[Zadania - Egipt] - cz. 23 w The Sims 3 Wymarzone Podróże poradnik The Sims 3: Wymarzone Podróże
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
957
| 958
|
Skieruj się do korytarza, który łączy obydwa "lustrzane" pomieszczenia [957] . Zauważ, że przy każdym z przełączniku znajduje się informacja jaki ma numer. Przełączniki musisz przełączać odliczając: "cztery", "trzy", "dwa", jeden" (patrząc od strony wejścia na korytarz stawaj na nie zgodnie z ruchem wskazówek zegara zaczynając od najbliższego przełącznika po lewej) [958] .
959
| 960
|
Wszystkie drzwi zostaną otwarte i będziesz mógł przejść [959] . Na końcu czekają na ciebie jeszcze dwie intrygujące komnaty [960] .
961
| 962
|
Zanim się do nich skierujesz zauważ, że po jednej stronie znajduje się skrót do wyjścia z grobowca [961] . Natomiast po drugiej stronie znajduje się komnata z dwiema dziurami w ścianie [962] .
963
| 964
|
Skieruj się do owych dwóch komnat. W obydwu znajdują się skrzynie wymagające klucza oraz pochodnie, za które Sim może pociągnąć [963] . Umieść w pierwszej komnacie jedno oko Horusa [964] .
965
| 966
|
Udaj się do drugiej komnaty, gdzie także umieść oko Horusa . Następnie kliknij na pochodni i wybierz "zbadaj" [965] . W drugiej komnacie pojawi się dziura w ścianie. Kliknij na oku Horusa , które umieściłeś w pokoju, w którym jesteś i wybierz teleportację do tego drugiego oka. Znajdziesz się w drugim pomieszczeniu bez wychodzenia na korytarz - "zbadaj" dziurę w ścianie, a znajdziesz pierwszy klucz [966] .
967
| 968
|
Podejdź teraz do pochodni w tym pomieszczeniu i także ją "zbadaj". Następnie za pomocą oka Horusa teleportuj się do tego drugiego [967] . Zabierz z dziury w ścianie klucz [968] . Teraz możesz już otworzyć obydwie skrzynie. Nie zapomnij zabrać ze sobą oczu Horusa (!!!).
969
| 970
|
Teraz możesz udać się do wyjścia. Jednak po drodze możesz odwiedzić jeszcze jedno miejsce - zlokalizuj ukryte drzwi znajdujące się w pomieszczeniu z okiem Horusa [969] . Przesuń posąg znajdujący się w wąskim przejściu aż do samego końca [970] .
971
| 972
|
Skieruj się korytarzem w prawo i gdzieś tam połóż oko Horusa . Drugie umieść blisko miejsca, gdzie znajdują się ukryte drzwi. Następnie pociągnij posąg o jedno pole (tak żeby był dostępny z drugiego korytarza) [971] . Następnie podejdź do oka przy ukrytych drzwiach i teleportuj się do tego drugiego oka. Podnieś oko i pociągnij posąg aż do samej ściany maksymalnie jak się da [972] .
973
| 974
|
Za rogiem umieść na podłodze oko, kliknij na nie i teleportuj się do tego drugiego [973] . Zabierz je do ekwipunku Sima i umieść tuż przed posągiem. Sam posąg popchnij do końca. Kliknij następnie na leżącym oku i teleportuj się do tego leżącego za rogiem [974] .
975
| 976
|
Podnieś oko z ziemi i pociągnij posąg do samego końca. Następnie kliknij w inwentarzu Sima na oku i teleportuj się do tego, które zostawiłeś wcześniej na podłodze [975] . Podnieś je i popchnij posąg do końca na przełącznik. Odkryjesz dziurę w ścianie, w której znajdziesz coś cennego [976] . Przypomnę: nie zapomnij zabrać oczu Horusa.
977
| 978
|
Udaj się drogą, którą tu przybyłeś [977] . W komnacie z czerwoną studnią "nastąp" na przełącznik podłogowy, a otworzysz ukryte drzwi i wyjdziesz z grobowca [978] .
Pożegnaj Egipt
Powinieneś już zakończyć kluczowe zadania w Egipcie jednocześnie osiągając trzeci poziom wizy. Na tablicy ogłoszeń będą powtarzać się proste zadania dotyczące przyniesienia danej liczby owoców granatu , dostarczenia danej ilości miedzi czy złota , czy też odzyskania bądź znalezienia jakiegoś reliktu z grobowca, który już splądrowałeś (wystarczy się tam udać, zlokalizować skrzynię, zabrać z niej poszukiwany przedmiot i pójść z nim do zleceniodawcy). Możesz jeszcze natrafić na zadania dotyczące sfotografowania danego obiektu z grobowca (np. pułapki czy przełącznika), czy też zadanie w którym musisz się oparzyć, przemoczyć oraz przekląć. Pamiętaj, że mając trzeci poziom wizy możesz zakupić wakacyjny dom.