z kupców na targu . Tam też zrób zdjęciem którymś z kwiatów (zwróć uwagę by na dole ekranu pojawił się napis "kwiaty (martwa natura)" [1163] . Udaj się ze zdjęciem do zleceniodawcy zadania [1164] .
+ Antyczne Monety : 45
+ 80 $
+ Lepsze relacje z Simem Noemi Van Guiel
Reklama werbalna
1165
| 1166
|
Musisz przekonać trzech miejscowych Simów do zakupów w jednym ze sklepów. Nic prostszego - udaj się do swoich znajomych Simów (tych, z którymi masz lepsze relacje np. Sebastien Depardi , Noemi Van Guiel ) i wybierz interakcję porozmawiaj [1165] . Gdy przekonasz tak trzech Simów idź do zleceniodawcy zadania [1166] .
+ 300$
+ Antyczne Monety : 45
Do Egiptu (tanio)!
To bardzo czasochłonne zadanie. Musisz najpierw wybrać się do Egiptu .
1167
| 1168
|
Nie wybieraj się na zbyt długo - 3 dni w zupełności ci wystarczą. Udaj się do jednego ze swych przyjaciół (tak będzie po prostu szybciej) i wybierz odpowiednią interakcję [1167] . Gdy się uda będziesz musiał wybrać się do Chin .
+ Antyczne Monety : 45
To samo zrób tutaj - udaj się do Sima, z którym masz lepsze relacje by poprosić o przysługę [1168] .
+ Antyczne Monety : 45
1169
| 1170
|
Gdy ci się powiedzie powróć do Francji i udaj się do Aimee Lefebvre [1169] , która była zleceniodawcą zadania. Po krótkiej rozmowie zakończysz zadanie [1170] .
+ 3000 $
+ Antyczne Monety : 150
+ Lepsze relacje z Simem Aimee Lefebvre
Landgraab i... Porywacz?
1171
| 1172
|
Charlotte Dubois prowadzi Śledztwo dotyczące zniknięcia Anastazji Necteaux - udaj się do niej [1171] .
+ Antyczne Monety : 30
Po raz kolejny będziesz musiał udać się do Chateau du Landgraab [1172] .
1173
| 1174
|
Skieruj się na jej tyły do wolnostojącego budynku - szopy [1173] . Za nią znajdują się schody prowadzące do piwnicy [1174] .
1175
| 1176
|
Weź ze stołu kamienny klucz serca [1175] . Wróć na powierzchnię i wykorzystaj klucz do otwarcia szopy [1176] .
1177
| 1178
|
Przeszukaj skrzynię - weź z niej dziennik zarządcy Willarda [1177] . Jednak zanim wrócisz do zleceniodawcy skieruj się do czterech wielkich głazów pomiędzy domem a szopą. Zniszcz je za pomocą Topora Pangu [1178] .
1179
| 1180
|
Zejdź odsłoniętymi schodami [1179] na dół. W odpowiednim miejscu umieść kamienny klucz Uroku [1180] (zdobyłeś go podczas wykonywania zadania w Chinach "Wiedza z przeszłości" - klucz znalazłeś w Chateau du Landgraab ).