[Zadania - Egipt] - cz. 4 w The Sims 3 Wymarzone Podróże poradnik The Sims 3: Wymarzone Podróże
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
571
| 572
|
"Nastąp" na przełącznik podłogowy, a otworzysz jedne z drzwi [571] (do drugich uzyskasz dostęp potem). Ponownie stań na przełączniku, a otworzysz jedne z drzwi [572] .
573
| 574
|
Kolejny przełącznik i dostęp do ostatniej już komnaty [573] . W małym pokoiku przesuń posąg na przełącznik [574] .
575
| 576
|
Gdy to zrobisz zdejmiesz blokadę z drugich drzwi w pierwszym pomieszczeniu, tym ze schodami [575] . Udaj się tam i przesuń posąg najpierw na jeden z przełączników podłogowych, a uzyskasz dostęp do innych drzwi, trzy pomieszczenia dalej [576] .
577
| 578
|
Gdy tam wejdziesz skieruj się schodami na dół [577] (po lewej kolejne drzwi, do których uzyskasz dostęp później). Na dole przeszukaj skrzynie zabierz z jednej z nich to, po co przybyłeś [578] .
579
| 580
|
Powróć do małego pomieszczenia z posągiem i tym razem przesuń go na drugi przełącznik, a otrzymasz dostęp do kolejnych drzwi [579] . Wejdź tam i "nastąp" na przełącznik podłogowy [580] , a otworzysz drzwi w pomieszczeniu gdzie znajdują się schody na dół.
581
| 582
|
Jednak aby się tam dostać musisz ponownie przestawić posąg [581] . Przeszukaj w ostatnim pokoiku skrzynię [582] i wracaj do zleceniodawcy.
+ Antyczne Monety : 25
583
| 584
|
Musisz udać się do kupca Sopdu Hawas po Relikt Słońca . Najpierw się z nim troszkę lepiej poznaj (stosując przyjazne i zabawne interakcje), a następnie zapytaj o relikt [583] . Przekaże ci go jeśli dostarczysz mu 5 kawałków miedzi . Korzystając z mapy zlokalizuj miedź (sporo jej jest na wyspie blisko miasta) [584] , zbierz ją i daj Hawasowi .
585
| 586
|
Otrzymasz od niego Relikt Słońca , z którym udaj się do Mahmuda .
+ 20 punktów wizy
+ Antyczne Monety : 80
Zleci ci zebranie dwóch kawałków mumiatorium . To rzadka i trudno dostępna rzecz, ale z pomocą mapy [585] powinieneś dwa kawałki znaleźć.
+ 20 punktów wizy
+ 3000 $
+ Antyczne Monety : 25
Udaj się następnie do lokalnej siedziby firmy MorcuCorp. Mieści się ona pod jednym z domów [586] .
587
| 588
|
Zapukaj do drzwi, przywitaj się z mieszkańcami i od razu udaj się za dom do wolnostojącego budynku [587] . Wejdź do niego i "zbadaj" dziurę w ścianie - odkryjesz schody, którymi zejdź na dół [588] .
589
| 590
|
Drzwi tuż przy schodach nie dasz rady otworzyć. Kieruj się korytarzem do końca po drodze rozbrajając pułapkę [589] . Tam przesuń posąg na przełącznik podłogowy [590] .
591
| 592
|
Wtedy ujawni się drugi przełącznik - także przesuń na niego posąg, co spowoduje pojawienie się schodów [591] . Zejdź na dół i idź korytarzem uważając na dwie pułapki po drodze [592] (sprawdź kursorem, w którym są miejscu, "zbadaj" je oraz "rozbrój").